Letecká společnost Emirates, přední partner a oficiální aerolinka světové výstavy Expo 2020 v Dubaji, představuje novou nabídku pro malé a střední podniky, které v nadcházejícím šestiměsíčním období plánují navštívit tuto jedinečnou akci. Všichni členové věrnostního programu Emirates Business Rewards získají za rezervaci letenky do Dubaje do 15. listopadu 2021 pro lety uskutečněné do 31. března 2022 o 25 % bodů více než obvykle. Členové tak získají 1,25 bodů za každý americký dolar uplatněný při nákupu letenky do hostitelského města Expa.
Body v Emirates Business Rewards lze využít při nákupu letenek a upgradů do vyšších tříd jak pro majitele firem, tak pro její zaměstnance.
Emirates Business Rewards má v současné chvíli více než dvacet tisíc členů z řad malých a středních podniků. Nalezneme mezi nimi poradenské firmy, poskytovatele technologií a obchodní společnosti z různých odvětví včetně realit, stavebnictví, IT či zdravotnictví.
Expo 2020 v Dubaji je otevřeno podnikatelům z celého světa, ti mají možnost na největší a nejrozmanitější světové výstavě navázat nové obchodní kontakty a rozšířit svůj dosah na nových trzích. Akce se zúčastní 192 zemí a očekává se, že přiláká na pětadvacet milionů návštěvníků, z nichž sedmnáct milionů budou mezinárodní hosté. Jedná se také o první světovou výstavu pořádanou v regionu Blízkého východu, Afriky a jižní Asie. Ústřední myšlenkou je „Propojujeme mysli, vytváříme budoucnost“, která si klade za cíl inspirovat návštěvníky tím, že představí nejlepší příklady spolupráce a inovace z celého světa.
Není lepší čas na obchodní cestu do Dubaje, než nyní, Emirates spouští další nabídky pro obchodní cestující. Vedle připsání bodů v programu Emirates Business Rewards, získají individuální členové, kteří jsou rovněž členy věrnostního programu Emirates Skywards, na stejném letu také míle Skywards.
Během celého konání Expa 2020 získávají zákazníci za každou minutu strávenou v Dubaji jednu míli Skywards navíc. Tato nabídka se vztahuje na všechny letenky Emirates do Dubaje zakoupené právě během období Expa. Stávající i noví členové věrnostního programu Emirates Skywards, kteří se do programu zaregistrují do 31. března 2022, mohou tuto nabídku využít na stránkách emirates.com a získat tak až 5 tisíc mil navíc.
Zákazníci Emirates navštěvující Dubaj nebo cestující přes Dubaj během období Expa obdrží ke každé zakoupené letence jednodenní vstupenku na tuto světovou výstavu zdarma.
Zákazníci Emirates, kteří se prokáží palubním lístkem, si mohou užít bezplatnou návštěvu Dubai Frame, která patří mezi ikonické stavby města a nabízí panoramatický výhled na starou i novou část Dubaje. Stejně tak mohou cestující využít atraktivní slevy a další výhody u více než 500 maloobchodníků, restaurací a v rámci dalších volnočasových atrakcí. Podrobnosti o nabídkách naleznete zde.
Společnost Emirates zavedla řadu opatření na zemi i na palubách svých letadel, aby cestujícím poskytla nejvyšší hygienická a bezpečností standardy. Letecká společnost rovněž uvedla do provozu tzv. bezkontaktní cestu s využitím biometrických technologií a bezdotykového odbavení, které v kombinaci s využitím mezinárodních cestovních pasů IATA Travel Pass usnadňují a zpříjemňují zákazníkům cestování letadlem.
Emirates je lídrem v odvětví v zavádění inovativních produktů a služeb, které odrážejí potřeby cestujících v tomto dynamickém období. Společnost neustále posouvá služby pro své zákazníky na vyšší úroveň, nabídla jim ještě delší platnost letenek a štědřejší podmínky v rámci flexibilního rezervačního systému, prodloužila do dalšího oznámení platnost cestovního multirisk pojištění a svým věrným zákazníkům umožnila rovněž prodloužit platnost jejich mil Skywards a členských úrovní.
Cestujícím letecká společnost doporučuje zkontrolovat si před cestou nejnovější vládní opatření týkající se cestovních požadavků cílové destinace. Informace o vstupních požadavcích pro mezinárodní návštěvníky Dubaje naleznete zde.
Emirates a NejBusiness.cz
19. října 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....