Společnost Deutsche Post DHL Group, světový lídr v oblasti logistiky, oznámila uzavření strategického partnerství s firmou PrestaShop, rostoucím globálním hráčem v oblasti softwaru pro e-commerce a lídrem na evropských a latinskoamerických trzích. DHL hodlá jako globální partner pro realizaci zakázek rostoucích webových obchodů upevňovat svou přítomnost na světových trzích. Díky partnerství osloví přibližně 300 000 obchodů na platformě PrestaShop prostřednictvím společných propagačních akcí a intuitivní aplikace DHL Fulfillment pro realizaci zakázek, která je dokonale integrovanou součástí administrativního zázemí internetových obchodů na platformě PrestaShop.
„Spojujícím prvkem je naše aplikace DHL Fulfillment. Díky ní je spolupráce s DHL pro obchodníka na platformě PrestaShop viditelná. Realizace takových rychlých a intuitivních zákaznických nástrojů pro expedici zboží v internetových obchodech znovu ukazuje, že zkušenosti zákazníků jsou pro DHL ústředním bodem digitalizace logistického odvětví, která je navíc hlavní součástí naší Strategie 2025,“ vysvětluje Katja Buschová, obchodní ředitelka společnosti DHL.
Obchodníci profitují při zasílání zboží zákazníkům z rozsáhlé globální logistické sítě společnosti DHL a jejího know-how ohledně realizace zakázek v oblasti internetového obchodu. Partnerství se bude v blízké budoucnosti dále rozšiřovat o další nabídky služeb DHL.
„Modul DHL pro realizaci zakázek poskytuje drobným podnikatelům a středně velkým firmám snadný přístup ke službám společnosti DHL Supply Chain. Díky naší evropské síti nabízíme realizaci zakázek na požádání prostřednictvím našich 30 skladů ve strategických lokalitách pokrývajících všechny důležité evropské trhy. Zákazník získá přístup k velmi moderní síti, která bude podporovat jeho mezinárodní růst – nyní pomocí standardizované a kompletně testované integrace IT do platformy PrestaShop,“ říká Hendrik Venter, generální ředitel společnosti DHL Supply Chain pro Evropu, Střední východ a Afriku.
Alexandre Eruimy, generální ředitel společnosti PrestaShop, k tomu dodává: „Z partnerství a ještě užší spolupráce s DHL máme velkou radost. DHL přináší jako náš logistický partner do komunity PrestaShop své mezinárodní zkušenosti a rozsáhlou síť. Zkušenosti obchodníků na platformě PrestaShop i spotřebitelů se tím v nadcházejících letech posunou na ještě vyšší úroveň.“
Smlouva o spolupráci zahrnuje komplexní plán marketingových aktivit a akcí, jejichž cílem bude propagace výhod exkluzivního partnerství pro prodejce a zákazníky na celém světě. DHL bude navíc sponzorem budoucích akcí. První z nich, PrestaShop Day, se uskuteční v polovině října v Paříži. DHL si bude také pravidelně vyměňovat poznatky a zkušenosti se sítí partnerů a agentur společnosti PrestaShop v rámci webinářů a odborných zpráv s důrazem na transparentnost a nové perspektivy.
DHL je přední světovou značkou v logistickém odvětví. Divize DHL nabízí jedinečné portfolio logistických služeb, jež zahrnuje národní a mezinárodní balíkové doručovací služby, dopravu a řešení pro e-commerce, mezinárodní silniční, vzdušnou a námořní expresní přepravu či řízení průmyslových dodavatelských řetězců. Zhruba 400 000 zaměstnanců DHL ve více než 220 zemích a teritoriích po celém světě propojuje bezpečně a spolehlivě lidi i firmy, což umožňuje plynulý a udržitelný globální obchod. Řešení specializovaná na rostoucí trhy a odvětví zahrnující technologický průmysl, sektor výzkumu a zdravotní péče, energetický a automobilový průmysl nebo maloobchod, to vše potvrzuje postavení DHL jako „Logistické společnosti pro svět“.
DHL je součástí skupiny Deutsche Post DHL. Tržby skupiny dosáhly v roce 2020 více než 66 miliard EUR. Díky udržitelným obchodním praktikám a závazku vůči společnosti a životnímu prostředí skupina pozitivně přispívá světu. Cílem Deutsche Post DHL Group je dosáhnout logistiky s nulovými emisemi do roku 2050.
PrestaShop je přední platformou pro internetové obchody v Evropě a Latinské Americe. PrestaShop umožňuje všem firmám a podnikatelům rozvíjet bez omezení a podle vlastních představ jejich online obchody a uskutečňovat jejich ambiciózní plány.
PrestaShop vychází z řešení open source a umožňuje všem obchodníkům provozovat vlastní projekt internetového obchodu kdekoli na světě. Klienti si mohou toto řešení individuálně přizpůsobit jakémukoli trhu. Díky tomuto řešení dosáhlo v roce 2020 již 300 000 obchodů na platformě PrestaShop výnosů z prodeje více než 22 miliard eur.
DHL Express (Czech Republic) s.r.o. a NejBusiness.cz
8. října 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....