Samoobslužné nakupování přes aplikaci K-Scan, digitální obrazovky nepřetržitě informující o sortimentu, zákaznické terminály, ekologický systém vytápění i chlazení, úsporné LED osvětlení. Nová prodejna Kauflandu v Olomouci, která bude otevřena ve druhé polovině října, je přímo nabitá moderními technologiemi. „Naše druhá prodejna v Olomouci má nový optický design a bude vlajkovou lodí celé Moravy. Zároveň bude testovacím místem pro nové technologie. Zákazníci se mohou těšit na příjemné prostředí a široký výběr zboží včetně produktů od lokálních dodavatelů,“ přiblížila tisková mluvčí společnosti Renata Maierl.
Stavba olomoucké prodejny u křižovatky Hněvotínské a Okružní ulice byla zahájena v listopadu minulého roku. Na prodejní ploše o výměře 4122 metrů čtverečních bude zákazníkům usnadňovat nákup například mobilní aplikace K-Scan. Zákazníci si díky ní mohou zboží sami naskenovat (ručními scannery či mobilním telefonem) a poté už jen zaplatit u některé z osmi samoobslužných pokladen, které doplňují 4 mini samoobslužné pokladny. Součástí pokladní zóny je také 11 klasických pokladen s odkládací plochou a ochrannými plexiskly.
Nákup výrazně usnadní zákaznické terminály, které slouží k ověření cen, poskytují informace o složení výrobků či o akčním zboží nebo ukazují plánek prodejny. Orientaci a nakupování zákazníkům navíc zpříjemní přehledný navigační systém u jednotlivých regálů.
Zákazníci se mohou těšit na široký výběr zboží. Velkou oblibu si jistě brzy získají čerstvé pulty, které nabídnou široký sortiment uzenin, sýrů, lahůdek, ryb a dalších druhů masa, včetně toho z vlastního masozávodu Kauflandu v Modleticích. V úseku pečiva najdete i ohřevnou vitrínu s grilovanými kuřaty. Ve speciálních regálech zákazníci nakoupí také TO-GO sortiment nebo bezlepkové, bezlaktózové, veganské či BIO produkty. Kaufland bude významně spolupracovat i s regionálními dodavateli. „Od regionálních dodavatelů budeme mít v nabídce piva, tvarůžky, sýry, jogurty, knedlíky, chlebíčky, zákusky, či místní lihoviny,“ vyjmenovala Renata Maierl.
Při stavbě prodejny bylo myšleno také na přírodu a udržitelnost. Prodejna disponuje rekuperačním zařízením využívajícím k vytápění odpadní teplo z chladicích zařízení, takže nepotřebuje topné kotle či dálkové vytápění. Navíc bude využívat retenční nádrž na odchyt vody.
Větší část parkoviště je zapuštěna do terénu pod obchodním domem a nabízí celkem 325 parkovacích míst, cestu z krytých parkovacích míst v garážích na prodejní plochu usnadňují výtahy a zajišťují tak bezbariérový přístup. Lidé v okolí jistě ocení i zakrytý prostor nákladové rampy pro nižší hlučnost. V budově jsou také umístěny kancelářské prostory centrály společnosti Kaufland pro oblast Morava s moderním zázemím pro zaměstnance.
Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz
22. září 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...