Lidl nabízí zaměstnancům v prodejnách další typ úvazku. Nově mohou využít úvazek 40 hodin týdně

Lidl nabízí zaměstnancům v prodejnách další typ úvazku. Nově mohou využít úvazek 40 hodin týdně

Společnost Lidl chce svým zaměstnancům i uchazečům o zaměstnání poskytnout větší míru flexibility, proto se rozhodla nabídnout na pozici prodavač/ka také 40 hodinové úvazky týdně. Dosud bylo možné využívat pouze úvazky 35, 30, 25 i 20 hodin týdně, které však nadále zůstanou v platnosti. Nástupní mzda na danou pozici při úvazku 40 hodin týdně činí 28 500 Kč, po třech letech se dostane na částku 32 000 Kč. V Praze, kde je mzda s ohledem na specifický pracovní trh o něco vyšší, činí 30 800 Kč, po třech letech dosáhne 34 100 korun.

Společnost Lidl patří dlouhodobě mezi nejvyhledávanější zaměstnavatele z oblasti maloobchodu. Zájemci ve velké míře oceňují stabilní a dobře placenou práci, přičemž kromě adekvátního mzdy nabízí Lidl také řadu benefitů. Ty zahrnují například 25 dní dovolené, kartu Multisport, ale i příspěvek na penzijní pojištění/spoření či balíčky pro nastávající rodiče. Všichni zaměstnanci mají také garantovaný nárůst mezd po 1., 2., i 3. roce práce. „Kvůli lepšímu skloubení rodinného a pracovního života kolegyním a kolegům nabízíme pětatřiceti, třiceti, ale i pětadvacetihodinové a dvacetihodinové zkrácené úvazky. Chceme však také zaměstnancům umožnit formu standardního úvazku, a proto nově přinášíme čtyčicetihodinové úvazky tak, abychom vyšli maximálně vstříc všem požadavkům uchazečů,“ uvádí mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Lidl také představí svou pozici stabilního zaměstnavatele v rámci unikátní kampaně, ve které se objeví i vlastní zaměstnanci. Kampaní se budou prolínat důležité body společnosti Lidl, jako je například přátelská atmosféra, podpora zaměstnanců či možnost kariérního růstu. „Kampaň nese heslo Dobrá práce, které vyjadřuje jak skutečnost, že práce v Lidlu je dobrá, tak současně formu poděkování za dobře vykonanou práci. Viditelná bude jak v online, tak offline prostředí,“ doplňuje mluvčí Tomáš Myler. V rámci kampaně bude rezonovat také informace, že Lidl je na trhu již 18 let a své zaměstnance podrží za každé situace. Televizní spoty budou moci diváci sledovat již v průběhu září.

Do našich provozů nejvíce poptáváme prodavačky/pokladní a skladníky, a to napříč celou Českou republikou. Aktuálně realizujeme také další fázi náboru pro zajištění provozu logistického centra Buštěhrad u Kladna, které je jedním z největších logistických center Lidlu v Evropě a jehož provoz byl spuštěn v letošním roce.

Zdroj informací

Lidl Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz

Datum

21. září 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.5696 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál