ČTÚ zahajuje kampaň „Plaťte jen za skutečnou rychlost internetu“

ČTÚ zahajuje kampaň „Plaťte jen za skutečnou rychlost internetu“

Krátce po spuštění nástroje na měření kvality služby přístupu k internetu NetTest ČTÚ zahajuje informační kampaň „Plaťte jen za skutečnost rychlost internetu“.

Na webu ČTÚ naleznou spotřebitelné všechny důležité informace, jako je dvouminutové edukativní video (najdete i na YouTube kanálu Českého telekomunikačního úřadu), návod na měření rychlosti internetu a případnou reklamaci, který spotřebitele srozumitelně provede celým procesem krok za krokem, ve formě PDF brožury, odkazy na potřebné vzory podání atd. Na stránkách naleznou spotřebitelé i kontakt, kam se mohou obracet v případě dotazů a problémů.

Součástí kampaně bude třicetisekundový spot, odvysílaný v České televizi a Českém rozhlasu. Spoty i video vyrobila pro Český telekomunikační úřad agentura FRMOL. První část kampaně potrvá zhruba do konce listopadu, následně dojde k jejímu vyhodnocení.

Hlavní tváří kampaně je herec Otakar Brousek ml.„Dříve žádná ochrana spotřebitele neexistovala a člověk se ničeho nedovolal. Bohužel si mnoho lidí myslí, že se v tomto směru nic nezměnilo a že se nelze nikam obrátit, nikde se zeptat nebo se jakkoliv bránit. Zaplať pán bůh za podobné projekty, které vznikají. I kdyby tím jediným sdělením mělo být to, že je možno se bránit v případě, že nedostávám, za co platím. Vzdělávání zejména starší generace v této oblasti je opravdu prospěšné. Mám osobní zkušenost, jednak se svou maminkou, ale i sám za sebe osobně, že naletět je opravdu snadné,“ uvedl během natáčení spotu s tím, že osobní zkušenosti jsou právě tím, proč jej kampaň ČTÚ oslovila.

Zdroj informací

Český telekomunikační úřad a NejBusiness.cz

Datum

21. září 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.193 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál