Emirates loni přepravila téměř 16 milionů cestujících a stala se tak největší mezinárodní aerolinkou roku 2020

Emirates loni přepravila téměř 16 milionů cestujících a stala se tak největší mezinárodní aerolinkou roku 2020

Během července a srpna odbavila letecká společnost Emirates téměř 1,2 milionu cestujících přes svůj letecký uzel v Dubaji, což je značný nárůst oproti 402 000 cestujících ve stejném období v roce 2020. Emirates se dle nejnovějších statistik Mezinárodní asociace pro leteckou dopravu (IATA) stala v roce 2020 největším mezinárodním leteckým přepravcem s více než 15,8 milionů odbavených zákazníků.

Od chvíle, kdy se Dubaj znovu otevřela mezinárodním návštěvníkům, obnovila společnost Emirates postupně svou leteckou síť z několika měst v červenci 2020 na více než 120 destinací do dnešního dne. V plánu je navýšení dalších letů na více než 20 linkách Emirates během října.

Rychlé zavedení biometrické cesty a bezkontaktní odbavovací kiosky

Již v roce 2019 testovala společnost Emirates biometrickou technologii, která byla zavedena během posledního roku a k dnešnímu dni bylo nainstalováno více než 30 biometrických kamer na mezinárodním letišti v Dubaji. Kamery jsou jak u odbavovacích přepážek, tak u letištních salónků nebo u nástupních bran.

Bezpečnou a pohodlnou bezkontaktní technologii využilo od jejího zavedení více než 58 000 zákazníků pro vstup do letištních salónků a více než 380 000 zákazníků si jí zvolilo pro odbavení a nástup do letadla.

Pandemie vyvolala velký zájem o biometrickou technologii a Emirates plánuje rozšířit počet biometrických bran. Aerolinky zároveň úzce spolupracují s letištěm v Dubaji a jeho imigračním odborem (GDRFA) na opětovném zavedení inteligentních bran, které umožní cestujícím projít pasovou kontrolou během několik sekund pomocí nové bezkontaktní technologie.

Nové samoobslužné odbavovací přepážky a kiosky Emirates, které umožňují zákazníkům si sami odbavit zavazadla, získat palubní lístek, vybrat si sedadlo a ušetřit tak čas, byly představeny v září 2020 a těší se čím dál větší oblibě. Jen v červenci a srpnu využilo tuto praktickou službu více než 568 000 zákazníků. Během září plánuje Emirates instalaci dalších šesti samoobslužných kiosků v blízkosti First a Business Class salónků.

V loňském roce představila letecká společnost také novou technologii, která zákazníkům usnadní hlášení zpožděných nebo poškozených zavazadel na stránkách emirates.com, sníží tím nejen spotřebu papíru, ale také čas a nepohodlí zákazníků, kteří budou moci lehce vyhledat stav svého hlášení.

Nejnovější cestovní požadavky

V situaci, kdy se cestovní požadavky měnní denně, a to nejen v rámci jednotlivých zemí, ale také v regionu nebo i na letišti, se společnost Emirates rozhodla zajistit svých zákazníkům ty nejnovější cestovní informace.

Jeden z nejlepších informačních zdrojů, kde si cestovatelé mohou ověřit požadavky vstupu do jednotlivých destinací, je informační centrum COVID-19 společnosti Emirates, které se aktualizuje alespoň jednou denně.

Letecká společnost je také průkopníkem v oblasti digitálního ověřování pro cestovatele, od přijetí IATA Travel Pass až po partnerství s pověřenými zdravotními úřady SAE s cílem zajistit bezproblémové digitální kontroly cestovních dokumentů, které jsou potřebné v době pandemie. Tyto projekty přinášejí výhody v podobě lepších zákaznických zkušeností, méně papírování a zvýšení efektivity a spolehlivosti při kontrole cestovních dokladů. Emirates byla také jedna z prvních leteckých společností, která v dubnu začala využívat cestovní pasy IATA a aktuálně tuto službu nabízí zákazníkům létajících mezi Dubají a deseti dalšími městy, společnost plánuje do října tuto službu dále rozšířit v rámci všech svých destinací.

Zdraví a bezpečí

Společnost Emirates během uplynulého roku velmi úzce spolupracovala s řadou úřadů a dalšími leteckými partnery pro zajištění zdraví a bezpečnosti všech cestujících i zaměstnanců.

Ještě dříve než Světová zdravotnická organizace (WHO) oficiálně označila onemocnění COVID-19 za pandemii, Emirates již stihla implementovat řadu vylepšeních protokolů, které zajišťují čistící a dezinfekční procesy, a to na všech kontaktních místech, jak na letišti, tak přímo na palubě letadla. Společnost také na letišti nainstalovala ochranné štíty na všech odbavovacích přepážkách a zajistila dostatečný fyzický odstup ve všech oblastech.

Všechny protokoly a bezpečnostní opatření jsou v průběhu času přezkoumávány a aktualizovány v souladu s nenovějšími lékařskými doporučeními. Emirates také využila partnerství Aviation X-lab, inovačního inkubátoru ze SAE, k vyzkoušení pilotního robotického čištění v saloncích v dubajském letišti. Tito roboti používají speciální technologii k odstranění většiny virů a zajištění čistšího prostředí.

Emirates byla také jedna z první aerolinek, která již v únoru 2020 zajistila pro své zaměstnance osobní ochranné pomůcky. Poté co se začalo s očkováním proti COVID-19, Emirates zavedla celofiremní kampaň na podporu očkování, aby zajistila ochranu zaměstnanců i ostatních, díky tomu je již více než 95 % všech zaměstnanců plně naočkováno.

Zdroj informací

Emirates a NejBusiness.cz

Datum

7. září 2021

Fotogalerie

Pozvánka na konferenci

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.9636 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál