Během července a srpna odbavila letecká společnost Emirates téměř 1,2 milionu cestujících přes svůj letecký uzel v Dubaji, což je značný nárůst oproti 402 000 cestujících ve stejném období v roce 2020. Emirates se dle nejnovějších statistik Mezinárodní asociace pro leteckou dopravu (IATA) stala v roce 2020 největším mezinárodním leteckým přepravcem s více než 15,8 milionů odbavených zákazníků.
Od chvíle, kdy se Dubaj znovu otevřela mezinárodním návštěvníkům, obnovila společnost Emirates postupně svou leteckou síť z několika měst v červenci 2020 na více než 120 destinací do dnešního dne. V plánu je navýšení dalších letů na více než 20 linkách Emirates během října.
Již v roce 2019 testovala společnost Emirates biometrickou technologii, která byla zavedena během posledního roku a k dnešnímu dni bylo nainstalováno více než 30 biometrických kamer na mezinárodním letišti v Dubaji. Kamery jsou jak u odbavovacích přepážek, tak u letištních salónků nebo u nástupních bran.
Bezpečnou a pohodlnou bezkontaktní technologii využilo od jejího zavedení více než 58 000 zákazníků pro vstup do letištních salónků a více než 380 000 zákazníků si jí zvolilo pro odbavení a nástup do letadla.
Pandemie vyvolala velký zájem o biometrickou technologii a Emirates plánuje rozšířit počet biometrických bran. Aerolinky zároveň úzce spolupracují s letištěm v Dubaji a jeho imigračním odborem (GDRFA) na opětovném zavedení inteligentních bran, které umožní cestujícím projít pasovou kontrolou během několik sekund pomocí nové bezkontaktní technologie.
Nové samoobslužné odbavovací přepážky a kiosky Emirates, které umožňují zákazníkům si sami odbavit zavazadla, získat palubní lístek, vybrat si sedadlo a ušetřit tak čas, byly představeny v září 2020 a těší se čím dál větší oblibě. Jen v červenci a srpnu využilo tuto praktickou službu více než 568 000 zákazníků. Během září plánuje Emirates instalaci dalších šesti samoobslužných kiosků v blízkosti First a Business Class salónků.
V loňském roce představila letecká společnost také novou technologii, která zákazníkům usnadní hlášení zpožděných nebo poškozených zavazadel na stránkách emirates.com, sníží tím nejen spotřebu papíru, ale také čas a nepohodlí zákazníků, kteří budou moci lehce vyhledat stav svého hlášení.
V situaci, kdy se cestovní požadavky měnní denně, a to nejen v rámci jednotlivých zemí, ale také v regionu nebo i na letišti, se společnost Emirates rozhodla zajistit svých zákazníkům ty nejnovější cestovní informace.
Jeden z nejlepších informačních zdrojů, kde si cestovatelé mohou ověřit požadavky vstupu do jednotlivých destinací, je informační centrum COVID-19 společnosti Emirates, které se aktualizuje alespoň jednou denně.
Letecká společnost je také průkopníkem v oblasti digitálního ověřování pro cestovatele, od přijetí IATA Travel Pass až po partnerství s pověřenými zdravotními úřady SAE s cílem zajistit bezproblémové digitální kontroly cestovních dokumentů, které jsou potřebné v době pandemie. Tyto projekty přinášejí výhody v podobě lepších zákaznických zkušeností, méně papírování a zvýšení efektivity a spolehlivosti při kontrole cestovních dokladů. Emirates byla také jedna z prvních leteckých společností, která v dubnu začala využívat cestovní pasy IATA a aktuálně tuto službu nabízí zákazníkům létajících mezi Dubají a deseti dalšími městy, společnost plánuje do října tuto službu dále rozšířit v rámci všech svých destinací.
Společnost Emirates během uplynulého roku velmi úzce spolupracovala s řadou úřadů a dalšími leteckými partnery pro zajištění zdraví a bezpečnosti všech cestujících i zaměstnanců.
Ještě dříve než Světová zdravotnická organizace (WHO) oficiálně označila onemocnění COVID-19 za pandemii, Emirates již stihla implementovat řadu vylepšeních protokolů, které zajišťují čistící a dezinfekční procesy, a to na všech kontaktních místech, jak na letišti, tak přímo na palubě letadla. Společnost také na letišti nainstalovala ochranné štíty na všech odbavovacích přepážkách a zajistila dostatečný fyzický odstup ve všech oblastech.
Všechny protokoly a bezpečnostní opatření jsou v průběhu času přezkoumávány a aktualizovány v souladu s nenovějšími lékařskými doporučeními. Emirates také využila partnerství Aviation X-lab, inovačního inkubátoru ze SAE, k vyzkoušení pilotního robotického čištění v saloncích v dubajském letišti. Tito roboti používají speciální technologii k odstranění většiny virů a zajištění čistšího prostředí.
Emirates byla také jedna z první aerolinek, která již v únoru 2020 zajistila pro své zaměstnance osobní ochranné pomůcky. Poté co se začalo s očkováním proti COVID-19, Emirates zavedla celofiremní kampaň na podporu očkování, aby zajistila ochranu zaměstnanců i ostatních, díky tomu je již více než 95 % všech zaměstnanců plně naočkováno.
Emirates a NejBusiness.cz
7. září 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...