Společnost ZOOT dlouhodobě posiluje segment vlastních privátních značek. Nově odprezentoval řadu s názvem Metroopolis, která je letos již druhou představenou ZOOT značkou. Důvodem pro posílení privátního portfolia je lepší kontrola nad samotnou výrobou i vyšší marže na výrobcích. Privátní značky ZOOT jsou navíc mezi zákazníky dlouhodobě oblíbené a patří mezi pět nejprodávanějších značek módního e-shopu. V posledním roce tvořily 15 % na celkovém obratu společnosti a jejich podíl stabilně roste.
Značka Metroopolis je letos již druhou privátní značkou, kterou ZOOT svým zákazníkům představuje. Po kolekci teplákových souprav, která reagovala na poptávku po domácí módě v době pandemie, představuje řadu pro ženy odrážející aktuální trendy a život ve velkoměstech. Metroopolis charakterizují sportovní prvky, minimalismus a kvalitní materiály. Tváří řady se stala herečka Hana Vagnerová.
„Cílem značky Metroopolis je nabídnout lidem dostupnou prémiovou módu, která v současné době chybí jak na česko-slovenském trhu, tak i na dalších trzích střední a východní Evropy,“ uvádí Martin Šporcl, Head of Private Labels v ZOOT.
Značka Metroopolis se tak přidala k existujícím privátní značkám společnosti ZOOT, kterými jsou ZOOT Baseline, ZOOT Original, ZOOTlab, OJJU a již zmíněný letošní ICOONIC.
Na tvorbě nové značky se podílela designérka Lenka Krátká se svým týmem. První část kolekce od Metroopolis vstoupí do prodeje v sobotu 4. září 2021. Další módní kousky pak půjdou do prodeje v první polovině září.
Další rozvoj privátních značek je v současné době jednou z priorit ZOOT, který může využívat vzájemných synergií v rámci nově vznikající módní skupiny, která zastřešuje v současné době ZOOT a fashion značky Different, Bibloo a Urbanstore.
„Naše značky patří mezi top 5 nejprodávanějších značek na celém e-shopu a jsou tak jedněmi z hlavních pilířů našeho dalšího růstu. Plánujeme rozšiřovat stávající kolekce o nové kategorie, jakými jsou například spodní prádlo či sportovní móda. Dále chceme rozvíjet velkoobchodní divizi a postupně tak zvyšovat jejich podíl na našem obratu. Ten se dnes u našich značek pohybuje kolem 15 %, tedy v řádu vyšších desítek milionů korun ročně. K dobrým výsledkům by mělo pomoci i postupné propojování společností v rámci naší skupiny, které chceme využít především pro rozvoj nových projektů, rozšíření nabídky pro naše zákazníky a k celkovému zefektivnění všech firemních procesů,“ doplňuje Milan Polák, CEO ZOOT.
Postupně chce ZOOT nabídnout své značky také v zahraničí. Vlastní výrobky tak nabídne zákazníkům nejen v Česku a na Slovensku, ale také Rumunsku, Chorvatsku, Slovinsku, Maďarsku, Bulharsku a Itálii.
Český prodejce módy a doplňků ZOOT se soustředí na unikátní koncept omnichannel prodeje prostřednictvím internetu, ale díky stále širší síti Výdejen radosti nabízí jedinečnou konkurenční výhodu vyzkoušet si oblečení rovnou při vyzvednutí. V nabídce má zařazeno také několik privátních značek, které vznikají na základě oblíbených produktů zákazníků. Vlastníkem ZOOT je společnost Company New, která je součástí investiční skupiny Natland. Jako CEO nastoupil v polovině roku 2020 Milan Polák.
ZOOT, NejBusiness.cz a eRecenze.eu
6. září 2021
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...