ZOOT navazuje na úspěch vlastních privátních značek a přidává další

ZOOT navazuje na úspěch vlastních privátních značek a přidává další

Společnost ZOOT dlouhodobě posiluje segment vlastních privátních značek. Nově odprezentoval řadu s názvem Metroopolis, která je letos již druhou představenou ZOOT značkou. Důvodem pro posílení privátního portfolia je lepší kontrola nad samotnou výrobou i vyšší marže na výrobcích. Privátní značky ZOOT jsou navíc mezi zákazníky dlouhodobě oblíbené a patří mezi pět nejprodávanějších značek módního e-shopu. V posledním roce tvořily 15 % na celkovém obratu společnosti a jejich podíl stabilně roste.

Značka Metroopolis je letos již druhou privátní značkou, kterou ZOOT svým zákazníkům představuje. Po kolekci teplákových souprav, která reagovala na poptávku po domácí módě v době pandemie, představuje řadu pro ženy odrážející aktuální trendy a život ve velkoměstech. Metroopolis charakterizují sportovní prvky, minimalismus a kvalitní materiály. Tváří řady se stala herečka Hana Vagnerová. 

„Cílem značky Metroopolis je nabídnout lidem dostupnou prémiovou módu, která v současné době chybí jak na česko-slovenském trhu, tak i na dalších trzích střední a východní Evropy,“ uvádí Martin Šporcl, Head of Private Labels v ZOOT. 

Značka Metroopolis se tak přidala k existujícím privátní značkám společnosti ZOOT, kterými jsou ZOOT Baseline, ZOOT Original, ZOOTlab, OJJU a již zmíněný letošní ICOONIC.

Na tvorbě nové značky se podílela designérka Lenka Krátká se svým týmem. První část kolekce od Metroopolis vstoupí do prodeje v sobotu 4. září 2021. Další módní kousky pak půjdou do prodeje v první polovině září.

Rozvoj v rámci skupiny a expanze do zahraničí

Další rozvoj privátních značek je v současné době jednou z priorit ZOOT, který může využívat vzájemných synergií v rámci nově vznikající módní skupiny, která zastřešuje v současné době ZOOT a fashion značky Different, Bibloo a Urbanstore. 

„Naše značky patří mezi top 5 nejprodávanějších značek na celém e-shopu a jsou tak jedněmi z hlavních pilířů našeho dalšího růstu. Plánujeme rozšiřovat stávající kolekce o nové kategorie, jakými jsou například spodní prádlo či sportovní móda. Dále chceme rozvíjet velkoobchodní divizi a postupně tak zvyšovat jejich podíl na našem obratu. Ten se dnes u našich značek pohybuje kolem 15 %, tedy v řádu vyšších desítek milionů korun ročně. K dobrým výsledkům by mělo pomoci i postupné propojování společností v rámci naší skupiny, které chceme využít především pro rozvoj nových projektů, rozšíření nabídky pro naše zákazníky a k celkovému zefektivnění všech firemních procesů,“ doplňuje Milan Polák, CEO ZOOT. 

Postupně chce ZOOT nabídnout své značky také v zahraničí. Vlastní výrobky tak nabídne zákazníkům nejen v Česku a na Slovensku, ale také Rumunsku, Chorvatsku, Slovinsku, Maďarsku, Bulharsku a Itálii. 

ZOOT

Český prodejce módy a doplňků ZOOT se soustředí na unikátní koncept omnichannel prodeje prostřednictvím internetu, ale díky stále širší síti Výdejen radosti nabízí jedinečnou konkurenční výhodu vyzkoušet si oblečení rovnou při vyzvednutí. V nabídce má zařazeno také několik privátních značek, které vznikají na základě oblíbených produktů zákazníků. Vlastníkem ZOOT je společnost Company New, která je součástí investiční skupiny Natland. Jako CEO nastoupil v polovině roku 2020 Milan Polák.

Zdroj informací

ZOOT, NejBusiness.cz a eRecenze.eu

Datum

6. září 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.6756 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál