ZOOT navazuje na úspěch vlastních privátních značek a přidává další

ZOOT navazuje na úspěch vlastních privátních značek a přidává další

Společnost ZOOT dlouhodobě posiluje segment vlastních privátních značek. Nově odprezentoval řadu s názvem Metroopolis, která je letos již druhou představenou ZOOT značkou. Důvodem pro posílení privátního portfolia je lepší kontrola nad samotnou výrobou i vyšší marže na výrobcích. Privátní značky ZOOT jsou navíc mezi zákazníky dlouhodobě oblíbené a patří mezi pět nejprodávanějších značek módního e-shopu. V posledním roce tvořily 15 % na celkovém obratu společnosti a jejich podíl stabilně roste.

Značka Metroopolis je letos již druhou privátní značkou, kterou ZOOT svým zákazníkům představuje. Po kolekci teplákových souprav, která reagovala na poptávku po domácí módě v době pandemie, představuje řadu pro ženy odrážející aktuální trendy a život ve velkoměstech. Metroopolis charakterizují sportovní prvky, minimalismus a kvalitní materiály. Tváří řady se stala herečka Hana Vagnerová. 

„Cílem značky Metroopolis je nabídnout lidem dostupnou prémiovou módu, která v současné době chybí jak na česko-slovenském trhu, tak i na dalších trzích střední a východní Evropy,“ uvádí Martin Šporcl, Head of Private Labels v ZOOT. 

Značka Metroopolis se tak přidala k existujícím privátní značkám společnosti ZOOT, kterými jsou ZOOT Baseline, ZOOT Original, ZOOTlab, OJJU a již zmíněný letošní ICOONIC.

Na tvorbě nové značky se podílela designérka Lenka Krátká se svým týmem. První část kolekce od Metroopolis vstoupí do prodeje v sobotu 4. září 2021. Další módní kousky pak půjdou do prodeje v první polovině září.

Rozvoj v rámci skupiny a expanze do zahraničí

Další rozvoj privátních značek je v současné době jednou z priorit ZOOT, který může využívat vzájemných synergií v rámci nově vznikající módní skupiny, která zastřešuje v současné době ZOOT a fashion značky Different, Bibloo a Urbanstore. 

„Naše značky patří mezi top 5 nejprodávanějších značek na celém e-shopu a jsou tak jedněmi z hlavních pilířů našeho dalšího růstu. Plánujeme rozšiřovat stávající kolekce o nové kategorie, jakými jsou například spodní prádlo či sportovní móda. Dále chceme rozvíjet velkoobchodní divizi a postupně tak zvyšovat jejich podíl na našem obratu. Ten se dnes u našich značek pohybuje kolem 15 %, tedy v řádu vyšších desítek milionů korun ročně. K dobrým výsledkům by mělo pomoci i postupné propojování společností v rámci naší skupiny, které chceme využít především pro rozvoj nových projektů, rozšíření nabídky pro naše zákazníky a k celkovému zefektivnění všech firemních procesů,“ doplňuje Milan Polák, CEO ZOOT. 

Postupně chce ZOOT nabídnout své značky také v zahraničí. Vlastní výrobky tak nabídne zákazníkům nejen v Česku a na Slovensku, ale také Rumunsku, Chorvatsku, Slovinsku, Maďarsku, Bulharsku a Itálii. 

ZOOT

Český prodejce módy a doplňků ZOOT se soustředí na unikátní koncept omnichannel prodeje prostřednictvím internetu, ale díky stále širší síti Výdejen radosti nabízí jedinečnou konkurenční výhodu vyzkoušet si oblečení rovnou při vyzvednutí. V nabídce má zařazeno také několik privátních značek, které vznikají na základě oblíbených produktů zákazníků. Vlastníkem ZOOT je společnost Company New, která je součástí investiční skupiny Natland. Jako CEO nastoupil v polovině roku 2020 Milan Polák.

Zdroj informací

ZOOT, NejBusiness.cz a eRecenze.eu

Datum

6. září 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 2.628 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál