Obliba produktů od místních pěstitelů a chovatelů mezi veřejností neustále roste. Obchodní řetězec Kaufland dlouhodobě podporuje české farmáře, kteří do jeho prodejen dodávají čerstvé zboží v nejvyšší kvalitě. „Zákazníci u nás najdou vše, co se od raného jara do pozdního podzimu v České republice urodí. Například české papriky nyní, v hlavní sezóně, tvoří dokonce 80% nabídky této zeleniny. Některé lokální produkty jako například rajčata, bylinky nebo jablka nabízíme i celoročně,” říká Jaroslav Strejc, vedoucí Nákupu ovoce zelenina Kaufland ČR a dodává: “Stejně důležitá jako kvalita produktů je pro nás také dlouhodobá spolupráce s českými dodavateli, které vnímáme jako naše nepostradatelné partnery.”
Kaufland s pěstiteli uzavírá pěstební kontrakt, ve kterém zaručuje odběr daného množství na následující sezónu. Smlouva na rok dopředu umožňuje farmářům plánovat pěstební etapy či osevní postupy a investovat do modernizace. V úseku ovoce zelenina mohou zákazníci vybírat z více než 80 druhů čerstvých lokálních produktů. Úzké spolupráce s Kauflandem si cení i samotní farmáři, pro něž je Kaufland díky svým 135 prodejnám a dlouhodobým smlouvám klíčovým odběratelem. “Naše papriky dodáváme do Kauflandu již 10 let a této stabilní spolupráce si moc vážíme. Umožňuje nám neustále se rozvíjet a široké veřejnosti nabízet jen to nejlepší,” oceňuje dodavatel Tomáš Zoufalý z družstva Jihomoravské zeleniny.
Kromě paprik od družstva Jihomoravská zelenina zákazníci v nabídce Kauflandu najdou několik druhů paprik a chilli papriček od dalších pěti místních pěstitelů. “Spolupráci se stávajícími dodavateli a pěstiteli českých paprik chceme i nadále prohlubovat, zkoušet další nové zajímavé odrůdy, a rozšiřovat tak sortiment paprik vypěstovaných v České republice,” zmiňuje Jaroslav Strejc. Jeho slova potvrzují i čísla: čtyři pětiny všech paprik prodaných v Kauflandu pocházejí v sezóně, která v České republice trvá od konce června do začátku října, právě z tuzemských skleníků a polí. Týdně to znamená 150 až 350 tun paprik, přičemž zákazníci nejčastěji kupují bílé a kapie.
Vedle paprik nabízí Kaufland od dubna do listopadu také regionální saláty, ředkvičky, mladou cibulku, česnek, košťálovou i kořenovou zeleninu nebo brambory. V dubnu a květnu se na pultech objevuje český chřest, v červnu jahody a třešně a v dalších letních měsících ještě melouny, maliny, meruňky či cukety. Na podzim je pak velký zájem především o cibuli, dýně, hrušky a jablka.
Kaufland Česká republika v.o.s., NejBusiness.cz, eRecenze.eu, NejChlapi.cz a eČechy.cz
3. září 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....