Obliba produktů od místních pěstitelů a chovatelů mezi veřejností neustále roste. Obchodní řetězec Kaufland dlouhodobě podporuje české farmáře, kteří do jeho prodejen dodávají čerstvé zboží v nejvyšší kvalitě. „Zákazníci u nás najdou vše, co se od raného jara do pozdního podzimu v České republice urodí. Například české papriky nyní, v hlavní sezóně, tvoří dokonce 80% nabídky této zeleniny. Některé lokální produkty jako například rajčata, bylinky nebo jablka nabízíme i celoročně,” říká Jaroslav Strejc, vedoucí Nákupu ovoce zelenina Kaufland ČR a dodává: “Stejně důležitá jako kvalita produktů je pro nás také dlouhodobá spolupráce s českými dodavateli, které vnímáme jako naše nepostradatelné partnery.”
Kaufland s pěstiteli uzavírá pěstební kontrakt, ve kterém zaručuje odběr daného množství na následující sezónu. Smlouva na rok dopředu umožňuje farmářům plánovat pěstební etapy či osevní postupy a investovat do modernizace. V úseku ovoce zelenina mohou zákazníci vybírat z více než 80 druhů čerstvých lokálních produktů. Úzké spolupráce s Kauflandem si cení i samotní farmáři, pro něž je Kaufland díky svým 135 prodejnám a dlouhodobým smlouvám klíčovým odběratelem. “Naše papriky dodáváme do Kauflandu již 10 let a této stabilní spolupráce si moc vážíme. Umožňuje nám neustále se rozvíjet a široké veřejnosti nabízet jen to nejlepší,” oceňuje dodavatel Tomáš Zoufalý z družstva Jihomoravské zeleniny.
Kromě paprik od družstva Jihomoravská zelenina zákazníci v nabídce Kauflandu najdou několik druhů paprik a chilli papriček od dalších pěti místních pěstitelů. “Spolupráci se stávajícími dodavateli a pěstiteli českých paprik chceme i nadále prohlubovat, zkoušet další nové zajímavé odrůdy, a rozšiřovat tak sortiment paprik vypěstovaných v České republice,” zmiňuje Jaroslav Strejc. Jeho slova potvrzují i čísla: čtyři pětiny všech paprik prodaných v Kauflandu pocházejí v sezóně, která v České republice trvá od konce června do začátku října, právě z tuzemských skleníků a polí. Týdně to znamená 150 až 350 tun paprik, přičemž zákazníci nejčastěji kupují bílé a kapie.
Vedle paprik nabízí Kaufland od dubna do listopadu také regionální saláty, ředkvičky, mladou cibulku, česnek, košťálovou i kořenovou zeleninu nebo brambory. V dubnu a květnu se na pultech objevuje český chřest, v červnu jahody a třešně a v dalších letních měsících ještě melouny, maliny, meruňky či cukety. Na podzim je pak velký zájem především o cibuli, dýně, hrušky a jablka.
Kaufland Česká republika v.o.s., NejBusiness.cz, eRecenze.eu, NejChlapi.cz a eČechy.cz
3. září 2021
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...