realme prodalo 100 milionů smartphonů v rekordním čase a v Evropě proniklo do TOP 5

realme prodalo 100 milionů smartphonů v rekordním čase a v Evropě proniklo do TOP 5

realme, nejrychleji rostoucí značka smartphonů, dosáhla významného milníku. Podle studie uznávané agentury Strategy Analysis dokázalo realme po celém světě prodat přes 100 milionů přístrojů. Díky dobrým výsledkům v letech 2020 a 2021, kdy světovou ekonomiku poznamenala koronavirová pandemie, překonalo realme tuto hranici za pouhé tři roky od založení. realme je také podle průzkumné firmy International Data Corporation (IDC) globálně nejrychleji rostoucí významnou značkou ve druhém čtvrtletí letošního roku s meziročním růstem ve výši 149 %.

realme bylo založeno v roce 2018 a nejrychleji rostoucí značkou se stalo za dvanáct měsíců. Během krátké doby pak vstoupilo mezi sedm největších producentů chytrých telefonů, když zaznamenalo 800% růst. Titul nejrychleji rostoucí značky obhájilo realme čtyři po sobě jdoucí čtvrtletí. V současnosti světová sedmička na trhu smartphonů působí v 61 zemích. Na třinácti trzích včetně Evropy patří realme dokonce mezi 5 nejvýznamnějších značek.

Ostrý růst přinesl realme další „nej“. Už po devíti čtvrtletích od svého vzniku zaznamenalo 50 milionů dodávek do prodejní sítě, což se tak rychle nikomu před tím nepovedlo. A dalším významným úspěchem, který si realme připsalo letos, je největší meziroční růst ze všech značek chytrých telefonů, které patří do TOP 10 na světě.

Tyto úspěchy potvrzují správnost obchodní a prodejní strategie realme. Překonání 100milionové hranice navazuje na další primáty, kterými se realme může pochlubit. Jako první představilo 125W UltraDart dobíjecí technologií. Bylo mezi prvními, kteří vybavili své telefony procesorem Qualcomm Snapdragon 888 nebo 64Mpx fotoaparátem. A bylo to realme, kdo jako první přišel s telefonem podporujícím 5G sítě, který stál méně než 200 dolarů.

Zaměření na cílovou skupinu mladých uživatelů a profesionálů umožnilo přeskočit mnoho věhlasných značek. realme podle svého CEO Sky Li využilo faktu, že tyto skupiny dostávaly mnoho skvělých slibů, ale reálně daleko horší servis. „Mladí lidé, ať už naši zákazníci nebo zaměstnanci, nás naučili, abychom se nebáli odrazit daleko do budoucnosti a udávat trendy. Dodali nám odvahy měnit zavedené pořádky v oboru.“

Li také prozradil, že dalším cílem realme bude překonat 100milionovou hranici hned dvakrát. Dodat dalších 100 milionů telefonů na světový trh do konce roku 2022 a dosáhnout stejného milníku i v kalendářním roce 2023.

Na cestě za tímto cílem bude realme spoléhat na svoji ucelenou vývojovou strategii produktů. Společnost se chystá v nejbližších pěti letech rozvíjet svou vizi plnohodnotného AIoT ekosystému. Už dříve proto realme odhalilo svou 1+5+T strategii, kde jedničku představují mobilní telefony, pětku pak bezdrátová stereo sluchátka, hodinky, televize, tablety a laptopy. T symbolizuje značku AIoT výrobků TechLife. realme věří ve svou schopnost dovést uživatele k používání pokročilých technologií, které budou široce dostupné a zároveň udržitelné.

realme

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare to Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu. realme působí na 61 trzích po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s již 100 miliony uživatelů. Za 12 měsíců od vstupu na český trh se vypracovalo do TOP 4 nejdodávanějších značek a dle dat výzkumné společnosti Canalys vykázalo ohromující meziroční nárůst o 4104 procent.

Zdroj informací

realme a NejBusiness.cz

Datum

9. srpna 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.0357 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál