KB díky partnerství se společností iÚčto přináší komplexní řešení nejen pro účtování a fakturaci

KB díky partnerství se společností iÚčto přináší komplexní řešení nejen pro účtování a fakturaci

Komerční banka pokračuje v sérii zajímavých partnerství ve fintech oblasti a díky spolupráci se společností iÚčto přináší svým klientům možnost, jak si podstatně zjednodušit způsob řízení svého podnikání nejen při vedení účetnictví, ale také při zpracování daňové evidence, plateb, fakturace, reportingu či evidence skladových zásob. Toto partnerství je ze strany Komerční banky dalším krokem na cestě za digitalizací a snahou vytvářet pro klienty jednoduché, intuitivní a uživatelsky příjemné produkty a služby.Partnerství se společností iÚčto zastřešuje dceřiná společnost Komerční banky – KB SmartSolutions, která je pro banku spojením se světem fintechů a start-upů a banka také díky ní přináší technologickou a produktovou inovaci pro svoje klienty a podílí se na budování bankovnictví budoucnosti.

Jedinečnou konkurenční výhodou aplikace iÚčto je fakt, že s jejich systémem lze pracovat doslova odkudkoliv a kdykoli. Není potřeba instalovat programy, provádět aktualizace či zálohy. Nezáleží na druhu internetového prohlížeče a ani na operačním systému. Práce v systému probíhá vždy s nejnovější verzí, která zohledňuje změny legislativy, a nové funkce jsou k dispozici automaticky ihned po jejich nasazení. Všechny data jsou uložena na bezpečném místě. Velký důraz je kladen na automatizaci a využití umělé inteligence. iÚčto je cloudový účetní systém mimo jiné napojený přímo na nejrozšířenější e-shopovou platformu v Česku Shoptet a je jedním z pilotantů v rámci plánované Open Banking API. V kombinaci s další nabídkou produktů Komerční banky je toto partnerství podporou vytvářené e-commerce propozice.

„Jsme rádi, že ve spolupráci s iÚčto můžeme našim klientům z řad menších a středních podnikatelů nabídnout další praktickou a moderní službu, která jim umožní zefektivnit celou řadu činností spojených s jejich podnikáním, zdokonalit digitalizaci procesů a zároveň umožní věnovat více času vývoji jejich produktu či služby a budování pozice na trhu,“ dodává Jan Kubálek, manažer pro strategii retailového bankovnictví v Komerční bance.

„KB dlouhodobě pracuje na oblasti Open Banking, ve které vidí důležitou a strategickou součást svého bankovnictví budoucnosti. Nedílnou součástí Open Banking je využití API jakožto technologie pro umožnění moderního způsobu poskytování inovativních služeb KB zákazníkům z retail a korporátní oblasti. Stále se rozšiřující budovaný Open Banking ekosystém takovýchto digitálních služeb najdou klienti v internetovém bankovnictví MojeBanka kliknutím na ikonu nákupního košíku a volbou sekce Ostatní či jako KB služby integrované do služeb partnerů jako v případě platformy iÚčto. Prostřednictvím těchto služeb tak dnes KB nabízí začínajícím podnikatelům například možnost založit s.r.o., usnadnit si práci s fakturami, případně zajistit řadu dalších užitečných nástrojů, díky kterým se mohou lépe soustředit na klíčové činnosti jejich podnikání. Navázáním úzké spolupráce s našimi partnery tak klienti tyto služby získají s cenovým zvýhodněním oproti běžné nabídce,“ shrnuje Martin Li, Open Banking Leader Komerční banky.

Myšlenka aplikace iÚčto vznikla v roce 2011 jako projekt společnosti Direct Accounting s.r.o., Aplikace byla oficiálně spuštěna v roce 2012 a rok na to se umístila v soutěži Vodafone Nápad roku 2013. Prvotním funkcionalitou vedení internetového účetnictví a v následujících letech se nabídka rozrostla o další možnosti jako daňová evidence, skladová evidence, online fakturace, elektronická podání pro státní správu aj.

Zdroj informací

Komerční banka, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

6. srpna 2021

Pozvánka na konferenci

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 2.0467 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál