Autonaklik.cz nově na Heurece

Autonaklik.cz nově na Heurece

Největší český srovnávač cen a nákupní rádce Heureka.cz nově spolupracuje s platformou Autonaklik.cz. Ta zprostředkovává nabídky od stovek českých prodejců nových i ojetých vozů a celkem nabízí více než 80 % všech vozidel, která jsou v České republice skladem. Zákazníci díky tomu budou moci přehledně vybírat z nabídky více než 3 tisíc okamžitě dostupných vozů. Pro prodejce to znamená další prohloubení možností precizního cílení nabídek, které jim Autonaklik.cz poskytuje.

Autonaklik.cz se stává pro Heureku partnerem, který jí pomůže plnohodnotně vstoupit do oblasti online prodeje automobilů. Tento český start-up poskytuje českým autosalonům platformu pro efektivní reklamu a cílené oslovování potenciálních zákazníků. Nejde tedy o pouhý e-shop nebo agregátor nabídek, ale o komplexní digitální řešení pro samotné prodejce. Celkem je skrze Autonaklik.cz dostupných více než 30 tisíc skladových vozů.

„Jsme technologická platforma, která propojuje zákazníky a klasické autosalony. Máme data a nástroje, která prodejcům schází. Díky nim se můžeme dostat právě k těm lidem, které chtějí dealeři oslovit. Zákazníkům pak zjednodušujeme výběr tím, že jim umožňujeme porovnat nabídky od různých prodejců na jednom místě,“ vysvětluje Ondřej Žilka, zakladatel platformy Autonaklik.cz.

Spojení českých jedniček

Největší český cenový srovnávač spojuje síly s jedničkou na trhu, která nabízí přes 80 % skladově dostupných vozidel v ČR. Při uzavírání partnerství hrála roli i jednoduchost, s jakou bylo možné platformu na Heureku napojit. Heureka již nyní nabízela zboží z více než 38 000 internetových obchodů. Díky partnerství s Autonaklik.cz svůj katalog rozšíří o více než 3 000 vozů od stovek českých prodejců.

„Uplynulý rok nám ukázal, že se do digitálního prostředí přesouvají i kategorie, u kterých si zákazníci dříve nedokázali představit, že by se daly pohodlně obsluhovat online,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz, a pokračuje: „Autonaklik.cz nabízí jednoduché a funkční řešení, které online prodej v segmentu aut umožňuje, urychluje digitalizaci a díky tomu můžeme českou e-commerce posouvat o kousek dál.“

Přínos pro zákazníky i autosalony

Heureku a Autonaklik.cz spojuje i důraz na uživatelskou přívětivost řešení pro koncové zákazníky. Ti tak budou moci přehledně vybírat z jednotné nabídky a srovnávat vozy podle ceny i třeba nabízené výbavy. Pro partnerské autosalony pak půjde o další možnost, jak oslovit potenciální zájemce.

„Z tohoto partnerství budou nakonec těžit všechny strany. Kupujícím usnadníme výběr vozů, prodejcům zase jejich propagaci a prodej. Těšíme se proto na tuto spolupráci a věříme, že společně s Heurekou se nám podaří posunout oblast online prodeje aut zase o krok dále,“ uzavírá Žilka.

Heureka.cz

Heureka.cz je největší nákupní rádce a cenový srovnávač na českém a slovenském internetu. Měsíčně Heureku navštíví více než 4,2 miliónu reálných uživatelů (NetMonitor) a patří tak stabině mezi 10 nejnavštěvovanějších webů v Česku. Zákazníci na Heurece vybírají a srovnávají nabídky produktů z více než 38 000 internetových obchodů. Heureka pomáhá lidem nakupovat jednoduše, bezpečně a s přehledem. Heureka je součástí Heureka Group, skupiny srovnávačů zemí střední a východní Evropy.

Autonaklik.cz

Autonaklik.cz je online platforma, která nabízí přes 30 tisíc skladových vozů od stovek českých prodejců. Prodejcům pomáhá s efektivním online marketingem s využitím moderních datových nástrojů a usiluje tak o digitalizaci prodeje nových i ojetých vozů. Partnerským online portálům nabízí společnost nový způsob monetizace, který je pro ně výrazně výhodnější než běžná reklama.

Zdroj informací

Heureka a NejBusiness.cz

Datum

17. července 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2564 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál