Pandemie Covid-19 dramaticky změnila nejen pravidla pro překročení hranic, ale samozřejmě také potřeby klientů, kteří uzavírají cestovní pojištění. Jeden z nejčastějších problému, se kterým se můžeme při cestování aktuálně setkat, je prodloužení pobytu z důvodu povinné karantény. Kryjí nám náklady, které vynaložíme v rámci času stráveného v zahraničí navíc, pojišťovny?
Pokud se nám pobyt za hranicemi prodlouží z důvodu nařízené karantény, je nutné neprodleně kontaktovat svou pojišťovnu či asistenční službu, kterou poskytuje. Základní náklady na ubytování a stravu by měly být hrazeny místními orgány, jimiž byla karanténa nařízena. „Navíc ale v případě, že má klient uzavřené připojištění Covid-19 u Slavia pojišťovny, hradíme my jako pojišťovna náklady nad rámec povinné karantény, přičemž limity na stravu jsou nastavené na deset tisíc korun a na dopravu stejně tak,“ uvádí Ladislav Bělina, produktový ředitel Slavia pojišťovny. Jedná se také o situace, kdy jsou např. naše COVID testy po celou dobu negativní, takže jsme zcela zdrávi. Musíme však setrvat v daném ubytovacím zařízení či například na výletní lodi kvůli nařízené karanténě pro všechny bez výjimek.
Výše pojistného krytí by pak měla být stanovena zejména na základě dvou rovin, a to destinace a individuálních potřeb. Jednoduše lze říci, že pokud mám nějaký zdravotní problém nebo jen potřebuji mít větší jistotu, nastavím si jednoduše vyšší krytí. „U nás například veškeré smlouvy sjednáváme naprosto na míru osobním požadavkům, a navíc kryjeme náklady spojené s léčbou onemocnění COVID-19 až do plného limitu sjednaných léčebných výloh, což je naprosto ojedinělé,“ doplňuje Ladislav Bělina.
Slavia pojišťovna, člen skupiny SPGROUP a.s. a expert na neživotní pojištění, staví na dlouholetých zkušenostech z pojišťovnictví, které sahají až do dob rakousko-uherské monarchie, do roku 1868. Je jedinou ryze českou pojišťovnou s tradicí na našem trhu již více než 150 let. Dnes patří mezi Top10 pojišťoven v České republice a patří mezi lídry v oblasti pojištění cizinců. Dlouhodobě se zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout zajímavé podmínky. Své služby poskytuje fyzickým osobám, živnostníkům, malým a středně velkým firmám, velkým korporacím či obcím a městům. Služby poskytuje i personálním agenturám a cestovním kancelářím. Prostřednictvím 17 poboček a více než stovky kontaktní míst obsluhuje více než 250 000 aktivních klientů. Ti mohou pojištění sjednávat, hlásit pojistné události či poskytovat fotodokumentaci k těmto pojistným událostem i plně online, přes webové stránky či on-line aplikace Slavia pojišťovny.
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...