Spolupráce společnosti BILLA a obecně prospěšná organizace DEJME DĚTEM ŠANCI trvá už 5 let, za kterých BILLA podpořila děti z celkem 42 dětských domovů částkou téměř 500 000 korun. Jen za poslední rok BILLA pomáhala dětem v dětských domovech se třemi projekty, ať už šlo o projekt Běháme pro děti, Strom splněných přání nebo darování sladkostí dětem na Velikonoce. Nyní za tuto podporu BILLA obdržela od organizace DEJME DĚTEM ŠANCI ocenění Zodpovědná firma.
Společnost BILLA skrze organizaci DEJME DĚTEM ŠANCI pomáhá dlouhodobě a v různých projektech podporuje konkrétní děti vyrůstající v dětských domovech. Jen v minulém roce se jednalo o podporu tří akcí pro děti a peněžní dar v hodnotě 185 000 Kč. Letos BILLA od organizace získala ocenění Zodpovědná firma jako vyjádření díku za dlouhodobou podporu a finanční pomoc v minulém roce, který byl výjimečně náročný pro celý neziskový sektor.
Aktivity obecně prospěšné společnosti DEJME DĚTEM ŠANCI podporujeme od roku 2017, kdy jsme se poprvé zapojili do projektu „Přál/a bych si…..“. Od té doby s DEJME DĚTEM ŠANCI pravidelně spolupracujeme na projektech, které pomáhají dospívajícím dětem v dětských domovech a které vyrůstají bez rodinného zázemí bez možnosti volby,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace BILLA ČR.
„Titul Zodpovědná firma je formou poděkování společnostem, které naši organizaci a „naše děti“ podporují. Společnosti BILLA děkujeme za dlouhodobou spolupráci a flexibilní směrování podpory tam, kde je to v danou chvíli potřeba,“ uvedla Michaela Chovancová, ředitelka DEJME DĚTEM ŠANCI o.p.s.
Mezi další CSR projekty společnosti BILLA patří například spolupráce a podpora mládeže HC Sparta Praha, pomoc zdravotnickému personálu v rámci projektu Pomoc nemocnicím nebo Sbírka potravin na podporu potřebným.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 240 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.
BILLA, spol. s r. o. a NejBusiness.cz
30. června 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...