Oblíbená značka Hellmann’s z portfolia společnosti Unilever bude od letošního roku ve většině svých produktů používat výhradně vejce z volného chovu. Činí tím další krok kupředu v oblasti svých závazků na podporu dobrých životních podmínek zvířat. Značka se již v roce 2009 v Evropě zavázala používat neklecová vejce, pocházející z volného nebo halového chovu, a přispívat tak ke zlepšení životních podmínek slepic, čehož dosáhla v roce 2012. Nyní nově v tatarských omáčkách, salátových dresincích a majonézách značky Hellmann‘s v České republice a na Slovensku najdete už jen vejce pocházející z volného chovu.
I po více než 100 letech, kdy Richard Hellmann otevřel svůj obchůdek s delikatesami v New Yorku, značka pokračuje v jeho odkazu a dbá na to, aby v každém jejím výrobku byly použity opravdu nejkvalitnější suroviny. Zavázala se, že bude používat ingredience získané udržitelným způsobem. Dalším krokem vstříc těmto ambicím je i rozhodnutí používat v produktech Hellmann’s, jako jsou třeba tatarské omáčky nebo majonézy, pouze vejce z volného chovu. Na ty od letošního roku postupně přechází také na českém a slovenském trhu.
Filozofií značky Hellmann’s je to, že stojí na straně jídla, a rovněž víra, že jen díky těm nejlepším surovinám dokáže každému jídlu dodat skvělou chuť. Nechce však vyrábět pouze chutné produkty. Její ambicí je nabízet takové produkty, které prospívají nám i naší planetě. „Těší mě, že co se týče udržitelně získávaných surovin, u naší největší značky Hellmann’s, která má již několik let recepturu plně postavenou na udržitelných surovinách, posouváme naše závazky na další úroveň, a to maximální podporou dobrých životních podmínek zvířat,“ dodává k surovinám používaným u značky Hellmann’s Michaela Franeková, generální ředitelka společnosti Unilever pro Českou republiku a Slovensko.
Již nyní značka Hellmann‘s využívá například udržitelně pěstovaná rajčata uzrálá na slunci nebo řepkový olej, který je vhodným zdrojem polynenasycených mastných kyselin omega-3. Dále v její nabídce najdete produkty se sníženým obsahem cukru nebo veganské varianty oblíbených omáček. Nově navíc tento seznam rozšiřuje o vejce, která pocházejí výhradně z volného chovu, použitých jako ingredience u svých tatarských omáček, dresinků a majonéz.
Vedle toho se značka Hellmann’s již třetím rokem ve své komunikaci zaměřuje na boj proti plýtvání potravinami v domácnostech prostřednictvím kampaně Jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo. Z průzkumu značky, provedeném ve spolupráci s agenturou Ipsos v zimě 2019 v Česku a na Slovensku, vyplynulo, že více než 50 % ze všeho vyhozeného jídla se znehodnotí v našich domácnostech. Značka Hellmann’ s spolupracuje se spolkem Zachraň jídlo v České republice a společenským sdružením Free Food na Slovensku, aby dopad jejího poslání byl o to účinnější.
Hellmann’s a NejBusiness.cz
23. června 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...