Digitální a kreativní agentura Socialsharks vede od února aktivity českého zastoupení ŠKODA AUTO na sociálních sítích Instagram, Facebook, Twitter, YouTube a další. Socialsharks ušila mladoboleslavské automobilce na míru dlouhodobou strategii sociálních sítí a povede digitální kampaně, v rámci nichž se chce společně s klienty zaměřit třeba na image firmy u dospívajících. Tým sociálních médií za Socialharks vede David Frejka a kreativu Daniel Krásný.
ŠKODA AUTO je silná značka, kterou znají téměř všichni Češi, a většině z nich někdy auto s okřídleným šípem na kapotě stálo v garáži. Firma se tak může pyšnit výtečnou komunitou věrných fanoušků na sociálních sítích. „A komunita kolem značky je pro nás alfou a omegou našeho přístupu. Je naším cílem, aby každá kampaň na sociálních sítích nějakým způsobem interagovala s fanoušky,“ říká David Frejka, tým leader sociálních médií agentury Socialsharks.
Agentura připravila pro ŠKODA AUTO Česká republika strategii sociálních médií na tento rok, na jejímž základě už začala běžet spolupráce. Kromě sociálních sítí firmy spravuje Socialsharks i český kanál platformy We Love Cycling, zajišťuje podporu dealerské sítě, nebo spolupráci s influencery.
Aktuálně agentura připravuje spuštění několika kampaní na sociálních sítích. Mezi velké výzvy patří především projekt na podporu image značky ŠKODA u náctiletých Čechů. „Chceme budovat jejich vztah ke značce tak, aby ŠKODA byla první volbou, až si budou pořizovat svůj první vůz. Spouštět budeme jako jedna z prvních automobilek v Evropě kontinuální komunikaci na sociální síti TikTok a připravujeme i atraktivní storytellingovou kampaň na Facebooku a Instagramu, která moderním způsobem pracuje s historií automobilky,“ uvádí detaily kampaně Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks. Ta by měla odstartovat v červnu.
Tendr na novou digitální a mediální agenturu probíhal na konci loňského roku a zúčastnilo se ho 6 předních českých agentur. „Agentura Socialsharks na konci roku 2020 uspěla v našem tendru na správu sociálních sítí. Nový ŠKODA tým má za cíl konsolidovat všechny aktivity v sociálních médiích na českém trhu včetně cyklistické platformy We Love Cycling. Na přístupu Socialsharks oceňujeme analytický přístup k digitálním aktivitám a neotřelé kreativní koncepty, které nám pomůžou posílit pozici značky ŠKODA,“ popisuje Filip Keresteš, člen týmu marketingu ŠKODA AUTO Česká republika zodpovědný za digitální komunikaci.
Socialsharks s.r.o. a NejBusiness.cz
16. června 2021
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...