Socialsharks vede sociální sítě Škoda Auto

Socialsharks vede sociální sítě Škoda Auto

Digitální a kreativní agentura Socialsharks vede od února aktivity českého zastoupení ŠKODA AUTO na sociálních sítích Instagram, Facebook, Twitter, YouTube a další. Socialsharks ušila mladoboleslavské automobilce na míru dlouhodobou strategii sociálních sítí a povede digitální kampaně, v rámci nichž se chce společně s klienty zaměřit třeba na image firmy u dospívajících. Tým sociálních médií za Socialharks vede David Frejka a kreativu Daniel Krásný.

ŠKODA AUTO je silná značka, kterou znají téměř všichni Češi, a většině z nich někdy auto s okřídleným šípem na kapotě stálo v garáži. Firma se tak může pyšnit výtečnou komunitou věrných fanoušků na sociálních sítích. „A komunita kolem značky je pro nás alfou a omegou našeho přístupu. Je naším cílem, aby každá kampaň na sociálních sítích nějakým způsobem interagovala s fanoušky,“ říká David Frejka, tým leader sociálních médií agentury Socialsharks.

Agentura připravila pro ŠKODA AUTO Česká republika strategii sociálních médií na tento rok, na jejímž základě už začala běžet spolupráce. Kromě sociálních sítí firmy spravuje Socialsharks i český kanál platformy We Love Cycling, zajišťuje podporu dealerské sítě, nebo spolupráci s influencery.

Nákup prvního auta? Škodovka

Aktuálně agentura připravuje spuštění několika kampaní na sociálních sítích. Mezi velké výzvy patří především projekt na podporu image značky ŠKODA u náctiletých Čechů. „Chceme budovat jejich vztah ke značce tak, aby ŠKODA byla první volbou, až si budou pořizovat svůj první vůz. Spouštět budeme jako jedna z prvních automobilek v Evropě kontinuální komunikaci na sociální síti TikTok a připravujeme i atraktivní storytellingovou kampaň na Facebooku a Instagramu, která moderním způsobem pracuje s historií automobilky,“ uvádí detaily kampaně Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks. Ta by měla odstartovat v červnu.

Tendr na novou digitální a mediální agenturu probíhal na konci loňského roku a zúčastnilo se ho 6 předních českých agentur. „Agentura Socialsharks na konci roku 2020 uspěla v našem tendru na správu sociálních sítí. Nový ŠKODA tým má za cíl konsolidovat všechny aktivity v sociálních médiích na českém trhu včetně cyklistické platformy We Love Cycling. Na přístupu Socialsharks oceňujeme analytický přístup k digitálním aktivitám a neotřelé kreativní koncepty, které nám pomůžou posílit pozici značky ŠKODA,“ popisuje Filip Keresteš, člen týmu marketingu ŠKODA AUTO Česká republika zodpovědný za digitální komunikaci.

Zdroj informací

Socialsharks s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

16. června 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.1651 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál