Digitální a kreativní agentura Socialsharks vede od února aktivity českého zastoupení ŠKODA AUTO na sociálních sítích Instagram, Facebook, Twitter, YouTube a další. Socialsharks ušila mladoboleslavské automobilce na míru dlouhodobou strategii sociálních sítí a povede digitální kampaně, v rámci nichž se chce společně s klienty zaměřit třeba na image firmy u dospívajících. Tým sociálních médií za Socialharks vede David Frejka a kreativu Daniel Krásný.
ŠKODA AUTO je silná značka, kterou znají téměř všichni Češi, a většině z nich někdy auto s okřídleným šípem na kapotě stálo v garáži. Firma se tak může pyšnit výtečnou komunitou věrných fanoušků na sociálních sítích. „A komunita kolem značky je pro nás alfou a omegou našeho přístupu. Je naším cílem, aby každá kampaň na sociálních sítích nějakým způsobem interagovala s fanoušky,“ říká David Frejka, tým leader sociálních médií agentury Socialsharks.
Agentura připravila pro ŠKODA AUTO Česká republika strategii sociálních médií na tento rok, na jejímž základě už začala běžet spolupráce. Kromě sociálních sítí firmy spravuje Socialsharks i český kanál platformy We Love Cycling, zajišťuje podporu dealerské sítě, nebo spolupráci s influencery.
Aktuálně agentura připravuje spuštění několika kampaní na sociálních sítích. Mezi velké výzvy patří především projekt na podporu image značky ŠKODA u náctiletých Čechů. „Chceme budovat jejich vztah ke značce tak, aby ŠKODA byla první volbou, až si budou pořizovat svůj první vůz. Spouštět budeme jako jedna z prvních automobilek v Evropě kontinuální komunikaci na sociální síti TikTok a připravujeme i atraktivní storytellingovou kampaň na Facebooku a Instagramu, která moderním způsobem pracuje s historií automobilky,“ uvádí detaily kampaně Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks. Ta by měla odstartovat v červnu.
Tendr na novou digitální a mediální agenturu probíhal na konci loňského roku a zúčastnilo se ho 6 předních českých agentur. „Agentura Socialsharks na konci roku 2020 uspěla v našem tendru na správu sociálních sítí. Nový ŠKODA tým má za cíl konsolidovat všechny aktivity v sociálních médiích na českém trhu včetně cyklistické platformy We Love Cycling. Na přístupu Socialsharks oceňujeme analytický přístup k digitálním aktivitám a neotřelé kreativní koncepty, které nám pomůžou posílit pozici značky ŠKODA,“ popisuje Filip Keresteš, člen týmu marketingu ŠKODA AUTO Česká republika zodpovědný za digitální komunikaci.
Socialsharks s.r.o. a NejBusiness.cz
16. června 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...