V Říčanech u Prahy zahájila v květnu provoz nová koncese značky Peugeot. Zkušený a úspěšný koncesionář Lenner Motors si v regionu Praha – Východ vybudoval nejen dobrou pověst, ale i početnou základnu potenciálních i stávajících zákazníků, kterým nyní může nabídnout kompletní modelovou řadu Peugeot doplněnou o rozsáhlou škálu prodejních a poprodejních služeb. Lenner Motors je současně prvním zástupcem koncesionářské sítě značky Peugeot v České republice, který se představuje ve zcela nové značkové identitě dle nejnovějších pravidel.
Značka Peugeot představila 25. února 2021 své nové logo a současně s ním i plán kompletní proměny korporátní identity značky. Po první fázi, během které byly adaptovány veškeré komunikační nástroje, nastal čas na obměnu showroomů. Komplexní projekt, na jehož konci bude všech 10 000 prodejních míst značky Peugeot ve 160 zemích přepracováno do nové podoby, potrvá do konce roku 2022, už dnes je však v Evropě mnoho prodejců, kteří na novou identitu již přešli. V České republice je první vlaštovkou nově otevřený showroom Peugeot v Říčanech.
Nejnovější přírůstek do rodiny koncesionářů značky Peugeot není v oblasti prodeje automobilů žádným nováčkem. Začínal už v roce 2006 s 12 zaměstnanci. Dnes jich zaměstnává 70, provozuje dvě pobočky a rozšiřuje svoje portfolio o značku Peugeot. V rámci prodejního a servisního zázemí o rozloze 10 000 m2 poskytuje veškeré služby včetně programu Peugeot Professional, zaměřujícího se na komplexní péči o firemní klientelu. V dohledné době se hodlá zapojit také do značkového programu pro prodej ojetých vozů Peugeot Vyzkoušené vozy. Současně se koncese v Říčanech aktivně připravuje na přechod na nové zdroje energií a buduje dobíjecí stanice, v současné době disponuje čtyřmi stanicemi.
Klienti ocení také výhodné umístění showroomu s komerční zóně se snadným parkováním a skvělou výchozí pozicí pro realizaci testovacích jízd. Tato výhoda se projevila i v minulém týdnu, kdy v Lenner Motors proběhla akce Peugeot Emotion Day. „Byli jsme potěšeni zájmem návštěvníků akce Peugeot Emotion Day o naši produktovou nabídku. Zároveň jsme tak mohli zvýšit povědomí o značce v regionu a představit zákazníkům její novou identitu. Všechny nové prvky exteriéru a interiéru, jako nové logo, totem, recepce atd. spolu ladí a vyjadřují kvalitu a eleganci značky Peugeot,“ říká Viktor Lér, ředitel společnosti Peugeot Říčany.
Další koncesionáře značky Peugeot čeká přechod na novou identitu v nadcházejících obdobích. Do konce roku 2022 bude v novém designu kompletní prodejní síť Peugeot v České republice.
P Automobil Import, s.r.o. a NejBusiness.cz
9. června 2021
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...