Peugeot: Nový koncesionář s novou identitou značky

Peugeot: Nový koncesionář s novou identitou značky

V Říčanech u Prahy zahájila v květnu provoz nová koncese značky Peugeot. Zkušený a úspěšný koncesionář Lenner Motors si v regionu Praha – Východ vybudoval nejen dobrou pověst, ale i početnou základnu potenciálních i stávajících zákazníků, kterým nyní může nabídnout kompletní modelovou řadu Peugeot doplněnou o rozsáhlou škálu prodejních a poprodejních služeb. Lenner Motors je současně prvním zástupcem koncesionářské sítě značky Peugeot v České republice, který se představuje ve zcela nové značkové identitě dle nejnovějších pravidel.

Značka Peugeot představila 25. února 2021 své nové logo a současně s ním i plán kompletní proměny korporátní identity značky. Po první fázi, během které byly adaptovány veškeré komunikační nástroje, nastal čas na obměnu showroomů. Komplexní projekt, na jehož konci bude všech 10 000 prodejních míst značky Peugeot ve 160 zemích přepracováno do nové podoby, potrvá do konce roku 2022, už dnes je však v Evropě mnoho prodejců, kteří na novou identitu již přešli. V České republice je první vlaštovkou nově otevřený showroom Peugeot v Říčanech.

Nejnovější přírůstek do rodiny koncesionářů značky Peugeot není v oblasti prodeje automobilů žádným nováčkem. Začínal už v roce 2006 s 12 zaměstnanci. Dnes jich zaměstnává 70, provozuje dvě pobočky a rozšiřuje svoje portfolio o značku Peugeot. V rámci prodejního a servisního zázemí o rozloze 10 000 m2 poskytuje veškeré služby včetně programu Peugeot Professional, zaměřujícího se na komplexní péči o firemní klientelu. V dohledné době se hodlá zapojit také do značkového programu pro prodej ojetých vozů Peugeot Vyzkoušené vozy. Současně se koncese v Říčanech aktivně připravuje na přechod na nové zdroje energií a buduje dobíjecí stanice, v současné době disponuje čtyřmi stanicemi.

Klienti ocení také výhodné umístění showroomu s komerční zóně se snadným parkováním a skvělou výchozí pozicí pro realizaci testovacích jízd. Tato výhoda se projevila i v minulém týdnu, kdy v Lenner Motors proběhla akce Peugeot Emotion Day. „Byli jsme potěšeni zájmem návštěvníků akce Peugeot Emotion Day o naši produktovou nabídku. Zároveň jsme tak mohli zvýšit povědomí o značce v regionu a představit zákazníkům její novou identitu. Všechny nové prvky exteriéru a interiéru, jako nové logo, totem, recepce atd. spolu ladí a vyjadřují kvalitu a eleganci značky Peugeot,“ říká Viktor Lér, ředitel společnosti Peugeot Říčany.

Další koncesionáře značky Peugeot čeká přechod na novou identitu v nadcházejících obdobích. Do konce roku 2022 bude v novém designu kompletní prodejní síť Peugeot v České republice.

Zdroj informací

P Automobil Import, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

9. června 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.3133 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál