Kaufland spustil nový komunikační kanál. Jako první obchodní řetězec v České republice má profil na sociální síti TikTok. Současně s tím odstartoval cenovou kampaň Robin Food – Král košíků. „Zábavnými prvky a motivy kampaně Robin Food chceme zvýšit aktivitu na našich sociálních sítích. Zatím se jedná o pilotní projekt pro následující tři týdny, následně TikTok síť v našich kampaních plánujeme využívat pravidelně,“ uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.
Kampaň Robin Food – Král košíků je inspirována motivy světoznámé postavy zbojníka Robina Hooda, který bohatým bral a chudým dával, což prakticky platí i v tomto případě. Jako hrdina nové cenové akce přichází v zábavných spotech, aby zákazníky zachránil před předraženými produkty – a tím učinil svět trochu spravedlivější a levnější. „Právě s obsahem kampaně jako je Robin Food jsme se mohli vydat na další sociální síť TikTok. Primární část komunikace poběží skrze dvě videa, krátké příběhy Robina Fooda a jeho družiny. Věříme, že i takto zábavná kampaň může být propojena s našimi produkty,“ prohlásila Renata Maierl.
Hlavními postavami kampaně jsou Sir Robin Food, ochránce zákazníků a mstitel ošizených snažící se všem zajistit levný a spravedlivý nákup. V jeho družině operují také pán cen Ivan Šetrný a Jeník Ceník, který nechybí na žádných cenových dobrodružstvích a jeho oblíbené recepty jsou vždy trefou do černého. Tahle povedená parta s velkou dávkou humoru dokazuje, že i za pár zlatých může zákazník získat tu nejlepší kvalitu.
TikTok v Česku alespoň jednou měsíčně navštíví 1,3 milionu uživatelů. Kaufland chce kampaní Robin Food oslovit hlavně mladší cílovou skupinu konzumující především zábavná videa či hudební a taneční výzvy na sociálních sítích.
Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 135 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.
Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz
20. května 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...