Answear spouští kampaň k 10. narozeninám

Answear spouští kampaň k 10. narozeninám

Ve čtvrtek 6. května spustil online obchod s módou Answear narozeninovou kampaň, kterou oslaví 10 let od svého založení. Jubileum v Česku připomene 20" spoty v rádiích United Progressive a Radiohouse, na Slovensku 30" a 15" televizními spoty na kanálech společnosti Markíza. V obou zemích naváže na předchozí úspěšnou spolupráci s módními influencery a digitální aktivity. Pro zákazníky obchod připravil a v kampani tak představí novou kolekci vlastní značky answear.LAB, limitované kolekce Guess a Hugo, 25% slevu na více než 50 000 produktů a vyzdvihne historické milníky značky. Oslavy poběží od 6. do 16. května.

„Kulaté narozeniny chceme věnovat především našim zákazníkům. Právě pro ně jsme vytvořili dárky v podobě limitovaných kolekcí a slev. Výročí odkomunikujeme úspěšnými televizními spoty ,Máš Answear‘ na Slovensku, rádiovou reklamou v Česku a spoluprací s influencery, kteří milují módu, v obou zemích,“ vysvětluje Nicole Groesslová, marketingová manažerka pro Českou republiku a  Slovensko a dodává: „Vše také připomeneme digitálními kanály, především reklamou na Youtube.“

V České republice narozeninovou kampaň podporují 20" spoty na rádiích United Progressive a Radiohouse, které budou vysílané do 16. května. Na Slovensku do 26. května poběží 30" a 15" televizní spoty „Máš Answear“ na kanálech společnosti Markíza. Znovuuvedením televizní reklamy značka navazuje na úspěšnou novoroční a jarní kampaň. Její koncept odpovídá na otázku, kdo je zákazník Answearu, co od značky očekává, jak tráví svůj čas a co vyhledává. Reklamu režíroval mladý filmový tvůrce Łukasz Zabłocki, který se rozhodl použít 35 mm film, díky němuž získal obraz autentický filmový charakter. Komunikační strategii a hlavní myšlenku kampaně vytvořila polská agentura Feeders, produkci zajistila společnost Papaya Films.

Kampaň bude doprovázena spoluprací s osvědčenými influencery. V České republice jubileum připomene Nikol Trojanová, Andrea Bezděková, Karolína Kokešová, Dominika Pokludová, Filip Vaněk nebo Lucie Janotová, na Slovensku Lucia Hrušková, Milan Bardún, Ivanka Antal Patrušová, Mirka Dobis, Simona Kozerawski a Jana Hrmová. Jejich úkolem bude představit vybrané limitované kolekce a 25% slevu na 50 000 produktů.

V rámci oslav nachystal obchod pro své zákazníky 3 exkluzivní edice. První je nová kolekce Dare to dream jeho vlastní značky answear.LAB. Dare to dream reflektuje naší dobu. Zákazníkům nabízí pohodlné oblečení, které je zároveň elegantní a smyslné. Tváří kolekce se stala Paulina Krupińska. Značka ji obdivuje za její styl, tvrdohlavost a nezávislost.

Zbylé dvě kolekce vytvořil obchod se světovými značkami Guess a Hugo. Exkluzivní kolekce Guess City nabízí ke koupi pánská i dámská ikonická trička v barvách a s označením hlavních měst zemí, ve kterých Answear působí. Limitovaná řada Hugo vychází z nejprodávanějších svetrů a joggers, je unisexová a díky svému minimalistickému pojetí nabádá stejně jako Answear k módním experimentům.

Původem polský online obchod s módou Answear vznikl v roce 2011. Založil ho Krzysztof Bajolek, zkušený obchodník, který se v oblasti módy tehdy pohyboval přes 20 let. Za deset let své existence dosáhl Answear řady milníků. Mezi ty nejvýznamnější patří:

Vstup na burzu (2021)

V lednu 2021 vstoupil Answear na burzu. Pro všech 7 trhů získal finanční podporu v hodnotě 260 milionů korun.

Expanze do zahraničí (2021)

Online obchod v roce 2021 působí v Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Bulharsku. Letos se chystá společnost rozšířit své aktivity také do Ruska a Kazachstánu. V následujících letech pak plánuje vstoupit do Litvy, Lotyšska, Estonska a zemí jižní Evropy.

Vlastní značka answear.Lab (2020)

Širokou nabídku obchod na podzim 2020 doplnil o vlastní značku answear.Lab.

Answear Club (2012)

Jeden z prvních věrnostních programů v módním průmysl vytvořil právě obchod Answear a to v roce 2012. Svým zákazníkům jeho prostřednictvím poskytuje výhodný slevový systém.

Udržitelnost

Obchod pravidelně rozšiřuje svou nabídku o udržitelné značky a věnuje se podpoře ekologického životního stylu a vědomému a odpovědnému nakupování. Velmi úspěšný byl projekt Wear & Share, který nashromáždil 8 tun nevyužitého oblečení. Každý kilogram podpořil nadaci Aeris Futuro a její projekt na sázení stromů.

Kariérní rozvoj mladých umělců (2012)

Od roku 2012 společnost organizuje kariérní programy zaměřené na mladé fotografy, stylisty, modely a designéry, a rozvoj jejich portfolia v módním průmyslu. Nové talenty v minulosti objevila díky projektům Battle of Stylists, Answear Model nebo Packshot.

V roce 2021 se Answear chystá přidat další milníky a navázat na úspěchy minulých let. V roce 2020 obchod zaznamenal nárůst ve všech provozních ukazatelích. Návštěvnost stránek vzrostla o 20 %, počet objednávek o 24 % a konverzní poměr se zlepšil o 6 p. b. a dosáhl úrovně 1,84 %. Obchod dosáhl v tržbách ve všech zemích 2,3 miliardy korun, z toho 48 milionů korun představuje čistý zisk. V současné chvíli prodává e-shop 350 značek a 90 tisíc produktů, do roku 2024 chce nabídku zdvojnásobit.

ANSWER

ANSWEAR.com byl založen v prosinci 2010 a naplno své služby odstartoval v únoru 2011. K vytvoření vlastní značky přispělo mnoho úspěchů na polském i zahraničním trhu (měřeno neustále rostoucím počtem spokojených zákazníků a cen v průmyslu). ANSWEAR je jedinečná kolekce oblečení pro ty, kteří rádi vypadají módní i styloví za každých okolností. Je to reakce na potřeby současného spotřebitele, který sleduje aktuální trendy a rád experimentuje s módou. Společnost se neustále rozrůstá a aktuálně působí již v sedmi zemích. Miliony zákazníků v Polsku, České republice, Slovensku, Rumunsku, Ukrajině, Maďarsku a Bulharsku už u ní mohou nakupovat. Pro nákup mohou zákazníci použít také mobilní aplikaci dostupnou jak pro platformu Android, tak pro systém iOS.

Původem polský online obchod s módou Answear.com vznikl v roce 2011, kdy ho založil Krzysztof Bajolek, zkušený obchodník, který se v oblasti módy pohyboval už přes 20 let. Bajolek dříve vlastnil podíl u módních značek Mohito a House a jeho prodejem v roce 2008 získal kapitál, aby mohl své aktivity přesunout ze standardního maloobchodního prostředí do rychle se rozvíjejícího e-commerce, který se v roce 2011 v Polsku právě dostával na vzestup. Firma každoročně expanduje a aktuálně působí na 7 trzích v oblasti střední a východní Evropy. Centrála firmy i sklad se nachází v Krakově, v minulém roce se společnost přesunula do nových, větších prostor - jak zázemí kanceláří, tak sklad - který má nově rozlohu 40 000 m². Paralelním byznysem Krzysztofa Bajolka je rozvoj módní značky Medicine, ve které v roce 2010 viděl potenciál, koupil ji, provedl rebranding a změnu obchodní strategie. V současné době Medicine provozuje přes 80 obchodů po celém Polsku a v několika dalších zemích funguje coby franšíza (3 obchody se nachází také ve východním Slovensku). Medicine dlouhodobě spolupracuje s mladými ilustrátory a tatéry, v září tohoto roku se uvedl kolekce se spisovatelkou Dorotou Maslowskou. Na polském trhu drží Answear pevnou pozici, obdobnou k Zootu a jeho aktivitám na českém trhu cca 5 let zpět. Mezi hlavní konkurenty na českém trhu patří Zalando, About You, E-obuv, Bibloo a Zoot.

Zdroj informací

Answear a NejBusiness.cz

Datum

8. května 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2792 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál