Answear spouští kampaň k 10. narozeninám

Answear spouští kampaň k 10. narozeninám

Ve čtvrtek 6. května spustil online obchod s módou Answear narozeninovou kampaň, kterou oslaví 10 let od svého založení. Jubileum v Česku připomene 20" spoty v rádiích United Progressive a Radiohouse, na Slovensku 30" a 15" televizními spoty na kanálech společnosti Markíza. V obou zemích naváže na předchozí úspěšnou spolupráci s módními influencery a digitální aktivity. Pro zákazníky obchod připravil a v kampani tak představí novou kolekci vlastní značky answear.LAB, limitované kolekce Guess a Hugo, 25% slevu na více než 50 000 produktů a vyzdvihne historické milníky značky. Oslavy poběží od 6. do 16. května.

„Kulaté narozeniny chceme věnovat především našim zákazníkům. Právě pro ně jsme vytvořili dárky v podobě limitovaných kolekcí a slev. Výročí odkomunikujeme úspěšnými televizními spoty ,Máš Answear‘ na Slovensku, rádiovou reklamou v Česku a spoluprací s influencery, kteří milují módu, v obou zemích,“ vysvětluje Nicole Groesslová, marketingová manažerka pro Českou republiku a  Slovensko a dodává: „Vše také připomeneme digitálními kanály, především reklamou na Youtube.“

V České republice narozeninovou kampaň podporují 20" spoty na rádiích United Progressive a Radiohouse, které budou vysílané do 16. května. Na Slovensku do 26. května poběží 30" a 15" televizní spoty „Máš Answear“ na kanálech společnosti Markíza. Znovuuvedením televizní reklamy značka navazuje na úspěšnou novoroční a jarní kampaň. Její koncept odpovídá na otázku, kdo je zákazník Answearu, co od značky očekává, jak tráví svůj čas a co vyhledává. Reklamu režíroval mladý filmový tvůrce Łukasz Zabłocki, který se rozhodl použít 35 mm film, díky němuž získal obraz autentický filmový charakter. Komunikační strategii a hlavní myšlenku kampaně vytvořila polská agentura Feeders, produkci zajistila společnost Papaya Films.

Kampaň bude doprovázena spoluprací s osvědčenými influencery. V České republice jubileum připomene Nikol Trojanová, Andrea Bezděková, Karolína Kokešová, Dominika Pokludová, Filip Vaněk nebo Lucie Janotová, na Slovensku Lucia Hrušková, Milan Bardún, Ivanka Antal Patrušová, Mirka Dobis, Simona Kozerawski a Jana Hrmová. Jejich úkolem bude představit vybrané limitované kolekce a 25% slevu na 50 000 produktů.

V rámci oslav nachystal obchod pro své zákazníky 3 exkluzivní edice. První je nová kolekce Dare to dream jeho vlastní značky answear.LAB. Dare to dream reflektuje naší dobu. Zákazníkům nabízí pohodlné oblečení, které je zároveň elegantní a smyslné. Tváří kolekce se stala Paulina Krupińska. Značka ji obdivuje za její styl, tvrdohlavost a nezávislost.

Zbylé dvě kolekce vytvořil obchod se světovými značkami Guess a Hugo. Exkluzivní kolekce Guess City nabízí ke koupi pánská i dámská ikonická trička v barvách a s označením hlavních měst zemí, ve kterých Answear působí. Limitovaná řada Hugo vychází z nejprodávanějších svetrů a joggers, je unisexová a díky svému minimalistickému pojetí nabádá stejně jako Answear k módním experimentům.

Původem polský online obchod s módou Answear vznikl v roce 2011. Založil ho Krzysztof Bajolek, zkušený obchodník, který se v oblasti módy tehdy pohyboval přes 20 let. Za deset let své existence dosáhl Answear řady milníků. Mezi ty nejvýznamnější patří:

Vstup na burzu (2021)

V lednu 2021 vstoupil Answear na burzu. Pro všech 7 trhů získal finanční podporu v hodnotě 260 milionů korun.

Expanze do zahraničí (2021)

Online obchod v roce 2021 působí v Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Bulharsku. Letos se chystá společnost rozšířit své aktivity také do Ruska a Kazachstánu. V následujících letech pak plánuje vstoupit do Litvy, Lotyšska, Estonska a zemí jižní Evropy.

Vlastní značka answear.Lab (2020)

Širokou nabídku obchod na podzim 2020 doplnil o vlastní značku answear.Lab.

Answear Club (2012)

Jeden z prvních věrnostních programů v módním průmysl vytvořil právě obchod Answear a to v roce 2012. Svým zákazníkům jeho prostřednictvím poskytuje výhodný slevový systém.

Udržitelnost

Obchod pravidelně rozšiřuje svou nabídku o udržitelné značky a věnuje se podpoře ekologického životního stylu a vědomému a odpovědnému nakupování. Velmi úspěšný byl projekt Wear & Share, který nashromáždil 8 tun nevyužitého oblečení. Každý kilogram podpořil nadaci Aeris Futuro a její projekt na sázení stromů.

Kariérní rozvoj mladých umělců (2012)

Od roku 2012 společnost organizuje kariérní programy zaměřené na mladé fotografy, stylisty, modely a designéry, a rozvoj jejich portfolia v módním průmyslu. Nové talenty v minulosti objevila díky projektům Battle of Stylists, Answear Model nebo Packshot.

V roce 2021 se Answear chystá přidat další milníky a navázat na úspěchy minulých let. V roce 2020 obchod zaznamenal nárůst ve všech provozních ukazatelích. Návštěvnost stránek vzrostla o 20 %, počet objednávek o 24 % a konverzní poměr se zlepšil o 6 p. b. a dosáhl úrovně 1,84 %. Obchod dosáhl v tržbách ve všech zemích 2,3 miliardy korun, z toho 48 milionů korun představuje čistý zisk. V současné chvíli prodává e-shop 350 značek a 90 tisíc produktů, do roku 2024 chce nabídku zdvojnásobit.

ANSWER

ANSWEAR.com byl založen v prosinci 2010 a naplno své služby odstartoval v únoru 2011. K vytvoření vlastní značky přispělo mnoho úspěchů na polském i zahraničním trhu (měřeno neustále rostoucím počtem spokojených zákazníků a cen v průmyslu). ANSWEAR je jedinečná kolekce oblečení pro ty, kteří rádi vypadají módní i styloví za každých okolností. Je to reakce na potřeby současného spotřebitele, který sleduje aktuální trendy a rád experimentuje s módou. Společnost se neustále rozrůstá a aktuálně působí již v sedmi zemích. Miliony zákazníků v Polsku, České republice, Slovensku, Rumunsku, Ukrajině, Maďarsku a Bulharsku už u ní mohou nakupovat. Pro nákup mohou zákazníci použít také mobilní aplikaci dostupnou jak pro platformu Android, tak pro systém iOS.

Původem polský online obchod s módou Answear.com vznikl v roce 2011, kdy ho založil Krzysztof Bajolek, zkušený obchodník, který se v oblasti módy pohyboval už přes 20 let. Bajolek dříve vlastnil podíl u módních značek Mohito a House a jeho prodejem v roce 2008 získal kapitál, aby mohl své aktivity přesunout ze standardního maloobchodního prostředí do rychle se rozvíjejícího e-commerce, který se v roce 2011 v Polsku právě dostával na vzestup. Firma každoročně expanduje a aktuálně působí na 7 trzích v oblasti střední a východní Evropy. Centrála firmy i sklad se nachází v Krakově, v minulém roce se společnost přesunula do nových, větších prostor - jak zázemí kanceláří, tak sklad - který má nově rozlohu 40 000 m². Paralelním byznysem Krzysztofa Bajolka je rozvoj módní značky Medicine, ve které v roce 2010 viděl potenciál, koupil ji, provedl rebranding a změnu obchodní strategie. V současné době Medicine provozuje přes 80 obchodů po celém Polsku a v několika dalších zemích funguje coby franšíza (3 obchody se nachází také ve východním Slovensku). Medicine dlouhodobě spolupracuje s mladými ilustrátory a tatéry, v září tohoto roku se uvedl kolekce se spisovatelkou Dorotou Maslowskou. Na polském trhu drží Answear pevnou pozici, obdobnou k Zootu a jeho aktivitám na českém trhu cca 5 let zpět. Mezi hlavní konkurenty na českém trhu patří Zalando, About You, E-obuv, Bibloo a Zoot.

Zdroj informací

Answear a NejBusiness.cz

Datum

8. května 2021

Fotogalerie

Hledáme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.8311 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál