Nový vizuální systém odkazuje k evoluci značky během posledních třiceti let a staví na vlastním produktovém designu i výrobě otrokovické firmy. Strategickým cílem nového vizuálního stylu RIM je posílení komunikace se stávajícími obchodními partnery a současně dlouhodobá snaha zaměřit na novou cílovou skupinu architektů a designérů. Od dubna bude nové logo začleněno do online komunikace a nových tiskovin. Do konce roku by se mělo objevovat postupně na většině míst jako jsou showroomy nebo například samotné produkty.
Jádro vizuální identity RIM tvoří jednoduchá typografická značka se zachováním stávající logiky písmen s velkým počátečním R. Navazující kruhový monogram s ostrým zakončením tahů slouží jako doplňkový symbol. „V rámci naší obchodní a produktové strategie se snažíme o osvěžení celkového vizuálního jazyka RIM skrze design a nový vizuální styl je tedy logickou součástí,“ dodává Michaela Válková za marketing RIM.
Hlavní snahou bylo, aby celá identita svou barevností přímo navazovala na produkty firmy a vytvářela živé prostředí. Díky dvěma příbuzným písmovým stylům je grafický systém modulární a lze akcentovat někdy více odlehčenou komunikaci, jindy více technickou část produktové nabídky. Písma také sjednocují názvy filiálek a usnadňují tvorbu dalších označení, jako například výroční logotyp RIM 30. „Dokážeme si představit, že se postupně může vyvíjet v rámci art direction i jiná komunikační linka. Věříme, že jednoduchost a pestrost navrženého systému to umožňuje,“ uvádí autor identity Marek Nedelka.
Marek Nedelka a Filip Dědic fungují jako designérský tým se záměrem přenášet hodnotné myšlenky do vizuálního jazyka. Marek Nedelka (Grafický design & Creative Direction) se věnuje primárně projektům v oblasti designu, kultury a architektury. Za redesign značky mmcité+ obdržel spolu s Janem Novákem cenu Red Dot Design Award. Filip Dědic (Strategie & Creative Partnership) se zabývá tvorbou a uspořádáním sdělení, webů a značek pro firmy a výrobce z oblasti designu, kultury a průmyslu. Působí také jako lektor na Fakultě informatiky a statistiky.
RIM CZ s.r.o. vznikla v roce 1991 s cílem vyrábět vlastní kancelářské židle. Filosofie zdravého sezení a poznatky z vlastního výzkumu v oblasti ergonomie ovlivnily další vývoj společnosti. Slogan „Pro zdravé sezení“ a tomu odpovídající záměr vyrábět a prodávat židle, které přispějí ke kultivaci a oživení kancelářského prostředí se staly hlavním posláním firmy.
RIM CZ s.r.o. a NejBusiness.cz
7. května 2021
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...