Equa bank roste díky digitalizaci služeb

Equa bank roste díky digitalizaci služeb

Během prvních tří měsíců letošního roku zaznamenala Equa bank nárůst zájmu o klíčové produkty pro retailovou klientelu – ať již jde o spotřebitelské úvěry, hypotéky, investice či depozitní produkty. Za tímto růstem stojí digitalizace většiny produktů a možnost jejich získaní zcela on-line bez nutnosti návštěvy pobočky, což bylo klíčové zejména v době karanténních opatření.

„Neustále přicházíme s inovacemi v oblasti digitalizace a průběžně rozvíjíme naši mobilní aplikaci. Jejím prostřednictvím je možné si vzít zcela bez návštěvy pobočky například spotřebitelský úvěr nebo si založit běžný účet. Mobilní aplikace je tak nejčastější cestou, kterou naši klienti obsluhují svůj účet nebo si zřizují nové produkty,“ řekl Ondřej Hák, ředitel retailového bankovnictví, Equa bank.

Velký zájem byl mezi klienty o úvěry a hypotéky. Například objem nově poskytnutých půjček se během prvního čtvrtletí meziročně zvýšil o 9 %.

Růst zájmu o „Minutovou půjčku“, spotřebitelský neúčelový úvěr Equa bank, byl podpořen i tím, že od loňského října mohou současní i noví klienti banky získat úvěr přes zcela novou, moderní a jednoduchou on-line žádost, a to jak z webu, tak i z mobilu. Vyřízení je velmi snadné. Pro stávající klienty je pohodlným zrychlením zejména vyplňování pouze těch informací, které o nich banka dosud v souvislosti s vedením jejich bankovních produktů nezná, nebo je potřebuje aktualizovat. Nově příchozí klienti zase oceňují možnost načtení informace o svých příjmech z internetového bankovnictví své hlavní banky, místo pracného dokládání potvrzení o příjmech. Žádost je tak zcela on-line, „bez papíru“. Díky rychlosti čerpání po podpisu smlouvy, předčasným splátkám zdarma, nulovým poplatkům a nízkým úrokovým sazbám patří Minutová půjčka k těm nejvýhodnějším na trhu.

Rekordní počátek roku na hypotečním trhu - tažený nízkými úrokovými sazbami hypoték a růstem cen nemovitostí - se projevil také u Equa bank. Meziročně se v prvním čtvrtletí letošního roku zvýšil objem nově poskytnutých hypoték o 40 %. V oblasti hypoték udělala Equa bank krok k digitalizaci a její klienti mohu začít cestu k novému bydlení pomocí mobilní aplikace. Po zadání požadovaných parametrů hypotéky se například dozví úrokovou sazbu či měsíční splátku.

Na stabilní úrovni se drží počet klientů – počet nových se meziročně zvýšil o 3 % a banka má nyní celkem 488 000 klientů.

Dlouhodobě Equa bank roste v oblasti investování do fondů. Prodej investičních fondů se meziročně v prvním čtvrtletí zvýšil o 77 %. Ještě výrazněji rostl objem aktiv ve správě (Assets Under Management), který meziročně posílil o 157 % na 892 mil. Kč.

Equa bank umožňuje pravidelné i jednorázové online investování podle investičních cílů. Klientům nabízí 39 korunových fondů pokrývajících globální i regionální akciové a dluhopisové trhy od renomovaných a důvěryhodných správcovských společností – BNP Paribas AM, Fidelity a NN IP.

Equa bank a. s.

Equa bank a. s. vstoupila na český trh v roce 2011. V současné době má Equa bank přes 488 000 klientů a provozuje 52 obchodních míst po celé České republice. Equa bank nabízí jednoduché, srozumitelné a transparentní služby osobního i firemního bankovnictví, k nimž patří bezplatné běžné a spořicí účty, více měnové bezkontaktní platební karty, zlaté platební karty, hypotéky, spotřebitelské půjčky, pojištění, termínované vklady, investice a podnikatelské úvěry. Jediným akcionářem Equa bank je společnost Equa Group Ltd vlastněná fondy, kterým poskytuje poradenství britská společnost AnaCap Financial Partners LLP. AnaCap je jednou z předních evropských investičních společností zaměřených výhradně na sektor evropských finančních služeb.

Od vstupu na trh získala Equa bank řadu prestižních ocenění. Byla jednou z nejúspěšnějších bank v soutěži Zlatá koruna v roce 2020, ve které získala celkem 8 ocenění. V soutěži "Finparáda.cz - Finanční produkt roku 2020" získala ocenění v kategoriích Finanční společnost roku 2020 a Cena veřejnosti roku 2020 (Běžný účet) a první místo v produktových kategoriích Bankovní osobní účty a Bankovní účty pro fyzické osoby podnikatele. V soutěži WebTop100, která oceňuje nejlepší projekty digitálního marketingu, vyhrála se svojí aplikací mobilního bankovnictví kategorii Mobilní řešení. Equa bank získala také řadu prestižních zahraničních ocenění. Dle magazínu Global Banking & Finance Review byla několikrát za sebou oceněna nejlepší retailovou bankou v České republice. International Business Magazine udělil Equa bank titul Best Retail Bank Czech Republic 2019.

Zdroj informací

Equa bank a.s. a NejBusiness.cz

Datum

6. května 2021

Pozvánka na konferenci

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.6983 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál