ČTÚ vydal brožuru s podrobným přehledem pro všechny spotřebitele, kteří si chtějí ověřit, zda jim jejich poskytovatel služby přístupu k internetu dodává služby skutečně v takové kvalitě, jak udává ve smlouvě. Součástí brožury je i postup podání reklamace u poskytovatele a případně i námitky proti vyřízení reklamace u ČTÚ, včetně vzorových podání.
V minulých měsících jsme informovali, že od 1. 1. 2021 je účinné novelizované všeobecné oprávnění č. VOS/1/08.2020-9, podle kterého poskytovatelé služby přístupu k internetu musí ve smluvních podmínkách stanovovat přesně specifikované parametry poskytované služby. Úřad již prověřil, zda poskytovatelé nové povinnosti plní, a nyní přikročí k sankcím pro poskytovatele, kteří po provedené kontrole podmínky oprávnění nesplňovali.
Dalším krokem Úřadu je zveřejnění přehledné brožury, ve které spotřebitelé naleznou celou řadu důležitých informací:
Brožuru naleznete na stránkách ČTÚ ZDE.
Český telekomunikační úřad a NejBusiness.cz
4. května 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...