24. dubna oslaví značka Milka 120. narozeniny

24. dubna oslaví značka Milka 120. narozeniny

Značka Milka letos slaví své 120. narozeniny a využívá tuto příležitost k rozdávání dárků. I když je sama oslavencem, české spotřebitele odmění během dubna a května třikrát částkou 120 000 Kč, za kterou si výherci mohou splnit vlastní přání. U příležitosti tohoto jubilea Milka také odhaluje svou historii a důležité milníky.

Narozeniny Milky připadají na 24. dubna, kdy byla roku 1901 značka registrována v Německu. V rámci oslav letošního jubilea se mohou čeští fanoušci této čokolády zapojit do spotřebitelské soutěže o finanční výhry. Stačí koupit jakýkoliv Milka produkt a nahrát účtenku z nákupu na www.milka.cz. Na tři vylosované čeká výhra ve výši 120 000 Kč, za kterou si vítězové mohou splnit svá přání a sny. Soutěž probíhá od 12. dubna do 30. května.

Stodvacáté narozeniny si značka připomíná po celém světě. České a slovenské oslavy přibližuje Lenka Čermáková, marketing manažerka značky Milka: „Letošní rok je pro nás oslavou značky, a proto bychom se o radost z tohoto významného jubilea chtěli podělit s našimi spotřebiteli. I když slavíme my, chceme naopak dárky rozdávat a v naší soutěži umožnit lidem splnit si své sny a přání. Třeba i ta nevyřčená při sfoukávání svíček na narozeninovém dortu.”

V rámci narozeninové kampaně značka sází vedle in-storové aktivace formou spotřebitelské soutěže také na další komunikační nástroje a aktivity. Komunikace na sociálních sítích se ponese během dubna a května v narozeninové atmosféře a fanoušci Milky se zde budou moci zapojit do dalších soutěží. Rozdávat dárky bude značka i v rámci PR komunikace. Ve spolupráci s vybranými lifestylovými portály bude probíhat řada soutěží o balíčky cen a produktů. Narozeninová přání pomohou plnit i ambasadoři kampaně, kteří na svých kanálech kampaň podpoří a pomohou spolu s Milkou splnit velké sny svým fanouškům. „Srdcem značky je jemnost a o tu se chceme podělit i v rámci letošních oslav. Oslovit široký okruh lidí, spojovat je, přinést jiskru do našich všedních životů. To je základ kampaně ke 120 letům Milky,” doplňuje Čermáková.

Bohatá historie, vznik názvu a symbol fialové krávy

Rodištěm značky je Švýcarsko a její název je tvořen zkratkou dvou německých slov „Milch“ a „Kakao“. Svůj původ má Milka v nádherné přírodě kopcovitých Alp a je to jediná čokoláda, která používá výhradně mléko pocházející z 1300 malých lokálních farem v Rakousku a Německu chovajících průměrně 60 krav. Je to právě vysoce kvalitní alpské mléko, které čokoládě dodává nezaměnitelnou chuť.

Symbol krávy spolu s alpskou krajinou je s Milkou spojen od jejího vzniku v roce 1901, kdy byla první tabulka čokolády prodána v Německu. Na tehdejším papírovém obalu byl vyobrazen pastevec s tímto zvířetem v kopcovité krajině. Papírový obal už tehdy nesl typickou fialovou barvu, ale až roku 1964 se známý lila odstín stal oficiální barvou značky. V roce 1972 měla reklamní agentura Young & Rubicam za úkol osvěžit branding značky a udělat z kravičky centrální postavu všech obalů a kampaní. To se povedlo a v následujícím roce Milka kravička absolvovala také debut v televizní reklamě.

Se značkou je spojena i pestrá nabídka produktů, kterou už dávno netvoří pouze klasické tabulkové čokolády. První výrazný milník v tomto ohledu přišel už v roce 1926, kdy byla představena speciální sezonní nabídka vánočních a velikonočních produktů. Roku 1977 se vývoje dočkaly i tabulkové čokolády, které byly vedle tradiční 100g varianty nově k dostání i ve vyšších gramážích. O deset let později (1987) připravila Milka pro své zákazníky pralinky ve tvaru srdce. Dnes již ikonické produkty, které jsou spojeny například s oslavami Valentýna, byly v následujících letech vyráběny i v dalších tvarech určených pro zvláštní příležitosti. V roce 2007 se portfolio značky rozrostlo o kategorii sušenek a jemného pečiva.

Mondelēz International 

Společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o. a Mondelez Slovakia s.r.o. jsou součástí skupiny společností Mondelēz International, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Zaměstnává 80 tisíc lidí a umožňuje spotřebitelům ve více než 150 zemích světa vychutnávat snacky správným způsobem. Mezi její nejznámější globální značky patří čokolády Milka, Cadbury a Toblerone, sušenky Oreo a LU a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří také značky Opavia Zlaté, BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Tatranky či TUC. V České republice a na Slovensku naše společnost působí od roku 1992. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí a obchodní zastoupení firmy zde prodává okolo 500 produktů pod 16 značkami.

Zdroj informací

Mondelez Czech Republic s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

19. dubna 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.277 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál