24. dubna oslaví značka Milka 120. narozeniny

24. dubna oslaví značka Milka 120. narozeniny

Značka Milka letos slaví své 120. narozeniny a využívá tuto příležitost k rozdávání dárků. I když je sama oslavencem, české spotřebitele odmění během dubna a května třikrát částkou 120 000 Kč, za kterou si výherci mohou splnit vlastní přání. U příležitosti tohoto jubilea Milka také odhaluje svou historii a důležité milníky.

Narozeniny Milky připadají na 24. dubna, kdy byla roku 1901 značka registrována v Německu. V rámci oslav letošního jubilea se mohou čeští fanoušci této čokolády zapojit do spotřebitelské soutěže o finanční výhry. Stačí koupit jakýkoliv Milka produkt a nahrát účtenku z nákupu na www.milka.cz. Na tři vylosované čeká výhra ve výši 120 000 Kč, za kterou si vítězové mohou splnit svá přání a sny. Soutěž probíhá od 12. dubna do 30. května.

Stodvacáté narozeniny si značka připomíná po celém světě. České a slovenské oslavy přibližuje Lenka Čermáková, marketing manažerka značky Milka: „Letošní rok je pro nás oslavou značky, a proto bychom se o radost z tohoto významného jubilea chtěli podělit s našimi spotřebiteli. I když slavíme my, chceme naopak dárky rozdávat a v naší soutěži umožnit lidem splnit si své sny a přání. Třeba i ta nevyřčená při sfoukávání svíček na narozeninovém dortu.”

V rámci narozeninové kampaně značka sází vedle in-storové aktivace formou spotřebitelské soutěže také na další komunikační nástroje a aktivity. Komunikace na sociálních sítích se ponese během dubna a května v narozeninové atmosféře a fanoušci Milky se zde budou moci zapojit do dalších soutěží. Rozdávat dárky bude značka i v rámci PR komunikace. Ve spolupráci s vybranými lifestylovými portály bude probíhat řada soutěží o balíčky cen a produktů. Narozeninová přání pomohou plnit i ambasadoři kampaně, kteří na svých kanálech kampaň podpoří a pomohou spolu s Milkou splnit velké sny svým fanouškům. „Srdcem značky je jemnost a o tu se chceme podělit i v rámci letošních oslav. Oslovit široký okruh lidí, spojovat je, přinést jiskru do našich všedních životů. To je základ kampaně ke 120 letům Milky,” doplňuje Čermáková.

Bohatá historie, vznik názvu a symbol fialové krávy

Rodištěm značky je Švýcarsko a její název je tvořen zkratkou dvou německých slov „Milch“ a „Kakao“. Svůj původ má Milka v nádherné přírodě kopcovitých Alp a je to jediná čokoláda, která používá výhradně mléko pocházející z 1300 malých lokálních farem v Rakousku a Německu chovajících průměrně 60 krav. Je to právě vysoce kvalitní alpské mléko, které čokoládě dodává nezaměnitelnou chuť.

Symbol krávy spolu s alpskou krajinou je s Milkou spojen od jejího vzniku v roce 1901, kdy byla první tabulka čokolády prodána v Německu. Na tehdejším papírovém obalu byl vyobrazen pastevec s tímto zvířetem v kopcovité krajině. Papírový obal už tehdy nesl typickou fialovou barvu, ale až roku 1964 se známý lila odstín stal oficiální barvou značky. V roce 1972 měla reklamní agentura Young & Rubicam za úkol osvěžit branding značky a udělat z kravičky centrální postavu všech obalů a kampaní. To se povedlo a v následujícím roce Milka kravička absolvovala také debut v televizní reklamě.

Se značkou je spojena i pestrá nabídka produktů, kterou už dávno netvoří pouze klasické tabulkové čokolády. První výrazný milník v tomto ohledu přišel už v roce 1926, kdy byla představena speciální sezonní nabídka vánočních a velikonočních produktů. Roku 1977 se vývoje dočkaly i tabulkové čokolády, které byly vedle tradiční 100g varianty nově k dostání i ve vyšších gramážích. O deset let později (1987) připravila Milka pro své zákazníky pralinky ve tvaru srdce. Dnes již ikonické produkty, které jsou spojeny například s oslavami Valentýna, byly v následujících letech vyráběny i v dalších tvarech určených pro zvláštní příležitosti. V roce 2007 se portfolio značky rozrostlo o kategorii sušenek a jemného pečiva.

Mondelēz International 

Společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o. a Mondelez Slovakia s.r.o. jsou součástí skupiny společností Mondelēz International, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Zaměstnává 80 tisíc lidí a umožňuje spotřebitelům ve více než 150 zemích světa vychutnávat snacky správným způsobem. Mezi její nejznámější globální značky patří čokolády Milka, Cadbury a Toblerone, sušenky Oreo a LU a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří také značky Opavia Zlaté, BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Tatranky či TUC. V České republice a na Slovensku naše společnost působí od roku 1992. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí a obchodní zastoupení firmy zde prodává okolo 500 produktů pod 16 značkami.

Zdroj informací

Mondelez Czech Republic s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

19. dubna 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.4701 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál