Jeden z nejstarších e-shopů českého internetu se v loňském roce pořádně rozpohyboval. Patro.cz, patřící do holdingu technologické společnosti NWT, vykázalo obrat 255 mil. Kč. Internetová nákupní galerie, která má ve své nabídce více než 300 tisíc druhů zboží od elektroniky, sportovních potřeb, přes vybavení kanceláře až po zahradní nábytek a nářadí, zvýšila svůj obrat o 65 procent.
V průběhu roku 2020 proběhla řada úprav logistických procesů tak, aby Patro.cz dokázalo pružně reagovat na navyšování objednávek. „V roce 2021 plánujeme s Patro.cz ještě větší růst. Rádi bychom se výrazněji posunuli k půlmiliardové hranici obratu. Znalost značky, která několik let spala, se v letošním roce pokusíme dostat více do povědomí, kdy nám k tomu pomůže cílená mediální kampaň v rádiu a televizi,“ říká Přemysl Vícha, ředitel divize E-business/Patro.cz, NWT a.s.
„V září jsme nasadili nový, atraktivnější design webových stránek Patro.cz, který splňuje moderní trendy nákupu na internetu. Rozšířili jsme také možnosti úhrady. Nově si u nás můžete platbu odložit přes MallPay nebo Twisto a doplnili jsme i platby do bank přes PayU,“ říká Přemysl Vícha, ředitel divize E-business/Patro.cz, NWT a.s.
Pro větší pohodlí klientů e-shopu Patro.cz se rozrostl výběr distributorů zásilek. „V tuto chvíli nabízíme vedle České pošty i PPL, DPD, Geis, Poštu bez hranic či WeDo. Široký výběr přepravních společností nám výrazně pomohl během vánoční sezóny, kdy bylo zboží k našim zákazníkům okamžitě expedováno, bez většího zdržení,“ konstatuje ředitel divize Přemysl Vícha. Rozdělení distribuce mezi více dopravců je v exponovaném období nejdůležitějším prvkem.
Dalším velkým krokem vpřed byla optimalizace skladového toku (prodejních položek). Tím se výrazně zkrátila cesta zboží od dodavatele ke klientovi. Sídlo e-shopu Patro.cz je sice ve Zlíně, ale i přesto si následující den klient přebírá své zboží kdekoliv na území České republiky. „Prozatím nám nevyšla inovativní myšlenka doručení zboží do tří hodin od objednání po Zlíně a okolí. Společně se Liftago jsme na podzim spustili testovací provoz, nicméně po pár měsících jsme vyhodnotili, že v menších lokalitách, vyjma Prahy či Brna, klienti nepožadují expresní dodávku. Velmi rádi tuto službu opět zařadíme do nabídky, když ucítíme zájem ze strany klientů,“ prozrazuje ředitel divize E-business/patro.cz, NWT a.s., https://www.patro.cz/.
V loňském fiskálním roce, březen 2020 až únor 2021, bylo velmi zajímavé sledovat vítěze prodejnosti v různých měsících. Šíře sortimentu, takzvaná multistore, byla pro Patro.cz velkou výhodou.
NWT a.s. a NejBusiness.cz
9. dubna 2021
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...