Jeden z nejstarších e-shopů českého internetu se v loňském roce pořádně rozpohyboval. Patro.cz, patřící do holdingu technologické společnosti NWT, vykázalo obrat 255 mil. Kč. Internetová nákupní galerie, která má ve své nabídce více než 300 tisíc druhů zboží od elektroniky, sportovních potřeb, přes vybavení kanceláře až po zahradní nábytek a nářadí, zvýšila svůj obrat o 65 procent.
V průběhu roku 2020 proběhla řada úprav logistických procesů tak, aby Patro.cz dokázalo pružně reagovat na navyšování objednávek. „V roce 2021 plánujeme s Patro.cz ještě větší růst. Rádi bychom se výrazněji posunuli k půlmiliardové hranici obratu. Znalost značky, která několik let spala, se v letošním roce pokusíme dostat více do povědomí, kdy nám k tomu pomůže cílená mediální kampaň v rádiu a televizi,“ říká Přemysl Vícha, ředitel divize E-business/Patro.cz, NWT a.s.
„V září jsme nasadili nový, atraktivnější design webových stránek Patro.cz, který splňuje moderní trendy nákupu na internetu. Rozšířili jsme také možnosti úhrady. Nově si u nás můžete platbu odložit přes MallPay nebo Twisto a doplnili jsme i platby do bank přes PayU,“ říká Přemysl Vícha, ředitel divize E-business/Patro.cz, NWT a.s.
Pro větší pohodlí klientů e-shopu Patro.cz se rozrostl výběr distributorů zásilek. „V tuto chvíli nabízíme vedle České pošty i PPL, DPD, Geis, Poštu bez hranic či WeDo. Široký výběr přepravních společností nám výrazně pomohl během vánoční sezóny, kdy bylo zboží k našim zákazníkům okamžitě expedováno, bez většího zdržení,“ konstatuje ředitel divize Přemysl Vícha. Rozdělení distribuce mezi více dopravců je v exponovaném období nejdůležitějším prvkem.
Dalším velkým krokem vpřed byla optimalizace skladového toku (prodejních položek). Tím se výrazně zkrátila cesta zboží od dodavatele ke klientovi. Sídlo e-shopu Patro.cz je sice ve Zlíně, ale i přesto si následující den klient přebírá své zboží kdekoliv na území České republiky. „Prozatím nám nevyšla inovativní myšlenka doručení zboží do tří hodin od objednání po Zlíně a okolí. Společně se Liftago jsme na podzim spustili testovací provoz, nicméně po pár měsících jsme vyhodnotili, že v menších lokalitách, vyjma Prahy či Brna, klienti nepožadují expresní dodávku. Velmi rádi tuto službu opět zařadíme do nabídky, když ucítíme zájem ze strany klientů,“ prozrazuje ředitel divize E-business/patro.cz, NWT a.s., https://www.patro.cz/.
V loňském fiskálním roce, březen 2020 až únor 2021, bylo velmi zajímavé sledovat vítěze prodejnosti v různých měsících. Šíře sortimentu, takzvaná multistore, byla pro Patro.cz velkou výhodou.
NWT a.s. a NejBusiness.cz
9. dubna 2021
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...