Klienti již investovali do podílových fondů Fio investiční společnosti více než 500 milionů Kč. Fio globální akciový fond dosáhl od svého založení na zhodnocení téměř 50 %.
Do podílových fondů Fio investiční společnosti od jejich spuštění na konci roku 2018 vložilo své prostředky již více než 7 000 klientů. Aktuálně jsou v nabídce dva investiční fondy, v rámci kterých Fio investiční společnost spravuje majetek za více než 500 milionů Kč. Ve Fio fondu domácího trhu je spravován majetek za 130 milionů a ve Fio globálním akciovém fondu dokonce za více než 370 milionů Kč. Popularita globálního fondu je způsobena nejen společnostmi, do kterých fond investuje, ale také jeho prozatímní výkonností, která aktuálně dosahuje 47 % od založení fondu. „K půlmiliardové hranici spravovaného majetku jsme letos podle plánu mířili a máme velkou radost, že se nám jí podařilo dosáhnout již takto zkraje roku. Určitě tomu přispělo i spuštění možnosti investovat do Fio globálního akciového fondu v EUR, což přilákalo další nové tuzemské, ale i slovenské klienty.“ komentuje Jan Bláha.
Do fondů investují úplní začátečníci v oblasti investování, ale i zkušení klienti, kteří již mají svá zavedená akciová portfolia. „Nejznatelnější nárůst nových investorů byl hlavně loni na jaře, kdy vycítili příležitost i lidé, kteří normálně neinvestují. Nadprůměrný trend ale pokračuje i v tomto roce, kdy oba naše fondy zatím dosáhly na zhodnocení 3 - 6,5 % od začátku roku,“ dodává obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha. Podílové listy mohou klienti nakoupit v investiční aplikaci e-Broker, přímo ve vlastním internetovém bankovnictví i na pobočkách banky, což společně s nulovými vstupními poplatky činí investici jednouchou a přístupnou pro všechny.
Fio banka je ryze českou bankou. Představuje unikátní spojení nízkonákladové internetové banky a široké sítě poboček. Nabízí velkou paletu produktů pro řešení osobních a firemních financí i vlastní aplikace pro online investování. Navazuje na historii Finanční skupiny Fio na českém trhu, která sahá do roku 1993. Jako první finanční instituce na českém trhu představila Internetbanking (1998), mobilní aplikaci Smartbanking (2011) i vlastní API (2012), jako jedna z prvních v ČR podporovala bezkontaktní platební karty. Získala řadu ocenění jako Zlatá koruna, Zlatý Měšec, Banka roku nebo Vstřícná banka. V průběhu posledních deseti let se její klientská základna rozšířila z 50 000 na více než 1 000 000 osob.
Fio banka, a.s. a NejBusiness.cz
5. dubna 2021
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...