Největší tuzemský provozovatel kontaktních center, společnost Conectart, slaví. V mezinárodní konkurenci největších evropských call center si v rámci soutěže ECCCSA (European Contact Centre & Customer Service Awards) česká firma odnesla hned tři sošky – jednu zlatou a dvě bronzové. Slavnostní vyhlášení proběhlo online formou v úterý 16. března 2021.
Největší provozovatel kontaktních center v Česku si atmosféru mezinárodní soutěže ECCCSA užil již loni, jako jedna z prvních českých společností v této soutěži uspěla. Letos tento úspěch překonala a odnáší si ocenění hned za tři projekty z posledního roku. Zlatou příčku v kategorii Inovace a Technologie za krizový management projektu s e-shopem Rohlik.cz, bronz v kategorii Malých zákaznických týmů za projekt se společností Samsung Electronics a další třetí místo za CSR projekty realizované s Linkou bezpečí.
„Radujeme se a těšíme se ze všech tří spoluprací, se kterými jsme uspěli. ECCCSA je prestižní záležitost, která má rok od roku čím dál silnější konkurenci. Firmy prochází intenzivním procesem hodnocení a jsou posuzovány komisí sestavenou ze zkušených expertů z celého světa. Není to jen o tom přihlásit a věřit ve výhru. Vyhlášení předchází podrobné rozhovory, obhajoby a sledování běžného provozu callcenter. Kdokoli zvítězí, může se považovat za opravdového profesionála, který je konkurenceschopný na globálním trhu,“ říká generální ředitel společnosti Conectart Petr Studnička.
ECCCSA je největší událostí v odvětví péče o zákazníky. Oceňuje evropské organizace, které poskytují výjimečné zákaznické služby. Firmy, které si váží svých pracovníků a klientů, fungují efektivně a snaží se neustále inovovat. Do letošního 20. ročníku se přihlásily organizace z celkem 26 zemí, které bojovaly za ocenění v 36 kategoriích.
Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital.
Conectart a NejBusiness.cz
5. dubna 2021
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...