Jídla domů frčí a zachraňují restaurace

Jídla domů frčí a zachraňují restaurace

Češi v loňském roce objevili pohodlí, rychlost a jednoduchost služeb online objednávání a dodávání obědů nebo večeří až na stůl. Platby kartou za dovoz jídla z restaurací a hospod se meziročně více než zpětinásobily. V dubnu a listopadu podíl plateb za dovozy převyšoval desetinu všech objednávek v restauracích a hospodách, vyplývá z přehledu karetních plateb ČSOB. Významný podíl na růstu má objednávkový systém OneMenu.cz.

„Hlavním důvodem strmého růstu využívání dovozů jídel byly zavřené restaurační provozovny kvůli pandemii, ale zvýšený zájem o službu byl i v létě, kdy byly restaurace a hospody volně přístupné. Češi si dovozy oblíbili, šetří jim čas, mohou si vybírat z široké nabídky a využívají i možnosti podpořit strádající gastro odvětví,“ uvedla Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro Inovace a Digital. „Rádi jsme spolu s Mastercard vznik projektu OneMenu.cz podpořili,“ dodala.

Online objednávkový systém OneMenu.cz od společnosti Storyous byl vytvořený restauracím na míru. Uživatel si snadno přes jednoduché tlačítko na webových stránkách restaurace zadá objednávku (s dovozem, pokud to restaurace podporuje a pokud má zájem) a ihned zaplatí přes bezpečnou platební bránu ČSOB. Není třeba čekat ve frontě před okénkem, než se jídlo uvaří. Služba šetří čas i restauračnímu personálu, který se nemusí starat o platbu.

„Právě zrychlení digitalizace a obrovský skok v online platbách jsou ukázkou pozitivních změn, které nastaly po příchodu pandemie,“ komentuje Michaela Lhotková a dodává, že „spolupráce na projektech jako je OneMenu.cz zároveň ČSOB umožňuje využít vlastní platební řešení v nových užitečných službách.“ Inovativní projekty a digitalizovaná řešení jako je OneMenu.cz pomáhají restauracím a hospodám udržet provoz zejména v době nouzového stavu, ale restaurace si uvědomují, že online objednávání je i něco, co vydrží do budoucna. Lidé si na online objednávání zvykli a po otevření se pro restaurace bude jednat o další, alternativní zdroj příjmů. Budou tak schopni během dne odbavit více objednávek, jak napřímo v podniku, tak i online.

Objednávky z domova nebo kanceláře jsou v průměru až o 200 korun vyšší a restaurace nejenže udrží stálé zákazníky, ale jejich okruh si ještě rozšíří. „Před pandemií se počty plateb za dovoz pohybovaly v tisících měsíčně, nyní jsou to běžně desetitisíce,“ poukazuje Michaela Lhotková.

Skupina ČSOB

je vedoucím hráčem na bankovním trhu v České republice. Naše motto „Digitálně a s lidmi“ nejlépe vyjadřuje probíhající investice do inovací a digitalizace, díky nimž neustále zjednodušujeme a zkvalitňujeme obsluhu našich klientů na pobočkách i v online prostředí. Naše služby jsou k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu. Stavíme na unikátním bankopojišťovacím modelu, který nabízí pod jednou střechou vše pro řešení finančních potřeb – od bankovních služeb pod značkou ČSOB či Poštovní spořitelna, přes pojištění od ČSOB Pojišťovny až po úvěry na bydlení od Hypoteční banky či Českomoravské stavební spořitelny, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, ČSOB Asset Management, ČSOB Factoring a Patria Finance.

Své služby poskytujeme všem typům zákazníků – fyzickým osobám, malým a středním podnikům i korporátní a institucionální klientele. ČSOB v roce 2018 odvedla státu jako druhý největší plátce daně z příjmu právnických osob 8,4 miliardy Kč a na mzdách 8300 zaměstnancům vyplatila 6,2 miliardy Kč. ČSOB podpořila českou ekonomiku celkovou částkou 780 miliard Kč. Skupina ČSOB je součástí mezinárodní bankopojišťovací skupiny KBC, která působí především v Belgii a v regionu střední a východní Evropy.

Zdroj informací

Československá obchodní banka, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

17. března 2021

Hledáme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.605 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál