Oriflame si pro komunikaci vybral Konektor Place

Oriflame si pro komunikaci vybral Konektor Place

PR a CSR aktivity i online komunikaci společnosti Oriflame nově zajistí agentury skupiny Konektor. PR.Konektor a Konektor Social budou mít na starosti jak český, tak slovenský trh. Ve spolupráci s interním týmem Oriflame budou pracovat i na zefektivnění influencer marketingu.

„Čeká nás spolu s týmem Konektoru sjednocení české a slovenské komunikace tak, aby byla v souladu s globální strategií pro komunikaci značky Oriflame. V obou zemích budeme strategicky vybírat nejúčinnější komunikační nástroje a postupy. Máme spoustu plánů, zejména přiblížit značku mladší generaci, posunout a rozšířit CSR aktivity v Česku a nově je nastavit i na Slovensku. Agenturu PR.Konektor jsme si vybrali právě proto, že nám navrhla kreativní nápady s jasnou představou, jak je uvést do života,“ komentuje změnu agentur Eva Staníková, Marketing Director Oriflame pro český i slovenský trh.   

„Máme rádi klienty, u kterých můžeme integrovat víc komunikačních aktivit a o to víc se na práci pro Oriflame těšíme. Tím spíš, že máme příležitost synergicky vyřešit český i slovenský trh ve spolupráci s naší slovenskou pobočkou,“ říká šéf komunikační skupiny Konektor, Jaroslav Duroň.

Oriflame je přední společnost v přímém prodeji kosmetiky a wellness produktů. Široké portfolio produktů inspirovaných švédskou přírodou nabízí ve více než 60 zemích přibližně 3 miliony členů s ročním obratem 1,3 miliardy Euro. Oriflame nabízí nejen vysoce kvalitní produkty, ale především dává ženám možnost vzít život do vlastních rukou – začít podnikat a plnit si své sny.

Společnou linkou Oriflame je respekt k lidem a přírodě. „Právě proto, že značka Oriflame i její filosofie pochází ze Švédska, je náš pohled na krásu možná trochu odlišný. Není jen o tom, jak vypadáme, ale jak žijeme, jak se cítíme a jak jednáme. Je to zdravý způsob života, kdy si pomocí kosmetických produktů dokážeme zvýšit sebevědomí a vyjádřit tak sami sebe. V přístupu k životu je pro nás důležitá především rovnováha, která nám umožňuje růst bez ohledu na to, co nám život přinese. Věříme také v zodpovědnou krásu, a proto vytváříme šetrné produkty, které jsou inspirovány přírodou a potvrzeny vědou. Produkty, s přísadami šetrnými k životnímu prostředí. Produkty, kterým můžete věřit a stát si za nimi. To je krása ze Švédska - náš způsob, jak vám pomoci žít zdravější a krásnější život,” dodává Eva Staníková.

Dnes má za sebou společnost Oriflame více jak 50letou tradici. Za jejím vznikem však stála kuráž a odhodlání nabídnout světu nový způsob života. Takový způsob, díky kterému se krása ze Švédska dostane mezi více lidí a zároveň jim dopomůže k tomu najít životní rovnováhu. Tuto myšlenku v sobě nese Oriflame dodnes, což se odráží nejen na přístupu společnosti, ale například i na čistém designu produktů.

Konektor Place

Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Zahrnuje agentury PR.Konektor, Konektor Social, Konektor, The Hive a The Ship. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě a hlavně spolupráci a integraci jeho jednotlivých částí. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.

Zdroj informací

PR.Konektor s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

25. února 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

Reklama

Page generated in 1.2669 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál