Oriflame si pro komunikaci vybral Konektor Place

Oriflame si pro komunikaci vybral Konektor Place

PR a CSR aktivity i online komunikaci společnosti Oriflame nově zajistí agentury skupiny Konektor. PR.Konektor a Konektor Social budou mít na starosti jak český, tak slovenský trh. Ve spolupráci s interním týmem Oriflame budou pracovat i na zefektivnění influencer marketingu.

„Čeká nás spolu s týmem Konektoru sjednocení české a slovenské komunikace tak, aby byla v souladu s globální strategií pro komunikaci značky Oriflame. V obou zemích budeme strategicky vybírat nejúčinnější komunikační nástroje a postupy. Máme spoustu plánů, zejména přiblížit značku mladší generaci, posunout a rozšířit CSR aktivity v Česku a nově je nastavit i na Slovensku. Agenturu PR.Konektor jsme si vybrali právě proto, že nám navrhla kreativní nápady s jasnou představou, jak je uvést do života,“ komentuje změnu agentur Eva Staníková, Marketing Director Oriflame pro český i slovenský trh.   

„Máme rádi klienty, u kterých můžeme integrovat víc komunikačních aktivit a o to víc se na práci pro Oriflame těšíme. Tím spíš, že máme příležitost synergicky vyřešit český i slovenský trh ve spolupráci s naší slovenskou pobočkou,“ říká šéf komunikační skupiny Konektor, Jaroslav Duroň.

Oriflame je přední společnost v přímém prodeji kosmetiky a wellness produktů. Široké portfolio produktů inspirovaných švédskou přírodou nabízí ve více než 60 zemích přibližně 3 miliony členů s ročním obratem 1,3 miliardy Euro. Oriflame nabízí nejen vysoce kvalitní produkty, ale především dává ženám možnost vzít život do vlastních rukou – začít podnikat a plnit si své sny.

Společnou linkou Oriflame je respekt k lidem a přírodě. „Právě proto, že značka Oriflame i její filosofie pochází ze Švédska, je náš pohled na krásu možná trochu odlišný. Není jen o tom, jak vypadáme, ale jak žijeme, jak se cítíme a jak jednáme. Je to zdravý způsob života, kdy si pomocí kosmetických produktů dokážeme zvýšit sebevědomí a vyjádřit tak sami sebe. V přístupu k životu je pro nás důležitá především rovnováha, která nám umožňuje růst bez ohledu na to, co nám život přinese. Věříme také v zodpovědnou krásu, a proto vytváříme šetrné produkty, které jsou inspirovány přírodou a potvrzeny vědou. Produkty, s přísadami šetrnými k životnímu prostředí. Produkty, kterým můžete věřit a stát si za nimi. To je krása ze Švédska - náš způsob, jak vám pomoci žít zdravější a krásnější život,” dodává Eva Staníková.

Dnes má za sebou společnost Oriflame více jak 50letou tradici. Za jejím vznikem však stála kuráž a odhodlání nabídnout světu nový způsob života. Takový způsob, díky kterému se krása ze Švédska dostane mezi více lidí a zároveň jim dopomůže k tomu najít životní rovnováhu. Tuto myšlenku v sobě nese Oriflame dodnes, což se odráží nejen na přístupu společnosti, ale například i na čistém designu produktů.

Konektor Place

Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Zahrnuje agentury PR.Konektor, Konektor Social, Konektor, The Hive a The Ship. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě a hlavně spolupráci a integraci jeho jednotlivých částí. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.

Zdroj informací

PR.Konektor s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

25. února 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.9305 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál