Společnost Procter & Gamble i letos spustila svoji soutěž pro studenty z celého světa s názvem P&G CEO Challenge. Ve střední Evropě se do ní přihlásilo celkem 496 jednotlivců a 69 týmů. Po vypracování úvodní online případové studie zaznamenal úspěch i jeden z českých týmů. Postoupil mezi 10 nejlepších do středoevropského finále, které se koná virtuálně 18. a 19. února, a změří v něm síly s dalšími soutěžícími z Polska, Maďarska, Slovinska, Chorvatska a Ukrajiny.
Soutěž P&G CEO Challenge se koná letos již popáté, poprvé ale bude uspořádána v online prostředí. Společnost P&G se snaží studenty oslovit tématy, která jsou jim blízká. Letos se jedná o životní prostředí. Ředitelka komunikace v regionu Debbie Passaris vysvětluje: „Svět obchodu i celá společnost se mění, a díky tomu vznikají ještě větší výzvy než kdy dříve. Ochrana životního prostředí, diskriminace, sociální a ekonomické nerovnosti, to jsou všechno výzvy, se kterými se bude mladá generace setkávat.“
Finalisté středoevropského kola byli vybráni na základě hodnocení, kterého dosáhli v online případové studii a v dodatečném tázání. Nyní změří síly s dalšími tříčlennými týmy ve středoevropském online finále. Ti nejlepší postoupí do evropského kola, které se bude konat 25. a 26. března. Finále je prozatím plánováno na květen v Mexiku, pokud to okolnosti dovolí. Vítězové by se poté měli potkat v sídle společnosti Procter & Gamble s jejím generálním ředitelem Davidem Taylorem a zúčastnit se konference Signal ve společnosti dalších nadšenců z oboru, představitelů a zakladatelů dalších firem.
Český tým komentuje, co je přimělo k účasti v letošním ročníku: „Přihlásili jsme se do P&G CEO Challenge, protože rádi řešíme nové úkoly a dostáváme se mimo naši komfortní zónu, abychom přišli na nová kreativní řešení. Navíc nás aktuální situace s Covidem 19 tak trochu donutila hledat nové výzvy, abychom mohli měnit naše okolí a mít díky tomu lepší pocit.“
The P&G CEO Challenge je platforma, která umožňuje P&G oslovit ty nejlepší mladé talentované lidi s podnikatelským duchem a inovativním myšlením. V rámci výzvy dostanou studenti k vypracování případovou studii některé ze značek P&G, kterou musí vyřešit. To je povede k tomu, aby vymysleli obchodní strategii a použili kritické myšlení a schopnost řešit problémy v reálném životě. P&G věří, že to poskytuje prostor pro růst mladých talentů, kde střety nápadů přinášejí ještě inovativnější řešení poháněné analytickým myšlením.
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa.
Procter & Gamble a NejBusiness.cz
20. února 2021
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...