Oblíbená česká značka uvádí na trh novinku v podobě nové řady bio koření. Podle výzkumu společnosti Nielsen prodeje biopotravin meziročně posilují téměř o 30 %. Lidé totiž stále častěji zkoumají nejen složení výrobků, ale i jejich kvalitu a vliv na životního prostředí.
Z výzkumu trhu dále vyplývá, že většinu biopotravin spotřebitelé nakupují v běžných obchodních řetězcích. Očekávají v nich příznivější cenu oproti specializovaným farmářským a bio obchodům. Proto se Vitana, nejprodávanější značka koření na českém trhu, rozhodla rozšířit svoji nabídku koření o variantu bio. „Veškeré koření nakupujeme od certifikovaných a osobně auditovaných dodavatelů. V našem závodě ve Varnsdorfu parametry kvality před zabalením znovu pečlivě kontrolujeme,“ říká Alice Feixová, produktová manažerka společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko. „Důležitý je pro nás také fakt, že naši dodavatelé se soustředí na ekologické a udržitelné pěstování,“ dodává Feixová.
Při koupi bio koření spotřebitelé kupují produkt bez genetické modifikace, průmyslových hnojiv, pesticidů, herbicidů a bez stimulantů růstu. Bio koření od Vitany má dvě ekologická označení. Prvním je česká ochranná známka pro biopotraviny - „Produkt ekologického zemědělství“, druhým je zelené logo Evropské unie určené pro výrobky z ekologické produkce.
VITANA, a.s. a NejBusiness.cz
15. února 2021