Značka Actimel rozšířila spolupráci s Konektorem. Kromě aktivit na sociálních sítích a v oblasti influencerů pro něj skupina nově obstará i klasické PR. Agentury od nového roku pracují na integrovaných kampaních nejen pro český trh.
Konektor Place navázal spolupráci se značkou Actimel už v loňském roce, kdy pro něj začaly pracovat agentury Hive a Konektor Social. Ten už od července zajišťuje komunikaci na sociálních sítích – Instagramu a Facebooku.
„Konektor se nám osvědčil a mám radost, že od nového roku pro nás zajišťuje i PR aktivity. Věřím, že se nám společně bude dařit komunikaci vést přirozeným způsobem a zároveň lidem předávat relevantní informace z oblasti podpory imunitního systému,“ říká Natália Čížová, brand manažerka Actimelu.
PR.Konektor pro značku zajišťuje jednotnou PR komunikaci v Čechách a na Slovensku zaměřenou především na lifestyle témata a produkty Actimelu. PR aktivity v Maďarsku bude díky dlouholetému členství v Eurocom Worldwide realizovat ve spolupráci s partnerskou agenturou Vision Communications. Cílem komplexní strategie je posílit postavení značky na trhu a ve spolupráci s odborníky a klíčovými opinion leadery upozornit na pozitivní účinky Actimelu na imunitní systém.
„Z rozšíření spolupráce máme radost už kvůli tomu, že nám tím roste oblast, kde můžeme působit. Úzká spolupráce týmů pod jednou střechou nám dává možnost využít synergie mezi jednotlivými kanály a tvořit pro Actimel efektivní integrované kampaně,“ řekl Rosťa Starý, jeden z partnerů Konektor Place.
Na loňské aktivity navazuje i zmíněná agentura Hive, která pro značku zajišťuje kompletní komunikaci s influencery, jejich výběr a kreativní využití v dílčích kampaních.
„Aktivity pro letošní rok jsme navrhli tak, abychom dál budovali pozici Actimelu jako love brandu. Jedním ze tří ambasadorů je Nikol Štíbrová. V rámci celoroční komunikace postupně představí a vyvrátí mýty, které se o Actimelu šíří. Na Slovensku pak podobná role připadne Evelyn, která bude ale lidi inspirovat především k tomu, aby svůj imunitní systém podporovali i pomocí pohybu a zdravého životního stylu,“ popsal Patrik Rychlý z Hive.
Konektor Place integrované kampaně zajišťuje i pro další klienty, jako je Mondelez, Sazka, Playstation nebo PPL.
Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Zahrnuje agentury PR.Konektor, Konektor Social, Konektor, The Hive a The Ship. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě a hlavně spolupráci a integraci jeho jednotlivých částí. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.
PR.Konektor, s.r.o. a NejBusiness.cz
9. února 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...