Na sklonku loňského roku vyšel v ČTK zajímavý článek o vývoji v pojišťovnictví. Mimo jiné se v něm psalo, že v roce 2021 řada pojišťoven přichází s novými trendy a inovativními řešeními, které si kladou za cíl získat nové zákazníky. Dnešní doba si výslovně žádá elektronickou komunikaci a zminimalizování byrokratických kroků. Přeloženo do hovorové češtiny, pojišťovny se snaží udělat vše proto, aby byly rychlé, levné a při tom všem stále ekonomicky výdělečné, protože jinak by zkrachovaly.
Současná doba v tomto směru pojišťovnictví přeje. Internet už dnes ve světě využívá přes 4 miliardy lidí, mezi kterými je i 7,8 milionu obyvatel České republiky. S mobilními telefony je to u nás ještě lepší. V Česku už je má 97 procent lidí. A než jste dočetli až sem, lidé si mezitím na Zemi poslali 270 milionů e-mailů. Je tedy zřejmé, že právě e-maily a telefony tvoří základ při komunikaci mezi klienty a pojišťovnou.
„Dnes je to nejenom základ, ale i podmínka k tomu, abychom vůbec mohli pojištění sjednat,“ vysvětluje předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis. „Klient je pro nás na prvním místě. A když nás naši klienti potřebují, chtějí samozřejmě, aby tato pomoc byla rychlá a efektivní. Rychlost, efektivita a navíc i bezpečnost je však podmíněna e-mailovou komunikací a mobilním spojením. E-mail a mobil je proto našim novým standardem.“
Není výjimkou, že když například v neděli zasáhne Českou republiku vichřice, která způsobí škody na majetku, v pondělí ráno o tom klienti informují operátory Klientského centra Allianz a protože k popisu současně přiloží i fotografie, které ukazují, jaké následky u nich vichřice zanechala, v úterý už jim odcházejí na účet peníze. Bez elektronické a mobilní komunikace by se tento proces protáhl na mnoho dnů.
Podle posledního výzkumu agentury Ipsos mají nejlepší zákaznickou zkušenost v České republice klienti Allianz pojišťovny. Až za nimi, a někdy dokonce hodně daleko, skončily další čtyři největší pojišťovny v zemi. Mimo jiné i proto, že se svými klienty už dnes Allianz komunikuje výhradně digitálně. Bez e-mailu a mobilu by takové ocenění možné nebylo.
Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.
Allianz pojišťovna, a. s. a NejBusiness.cz
6. února 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...