Brašnářství Tlustý díky digitální transformaci završilo náročný rok 2020 s tržbami 44 milionů

Brašnářství Tlustý díky digitální transformaci završilo náročný rok 2020 s tržbami 44 milionů

Česká rodinná firma Brašnářství Tlustý má za sebou navzdory koronavirové krizi rekordní rok. Díky dalšímu posílení online prodejních kanálů firma uzavřela rok 2020 s 30% růstem a tržbami 44 milionů korun. Silnou online pozici a završení digitální transformace potvrzuje i podíl internetových zakázek, které tvořily 95 % všech objednávek. V letošním roce chce společnost pokračovat v růstu a cílí na tržby ve výši 80 milionů.

Vršovická dílna Brašnářství Tlustý a spol. se od svého založení prezentuje jako jediné online brašnářství v České republice. Řemeslná zručnost a tradice se zde spojuje s moderními technologiemi a propracovaným digitálním marketingem a pracuje přísně v duchu baťovského hesla – Od výroby k zákazníkovi. Od počátku restartu svého podnikání vsadila na přímý online prodej a komunikaci se zákazníky prostřednictvím internetu nejen z České republiky, ale i ze zahraničí. I díky tomu náročný rok 2020 nijak negativně neovlivnil množství zakázek a tržby, které činily rekordních 44 milionů korun (nárůst o 30 % oproti roku 2019). Vrchol sezony v podobě vánoční sezony pak firma zvládla i díky schopnosti škálovat násobně výrobu v řádu dnů.

„Pro řemeslné výrobce, kteří dosud online prodej a sociální sítě opomíjeli, mohl být minulý rok likvidační. Přišli totiž o veškeré způsoby, kterými do té doby komunikovali se zákazníky. Ačkoliv jsme malá rodinná firma, tak od našich začátků razíme koncept ‚online brašnářství‘. Od našeho založení před osmi lety naplno využíváme všechny dostupné prostředky moderní komunikace a e-commerce. I během lockdownu a uzavření kamenných prodejen jsme tak nadále byli ve spojení s naší komunitou, což nám umožnilo krizi ustát a vyjít z ní ještě silnější,“ říká Ivan Petrův, jednatel Brašnářství Tlustý.

Brašnářství Tlustý nabízí zakázkovou výrobu prémiových kožených produktů v čele s opasky, peněženkami a špičkovými koženými brašnami a kabelkami, a staví především na individuálním přístupu k zákazníkům. Zakázková výroba umožňuje například vyražení monogramu nebo volbu barevné kombinace prostřednictvím online webového konfigurátoru. I proto společnost v uplynulém roce investovala do dalšího rozšiřování funkcionalit na svém webu, které umožňují přímou interakci se zákazníkem a pohodlné objednání produktů na míru. V roce 2020 tvořily internetové zakázky dokonce 95 % veškerých tržeb společnosti a stránky navštívilo přes 550 000 uživatelů.

„Bezprostřední kontakt se zákazníkem je klíčový, ať už probíhá klasickou formou nebo online. Zákazníci si přímo na našem webu mohou vybrat hned z několika způsobů, jak se s námi virtuálně spojit, ať už jde o videohovor nebo chat přes Messenger či WhatsApp. Díky tomu můžeme zachovat osobní přístup, na kterém si dlouhodobě zakládáme. Na zákaznické požadavky reagujeme v řádu minut až vteřin, a tuto rychlost a flexibilitu se snažíme promítnout i do ostatních způsobů komunikace,“ doplňuje Petrův.

Sázka na digitalizaci se v době krize ukázala jako klíčová. Z celkových tržeb spadá 20 % na zakázky ze zahraničí, kde se Brašnářství Tlustý dlouhodobě profiluje právě díky silnému online marketingu. Investice do prodeje a digitálního marketingu v loňském roce tvořily přibližně 10-15 % obratu společnosti. „Z každého milionu obratu investujeme 100 tisíc do online reklamy a další prostředky pak do vylepšování naší online prodejní platformy. Digitální obsah neustále rozšiřujeme, tvoříme produktová videa, streamujeme přes sociální sítě a jsme s našimi zákazníky z celého světa v neustálém kontaktu,“ doplňuje Petrův.

V letošním roce chce Brašnářství Tlustý především díky silnému online prodeji pokračovat v zahraniční expanzi a dosáhnout na tržby ve výši 80 milionů. Cíli především na klientelu v USA, v rámci Evropy chce dále proniknout na Slovensko, do Německa a Rakouska. „Klíčové je pro nás zachovat vysokou laťku kvality našich výrobků, z níž nehodláme slevit. Právě spokojenost a loajalita našich zákazníků nám pomohla zvládnout náročný loňský rok a bude zásadní i při posilování naší pozice na zahraničních trzích,“ uzavírá Petrův.

Brašnářství Tlustý

Dílna Brašnářství Tlustý se od roku 2013, kdy obnovila svůj provoz, specializuje na manufakturní výrobu kožených produktů s individuálním přístupem ke každému zákazníkovi. Veškeré výrobky jsou dělány na zakázku, kus po kusu, ručně a pečlivě za použití tradičních postupů, s pokorou a láskou k materiálu. Mezi produkty nechybí peněženky, pouzdra, opasky, tašky přes rameno a do ruky, aktovky i špičkové cestovní tašky, kožené zápisníky, dámské kabelky, pánské boty nebo kožené náramky. Brašnářství Tlustý se snaží pozvednout tradiční české brašnářské řemeslo a propracovat se až na světovou špičku.

Zdroj informací

Brašnářství Tlustý a NejBusiness.cz

Datum

4. února 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.222 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál