5. ročník soutěže Kanceláře roku startuje

5. ročník soutěže Kanceláře roku startuje

Jubilejní 5. ročník prestižní soutěže Kanceláře roku, do kterého se za dosavadní historii soutěže přihlásilo více než 500 výjimečných kancelářských realizací, spoustil registraci přihlášek. Mimo to letos organizátor soutěže, společnost Prochazka & Partners, přichází s celou řadou novinek. Tou největší je přesun slavnostního galavečera na léto a namísto interiéru Paláce Žofín se největší designová událost roku bude konat v prostorách zahrad. Hosté se tak mohou těšit na kouzelnou gala garden party v samém srdci Prahy. Díky přesunu galavečera na letní měsíce mají soutěžící více času na přípravu svých přihlášek – hlásit do soutěže se tradičně mohou jak architektonická studia, tak samotné firmy. Registrace bude otevřena až do 30. dubna 2021.

„V loňském roce vznikla celá řada úžasných kancelářských realizací, které si zaslouží soutěžit o prestižní ocenění, kterým titul ‚Kanceláře roku‘ bezpochyby je. Vidíme, že nyní samotný koncept a užití kanceláří prochází u velké části firem změnou paradigmatu. O to důležitější je docenit firmy, které se v současné nelehké době snaží vytvořit to nejlepší zázemí pro své lidi. Každá doba má svá specifika a jménem poroty mohu vyjádřit očekávání, že se letos opravdu těšíme na realizace, které vznikly v době pandemické. Svým způsobem jsou totiž začátkem nového trendu,“ říká Radek Procházka, Managing Partner společnosti Prochazka & Partners a zakladatel soutěže Kanceláře roku.

Důvod přesunu slavnostního galavečera z ledna na léto je nasnadě – i díky plánované vakcinaci očekáváme jak lepší epidemiologickou situaci, tak i možnost organizovat akce pod širým nebem. Prestiž soutěže, rostoucí počet přihlášených i kvalita realizací si zaslouží adekvátní podobu slavnostního galavečera.

„Naše soutěž je po právu tím nejprestižnějším oceněním v oblasti kancelářských realizací. Od svých počátků jsme prošli neuvěřitelnými změnami a odborná porota má každoročně čím dál těžší roli při hlasování o tom, kdo v dané kategorii zvítězí. Každoročně totiž roste, jak počet přihlášených projektů, tak i jejich kvalita. Soutěžící interiéry kvalitou svého pracovního prostředí s přehledem uspějí i v mezinárodní konkurenci. Velmi mě zajímá, jak pandemie a vyšší podíl práce z domova ovlivnila realizace, které se letos budou ucházet o ocenění ‚Kanceláře roku‘,“ říká Petr Zahálka, obchodní ředitel společnosti ProInterier a člen odborné poroty soutěže Kanceláře roku.

Výjimečné kancelářské interiéry firem v České republice letos soutěží v devíti kategoriích, do kterých se mohou soutěžící přihlásit:

  • Nejlepší regionální kancelář
  • Kancelář nad 5.000 m²
  • Kanceláře finančních institucí
  • Advokátní kanceláře
  • IT kanceláře
  • Poradenské kanceláře
  • Kanceláře 21. století
  • Hub & Co-working kanceláře
  • Employee friendly kanceláře

Pomyslnou desátou kategorií pak je speciální Cena poroty, udělovaná napříč všemi soutěžními kategoriemi. Jejím cílem je ocenit výjimečný přínos pro architekturu a design.

„V rámci hodnocení soutěžních realizací se zaměřujeme i na kvalitu pracovního prostředí. Tu bezpochyby ovlivňuje i výběr kvalitního typizovaného i atypického nábytku. V souvislosti s aktuálními hygienickými opatřeními ve firmách jsme navíc svědky většího dělení pracovního prostoru. Díky tomu se tak vytváří zázemí a místa pro setkávání pro jednotlivé týmy,“ dodává Jiří Zavadil, Managing Director společnosti Vitra a porotce soutěže Kanceláře roku.

Kromě kvalitního vybavení přispívá ke spokojenosti a vyšší produktivitě zaměstnanců i nižší hladina hluku v kancelářích. „Doposud se kancelářské firmy zaměřovaly primárně na snižování hluku v open-space prostorech. Nově, vlivem Covid-19, dochází nejen k využívání mobilních odhlučněných pracovišť pro jednoho i více pracovníků, ale také k intenzivnějšímu rozdělování celých kanceláří na menší celky, mj. díky akustickým proskleným příčkám. V takto vytvořených menších místnostech pak vzrůstá zájem o prvky potlačující ozvěnu jako jsou stropní obklady či dokonce akustické obrazy na zdi. Pozitivním výsledkem všech těchto úprav je zvýšení bezpečnosti a produktivity pracovníků v kancelářích,“ říká Jaroslav Vendl, spoluzakladatel společnosti SilentLab a porotce soutěže Kanceláře roku.  

Kanceláře roku

Soutěž kanceláře roku vznikla v roce 2016 a nyní probíhá již její 5. ročník. Odborná porota hodnotí interiéry z hlediska výjimečnosti a designu prostor, inovace (technologické, materiálové, praktické), atmosféry prostředí, a především kvality pracovního prostředí. Napříč všemi kategoriemi oceňuje atraktivitu pracovního prostředí a nakolik je kancelář příjemným místem k bytí, což nabývá na významu hlavně vzhledem k tomu, jak velkou část svého času většina z nás tráví v kanceláři. Vítězové budou vyhlášeni na závěrečném galavečeru během léta v zahradách Paláce Žofín, na který budou pozvání zástupci všech přihlášených společností.

Prochazka & Partners

Společnost Prochazka & Partners v roce 2013 založil Radek Procházka a dnes je vedoucí společností výhradně zaměřenou na zastupování nájemců v oblasti komerčních nemovitostí. Poskytuje komplexní servis pro nájemce v segmentech Offices a Industrial (přejednání, relokace, expanze, nákup či výstavba na klíč) a svým klientům zajišťuje i architektonické a projektové poradenství a management (Design & Build). Společnost od roku 2016 vyhlašuje také odbornou soutěž Kanceláře roku.

Zdroj informací

Prochazka & Partners a NejBusiness.cz

Datum

23. ledna 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

Reklama

Page generated in 1.2181 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál