Pandemie změnila život a chování lidí. Ti se naučili více nakupovat online, od podzimu tak e-shopy zažívaly sezonní žně – a to nejen díky akci Black Friday, Vánocům, ale i podzimnímu lockdownu. Přepravní společnost PPL tak hlásí rekordní sezonu. Pokračuje i trend doručování zásilek přímo do výdejního místa.
Společnosti PPL se během uplynulé sezony podařilo doručit rekordních 10 milionů zásilek. To je celkově o 50 % více zásilek než loni. „Nejen sezona, ale i celý loňský rok byl pro celý logistický trh atypický, právě kvůli současné pandemii a neustále se měnícím vládním opatřením. To vše velmi často prověřovalo naše kapacity tím nejdrsnějším způsobem, ale na druhou stranu přinesly tyto výzvy řadu vylepšení a urychlení projektů. Abychom dodrželi kvalitu i přes rekordy, doručení probíhalo ve dvou hlavních vlnách i večer,“ říká Petr Horák, generální ředitel PPL CZ, s.r.o.
Oproti předcházející sezoně lidé předvánoční nakupování nenechávali na poslední chvíli a rozložili je více v čase, což velmi pomohlo v celém procesu doručování.
„Velké poděkování patří i našim partnerům, kteří v průběhu sezony opravdu dodržovali domluvené počty přepravovaných zásilek a díky tomu se nám podařilo udržet velmi dobrou kvalitu našich služeb,“ dodává generální ředitel. Během uplynulé sezony Češi pokračovali v trendu, který přepravní společnosti zaznamenávají v průběhu posledních několika let – a to, že si nechávají zasílat zásilky přímo do výdejních míst, tzv. Parcelshopů.
„Stále více lidí tuto službu využívá a my očekáváme, že tento trend bude pokračovat i v roce 2021,“ dodává Horák.
Z celkového objemu to byly 2 miliony zásilek, které si příjemci nechali zaslat právě do výdejních míst a sami si je tam pak vyzvedli. V současné době má PPL po celé České republice více než 2300 partnerských Parcelshopů. Pro příjemce zásilky to přináší spoustu výhod, například si zásilku vyzvednou třeba cestou z práce nebo dle svých časových možností. Mnozí vítají, že na vyzvednutí zásilky mají 7 dní, přináší jim to obrovskou časovou svobodu.
PPL loni oslavila 25 let na trhu a získala tak počtvrté titul Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Balíkové služby. „Jsem velmi pyšný na to, že se nám podařilo obhájit tento titul. Každý článek je v celém procesu logistiky velmi důležitý. Velké poděkování patří zaměstnancům, 2000 řidičům v terénu, operátorům zákaznického centra, pracovníkům na depech a překladišti, v administrativě, ve vývoji a v Parcelshopech. Ti všichni přispěli k tomu, že naše sezona byla výjimečná. Jsem velmi rád, že v naší společnosti se udržuje firemní kultura, která je postavena na vášni pro balíky, skvělé soudržnosti a týmové práci,“ uzavírá Horák.
Přes silné turbulentní období, vládní restrikce a těžko odhadnutelný vývoj pandemické situace plánuje společnost PPL v roce 2021 navýšení kapacit, řadu investic a novinek v oblasti rozvoje a zkvalitňování svých služeb na trhu v ČR, ale i v oblasti zahraniční přepravy.
Společnost PPL CZ je součástí divize DHL eCommerce Solutions a na tuzemském trhu představuje předního poskytovatele přepravních služeb pro firmy a podnikatele. Nabízí však i služby pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu po ČR a do celé Evropy. Společnost zaměstnává přes 700 pracovníků a 2000 řidičů. Disponuje 21 depy, centrálním překladištěm a rozsáhlou sítí výdejních a podacích míst – PPL Parcelshopů, kterých je více než 2300 po celé České republice. DHL eCommerce Solutions je součástí skupiny Deutsche Post DHL Group, která je přední světovou poštovní a logistickou společností. Skupina spojuje lidi a trhy a umožňuje globální obchodování. DPDHL Group zaměstnává přibližně 550 000 lidí ve více než 220 zemích a teritoriích po celém světě, díky čemuž je jedním z největších soukromých zaměstnavatelů na světě.
PPL a NejBusiness.cz
15. ledna 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...