Cisco představilo přes 50 inovací Webexu

Cisco představilo přes 50 inovací Webexu

Společnost Cisco na konferenci WebexOne představila přes 50 inovací svého systému Webex, které zákazníkům pomohou pohodlně a efektivně spolupracovat a zlepšit zkušenost zaměstnanců a zákazníků, nové fyzické konferenční jednotky a centrum aplikaci Webex App Hub. Prestižní konference společnosti Cisco WebexOne zaměřená na digitální spolupráci se konala 9. a 10. prosince a sešli se na ní experti, zákazníci i partneři, aby diskutovali o budoucnosti práce.

Od začátku pandemie pomáhá platforma Webex nejen podnikům úspěšně fungovat, ale slouží i veřejné správě při výkonu jejích funkcí, lékařům k bezpečné komunikaci s pacienty a vzdělávacím institucím při distanční výuce. Oznámení o nejnovějších inovacích přichází v době, kdy se firmy po celém světě připravují na hybridní modely práce v postpandemické éře, kdy zaměstnanci budou častěji střídat práci z domova a přítomnost na pracovišti. Společnost Cisco představila jasnou vizi, jak může technika zákazníkům pomoci se takovému stavu přizpůsobit a přispět k lepšímu propojení lidí na celém světě. Mezi představené inovace patří:

Zcela nový Webex

Zcela nový Webex, který je již k dispozici, poskytuje bezpečné místo pro komunikaci a spolupráci: hovory, schůzky a zasílání zpráv v jediné aplikaci. Přes 50 vylepšení, která byla představena, lze rozdělit do tří oblastí: efektivní spolupráce, chytrá hybridní práce a inteligentní interakce se zákazníkem. To vše s maximálním zabezpečením, které je pro řešení Cisco typické. Mezi novinky patří:

  • Eliminace okolního ruchu a vylepšení kvality řeči.
  • Přepis hovoru a skryté titulky.
  • Hlavní body a seznam úkolů.
  • Vylepšené rozložení obrazovky a Webex Huddle (spontánní schůzky na jedno kliknutí).
  • Řada funkcí v oblasti textových zpráv využívající umělou inteligenci a nové funkce u hlasových hovorů pomáhají soustředit se na to, co je skutečně podstatné.
  • Nové analytické funkce (People Insights s využitím technologie Webex Graph), které poskytují vysoce personalizované informace a doporučení jednotlivcům, týmům a organizacím.

Další oznámené funkce zahrnují simultánní překlad do devíti různých jazyků, ovládání gesty s využitím technologie rozpoznávání pohybů těla a funkce imerzivního sdílení. Tyto funkce budou k dispozici v příštích měsících.

Nová zařízení Webex

Představena byla i řada nových zařízení, která společně se zbytkem portfolia inteligentních řešení Cisco zajišťuje efektivní komunikaci z práce i z domova. Patří mezi ně:

• Stolní kamera Webexje vybavená inteligentními funkcemi jako rozpoznání tváře nebo měření obsazenosti místnosti. Ideální pro domácnost i kancelář. Mikrofon lze nyní aktivovat a deaktivovat jednoduchým gestem – tuto funkci nabízí Webex jako jediná USB kamera na trhu.

• Webex Desk Hub přemění kterýkoli dostupný pracovní stůl na osobní pracovní prostor. Mnoho podniků a organizací přehodnocuje uspořádání svých kancelářských prostor a návrat na pracoviště může pro řadu zaměstnanců znamenat častější využití sdílených pracovních míst. Tato nová kategorie zařízení je natolik vybavená, aby poskytovala špičkovou kvalitu hlasových i video hovorů, ale také umožňovala připojit všechny pomůcky, které jsou uživatelé zvyklí používat při práci a komunikaci, včetně vlastní kamery, náhlavní soupravy, monitoru, notebooku a mobilního telefonu. Inteligentní funkce zajišťují konzistentnost a přispívají k efektivitě práce. Webex Desk Hub navíc umožňuje rezervovat stůl, přičemž notebook, badge nebo mobilní telefon poslouží k ověření identity. Nejedná se o žádné základní zařízení pro sdílená pracoviště, jak ho mnozí možná znají. Webex Desk Hub přináší skutečně nový způsob práce.

• Webex Desk: Stejně jako jeho „starší sourozenec“ Webex Desk Pro, umožňuje i Webex Desk udržovat pozornost posluchačů při prezentaci promítáním snímků nebo videa na pozadí – tato funkce se nazývá „imerzivní prezentátor“. S pomocí Webex Desk je možné se připojovat ke schůzkám, podílet se na týmové práci a zůstávat produktivní doma i na pracovišti. Zařízení typu „vše v jednom“ nabízí za konkurenceschopnou cenu inteligentní funkce, po kterých uživatelé volají, jako je potlačení okolního hluku, virtuální pozadí nebo rozpoznání tváře. Lze jej použít jako primární displej a připojit k jakékoli konferenční službě. Je vybavené kvalitní kamerou, mikrofonem a reproduktory. Je naprosto jednoduché ho zprovoznit během několika málo minut i bez asistence IT a bez technických znalostí.

Centrum aplikací a ekosystém Webex

Centrum aplikací App Hub umožní uživatelům snadno nalézt a použít integrace s jinými řešeními v rámci zasílání zpráv v prostředí Webex a brzy to bude možné i v konferenčním prostředí Webex. Uživatelé budou moci při schůzce přes Webex snadno společně používat jiné aplikace a uložit si práci a později se k ní vrátit. Nové možnosti uvítají i manažeři IT, kteří chtějí zavést nativní integrace pro celý podnik.  Nový Webex App Hub v současné době nabízí předpřipravené integrace se službami Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, MIRO, Mural, nebo Workplace for Facebook.

Novinky v kontaktním centru: Podpora inteligentní zákaznické zkušenosti

Nové kontaktní centrum Webex přináší významné výhody podnikům, zákazníkům i operátorům. Podniky všech velikostí (i ty s těmi nejmenšími zákaznickými centry) nyní mohou začít okamžitě využívat robustní cloudové kontaktní centrum s kapacitou tisíců operátorů.

„Cílem společnosti Cisco je podporovat inkluzivní budoucnost. Technologie pro spolupráci hrají zásadní roli v nastavování rovných podmínek tak, aby se každý mohl zapojit do globální ekonomiky bez ohledu na zeměpisnou polohu, jazyk a typ osobnosti. Proto se snažíme přinést takové řešení Webex, které nabídne 10x lepší možnosti komunikace než osobní kontakt – a zároveň 10x zlepší i osobní interakci. Webex umožňuje přechod na hybridní modely práce a nábor zaměstnanců, kde nehraje takovou roli zeměpisná poloha. Dává tak místo u stolu globální ekonomiky každému bez ohledu na to, odkud pochází. Náš tým usiluje o naplnění této vize, z níž vychází každé zařízení, které zkonstruujeme, každý řádek kódu, který napíšeme, a každá funkce, kterou vymyslíme,“ říká Jeetu Patel, viceprezident a generální ředitel divize bezpečnosti a aplikací společnosti Cisco.

Cisco Systems

Cisco je celosvětovým technologickým lídrem, který již od roku 1984 pomáhá tomu, aby fungoval internet. Naši zaměstnanci, produkty a partneři pomáhají lidem navazovat bezpečná spojení a již dnes využívat digitální příležitosti zítřka.

Zdroj informací

Cisco Systems (Czech Republic) S.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

30. prosince 2020

Fotogalerie

Hledáme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.7675 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál