Společnost Cisco na konferenci WebexOne představila přes 50 inovací svého systému Webex, které zákazníkům pomohou pohodlně a efektivně spolupracovat a zlepšit zkušenost zaměstnanců a zákazníků, nové fyzické konferenční jednotky a centrum aplikaci Webex App Hub. Prestižní konference společnosti Cisco WebexOne zaměřená na digitální spolupráci se konala 9. a 10. prosince a sešli se na ní experti, zákazníci i partneři, aby diskutovali o budoucnosti práce.
Od začátku pandemie pomáhá platforma Webex nejen podnikům úspěšně fungovat, ale slouží i veřejné správě při výkonu jejích funkcí, lékařům k bezpečné komunikaci s pacienty a vzdělávacím institucím při distanční výuce. Oznámení o nejnovějších inovacích přichází v době, kdy se firmy po celém světě připravují na hybridní modely práce v postpandemické éře, kdy zaměstnanci budou častěji střídat práci z domova a přítomnost na pracovišti. Společnost Cisco představila jasnou vizi, jak může technika zákazníkům pomoci se takovému stavu přizpůsobit a přispět k lepšímu propojení lidí na celém světě. Mezi představené inovace patří:
Zcela nový Webex, který je již k dispozici, poskytuje bezpečné místo pro komunikaci a spolupráci: hovory, schůzky a zasílání zpráv v jediné aplikaci. Přes 50 vylepšení, která byla představena, lze rozdělit do tří oblastí: efektivní spolupráce, chytrá hybridní práce a inteligentní interakce se zákazníkem. To vše s maximálním zabezpečením, které je pro řešení Cisco typické. Mezi novinky patří:
Další oznámené funkce zahrnují simultánní překlad do devíti různých jazyků, ovládání gesty s využitím technologie rozpoznávání pohybů těla a funkce imerzivního sdílení. Tyto funkce budou k dispozici v příštích měsících.
Představena byla i řada nových zařízení, která společně se zbytkem portfolia inteligentních řešení Cisco zajišťuje efektivní komunikaci z práce i z domova. Patří mezi ně:
• Stolní kamera Webexje vybavená inteligentními funkcemi jako rozpoznání tváře nebo měření obsazenosti místnosti. Ideální pro domácnost i kancelář. Mikrofon lze nyní aktivovat a deaktivovat jednoduchým gestem – tuto funkci nabízí Webex jako jediná USB kamera na trhu.
• Webex Desk Hub přemění kterýkoli dostupný pracovní stůl na osobní pracovní prostor. Mnoho podniků a organizací přehodnocuje uspořádání svých kancelářských prostor a návrat na pracoviště může pro řadu zaměstnanců znamenat častější využití sdílených pracovních míst. Tato nová kategorie zařízení je natolik vybavená, aby poskytovala špičkovou kvalitu hlasových i video hovorů, ale také umožňovala připojit všechny pomůcky, které jsou uživatelé zvyklí používat při práci a komunikaci, včetně vlastní kamery, náhlavní soupravy, monitoru, notebooku a mobilního telefonu. Inteligentní funkce zajišťují konzistentnost a přispívají k efektivitě práce. Webex Desk Hub navíc umožňuje rezervovat stůl, přičemž notebook, badge nebo mobilní telefon poslouží k ověření identity. Nejedná se o žádné základní zařízení pro sdílená pracoviště, jak ho mnozí možná znají. Webex Desk Hub přináší skutečně nový způsob práce.
• Webex Desk: Stejně jako jeho „starší sourozenec“ Webex Desk Pro, umožňuje i Webex Desk udržovat pozornost posluchačů při prezentaci promítáním snímků nebo videa na pozadí – tato funkce se nazývá „imerzivní prezentátor“. S pomocí Webex Desk je možné se připojovat ke schůzkám, podílet se na týmové práci a zůstávat produktivní doma i na pracovišti. Zařízení typu „vše v jednom“ nabízí za konkurenceschopnou cenu inteligentní funkce, po kterých uživatelé volají, jako je potlačení okolního hluku, virtuální pozadí nebo rozpoznání tváře. Lze jej použít jako primární displej a připojit k jakékoli konferenční službě. Je vybavené kvalitní kamerou, mikrofonem a reproduktory. Je naprosto jednoduché ho zprovoznit během několika málo minut i bez asistence IT a bez technických znalostí.
Centrum aplikací App Hub umožní uživatelům snadno nalézt a použít integrace s jinými řešeními v rámci zasílání zpráv v prostředí Webex a brzy to bude možné i v konferenčním prostředí Webex. Uživatelé budou moci při schůzce přes Webex snadno společně používat jiné aplikace a uložit si práci a později se k ní vrátit. Nové možnosti uvítají i manažeři IT, kteří chtějí zavést nativní integrace pro celý podnik. Nový Webex App Hub v současné době nabízí předpřipravené integrace se službami Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, MIRO, Mural, nebo Workplace for Facebook.
Nové kontaktní centrum Webex přináší významné výhody podnikům, zákazníkům i operátorům. Podniky všech velikostí (i ty s těmi nejmenšími zákaznickými centry) nyní mohou začít okamžitě využívat robustní cloudové kontaktní centrum s kapacitou tisíců operátorů.
„Cílem společnosti Cisco je podporovat inkluzivní budoucnost. Technologie pro spolupráci hrají zásadní roli v nastavování rovných podmínek tak, aby se každý mohl zapojit do globální ekonomiky bez ohledu na zeměpisnou polohu, jazyk a typ osobnosti. Proto se snažíme přinést takové řešení Webex, které nabídne 10x lepší možnosti komunikace než osobní kontakt – a zároveň 10x zlepší i osobní interakci. Webex umožňuje přechod na hybridní modely práce a nábor zaměstnanců, kde nehraje takovou roli zeměpisná poloha. Dává tak místo u stolu globální ekonomiky každému bez ohledu na to, odkud pochází. Náš tým usiluje o naplnění této vize, z níž vychází každé zařízení, které zkonstruujeme, každý řádek kódu, který napíšeme, a každá funkce, kterou vymyslíme,“ říká Jeetu Patel, viceprezident a generální ředitel divize bezpečnosti a aplikací společnosti Cisco.
Cisco je celosvětovým technologickým lídrem, který již od roku 1984 pomáhá tomu, aby fungoval internet. Naši zaměstnanci, produkty a partneři pomáhají lidem navazovat bezpečná spojení a již dnes využívat digitální příležitosti zítřka.
Cisco Systems (Czech Republic) S.r.o. a NejBusiness.cz
30. prosince 2020
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...