Ministerstvo pro místní rozvoj schválilo dotace na projekty podporující marketingové aktivity v cestovním ruchu. V rámci celkem tří dotačních titulů programu Národní program podpory cestovního ruchu v regionech rozdělí téměř 26 milionů korun mezi 29 projektů.
„Hned jak zvládneme covidovou situaci a vše se začne vracet do normálu, regiony budou připraveny. Cestovní ruch bude potřebovat další oživení a podpora marketingových aktivit je jedním z našich cílů. Všichni doufáme, že cestovní ruch, který se nyní nachází v krizi, se opět brzy naplno rozjede,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.
Podprogram Marketingové aktivity v cestovním ruchu obsahuje tři dotační tituly, které se zaměřují na marketingové aktivity organizací destinačních managementů na nadregionální, krajské a oblastní úrovni. Ministerstvo pro místní rozvoj schválilo celkem 29 žádostí o dotaci za téměř 26 milionů korun, přičemž téměř polovina peněz míří na marketingové aktivity organizací destinačních managementů oblastní úrovně.
Cílem podprogramu je zvýšení povědomí o nabídce aktivit cestovního ruchu v destinacích, zkvalitnění a rozšíření produktové nabídky, komunikační kampaně, zkvalitnění strategického rozhodování a zlepšení koordinace nabídky v destinaci. Příjemcem těchto dotací jsou subjekty z řad organizací destinačních managementů nebo zastřešující organizace s celorepublikovou působností zabývající se tvorbou národních a nadregionálních produktů cestovního ruchu.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR a NejBusiness.cz
14. prosince 2020
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...