Siemens v Londýně dobíjí elektrické double-deckery

Siemens v Londýně dobíjí elektrické double-deckery

Společnost Siemens Smart Infrastructure v partnerství londýnským autobusovým dopravcem Tower Transit a s částí organizace SeaLink Travel Group, dodala infrastrukturu pro 37 plně elektrifikovaných doubledeckerů v Londýně. Westbourne Park depo, kterése nachází na Great Western Road, je první londýnské depo, které plně elektrifikovaným linkám poskytuje energetickou infrastrukturu, údržbářské služby a dobíjecí zařízení. Autobusové linky 23 a C3 vedoucí z Westbourne Park již provozují první Optare Metrodecker s nulovými emisemi, zbytek autobusové flotily se připojí v následujících měsících.

„Pomáhat společnosti Tower Transit s dodávkou prvního depa pro plně elektrické trasy s londýnskými ikonickými dvoupatrovými autobusy je důležitým milníkem jak pro operátora, tak pro Londýn, protože přispívá ke zlepšení kvality ovzduší a životů lidí v hlavním městě. Práce ve Westbourne Park dokládá, že Siemens je jedním z předních světových poskytovatelů infrastruktury pro elektromobilitu a dopravních řešení,“ uvedl Matthias Rebellius CEO Smart Infrastructure.

Objem londýnské dopravy způsobuje, že město je nejvíce znečištěným místem ve Spojeném Království. Konverze depa Westbourne Park je součástí plánu hlavního města pro dosažení zelenější a čistší dopravy pro všechny Londýňany. Elektrická vozidla Metrodecker nasazená společností Tower Transit sníží emise skleníkových plynů o více než 1800 tun za každý rok provozu v porovnání s autobusy splňujícími normu Euro VI.

Do nově vybaveného depa ve Westbourne Park společnost Siemens dodala 34 AC a 4 DC dobíjecí stanice SICHARGE (CC AC22 & UC200), které dodávají energii o výkonu 2 MW. Elektrobusy jsou primárně dobíjeny během noční přestávky prostřednictvím SICHARGE CC AC22. Vysoce výkonné jednotky SICHARGE UC200 poskytují třikrát rychlejší nabíjení v porovnání s AC dobíjecí technologií a dobíjejí autobusy během kratších přestávek při parkování.

Společnost Siemens nejen celou instalaci zprovoznila, ale zajišťuje také komplexní program preventivní údržby a nepřetržitou podporu. Při elektrifikaci dep je potřeba vyřešit řadu technických aspektů, jako například: integrace se stávající strukturou, řešení jakýchkoli požadavků na síť nebo napájení a sladění vlastností trasy a vozidla tak, aby podporovaly optimální využití vozidla a infrastruktury.

Samuel Riberio, vedoucí oddělení Tower Transit, uvedl: „Jako součást globální dopravní společnosti jsme se zavázali dodávat bezpečná, udržitelná a inovativní dopravní řešení, včetně provozování elektrických autobusů v Austrálii. Nedávno jsme se podíleli na založení prvního konsorcia na světě, které plánuje využívat autobusy s vodíkovým pohonem. Jsme rádi, jsme mohli se společností Siemens spolupracovat na unikátním projektu pro Tower Transit a SeaLink Travel Group. Díky této spolupráci se dostáváme mezi nejlepší firmy v oboru, projekt je navíc ukázkou naší inovativnosti. Zařazením 37 bezemisních autobusů do našeho vozového parku přispějeme ke zlepšování kvality ovzduší v Londýně.“

Clarie Mann, ředitelka autobusového provozu TfL (londýnský dopravní podnik), uvedla: „Rozšiřováním vozového parku elektrických autobusů, který se řadí mezi největší v Evropě, přispíváme k řešení krize kvality londýnského ovzduší. Takový růst ovšem potřebuje správnou infrastrukturu. Nové dobíjecí zařízení ve Westbourne Park je dalším krokem správným směrem. Elektrické autobusy nejen snižují emise, ale poskytují zákazníkům plynulejší a tišší jízdu. Nové dvoupodlažní autobusy Optare na linkách 23 a C3 budou vybaveny nejnovějšími bezpečnostními prvky a budou obsahovat USB dobíječky na sedadlech.“

Elektrobus Optare Metrodecker je první double-decker s nulovými emisemi na světě. Je navržen a postaven v závodě Optare v Sherburnu poblíž Leedsu. Londýnský vozový park 380 elektrických autobusů je jedním z největších v Evropě.

Siemens Česká republika

Siemens patří mezi největší technologické firmy v České republice a již 130 let je nedílnou součástí českého průmyslu a zárukou inovativních technologií. Se svými 10 500 zaměstnanci se řadí mezi největší zaměstnavatele v Česku. Portfolio Siemens pokrývá řešení pro průmysl, distribuované energetické systémy, veřejnou infrastrukturu a technologie budov. Odděleně vedené společnosti Siemens Energy, Siemens Healthineers a Siemens Mobility působí na trhu energetiky, zdravotnických technologií a kolejové dopravy. Český Siemens je průkopníkem v oblasti průmyslové digitalizace aautomatizace a inteligentní infrastruktury, v jejichž rámci přináší zákazníkům komplexní digitální produkty a služby.

Koncern Siemens AG

Skupina Siemens Česká republika je součástí globálního koncernu Siemens AG, který je již více než 170 let synonymem pro špičkové technologie, inovace, kvalitu a spolehlivost. Siemens působí po celém světě a zaměřuje se na inteligentní infrastrukturu pro budovy a distribuované energetické systémy a na automatizaci a digitalizaci ve zpracovatelském a výrobním průmyslu. Siemens spojuje digitální a reálný svět ve prospěch zákazníků a společnosti.

Prostřednictvím společnosti Siemens Mobility, předního dodavatele inteligentních řešení pro železniční a silniční dopravu, pomáhá Siemens utvářet světový trh služeb v osobní a nákladní dopravě. Prostřednictvím svého většinového podílu ve veřejně obchodované akciové společnosti Siemens Healthineers je Siemens také předním světovým dodavatelem lékařských technologií a digitálních zdravotnických služeb. Siemens drží také menšinový podíl ve společnosti Siemens Energy, která je světovým lídrem v oblasti distribuce a výroby elektrické energie, a jejíž akcie jsou kótované na burze od 28. září 2020. Ve fiskálním roce 2019, který skončil 30. září 2019, vytvořila skupina Siemens tržby 58,5 miliard EUR a čistý příjem 5,6 miliardy EUR. K 30. září 2019 měla společnost na celém světě kolem 295 000 zaměstnanců.

Zdroj informací

Siemens, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

3. prosince 2020

Hledáme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 2.0635 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál