Studenti Masarykovy univerzity mají od letošního akademického roku novou příležitost, jak se v rámci studia přiblížit praxi. V zimním semestru je zde totiž nově vyučován předmět Cloud CRM, a to přímo specialisty z českých firem v čele s Enehano Solutions nebo Kiwi.com. Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti ohledně procesů řízení vztahů se zákazníky a jejich informační podpory pomocí cloudového CRM systému Salesforce.
Kurz, který vznikl na základě spolupráce mezi Ekonomicko-správní fakultou Masarykovy univerzity a společností Enehano Solutions, je zaměřen zejména na oblasti prodeje, služeb a marketingu. Studentům budou zároveň představena témata týkající se rozvoje CRM systému za účelem získání schopností tvorby systému podporujícího podnikové procesy.
S nápadem zařadit předmět o CRM do výukového plánu Masarykovy univerzity přišel David Brandejs, vedoucí předmětu a zároveň Senior Salesforce Developer společnosti Enehano Solutions: „CRM a Salesforce se neustále vyvíjí a počet uživatelů roste i ve střední a východní Evropě. Je pro nás podstatné vzbudit zájem studentů o toto téma, jelikož se v praxi sami potkáváme s nedostatkem specialistů v tomto oboru, především pak developerů a analytiků.“
Přednášek se účastní kromě Davida Brandejse a CEO Enehano Solutions Jiřího Macha i zástupci z řad klientů společnosti. „Je skvělé, že i oni považují praktické vzdělání studentů za velice důležité. Mnozí jsou ochotni si najít čas ve svých nabitých diářích a předat studentům cenné zkušenosti,“ zmiňuje Jiří Mach. Například David Petrović, Head of Fraud, Risk & Travel Insurance v Kiwi.com sdílel se studenty, jak ve firmě využívají Salesforce a jak jim pomáhá řídit B2B business a životní cyklus jejich partnerů.
Díky absolvování předmětu budou studenti na konci semestru schopni podrobně popsat procesy řízení vztahů se zákazníky v podnikovém prostředí anebo vyjmenovat a popsat typické činnosti a fáze projektu implementace CRM. Teoretické znalosti budou schopni aplikovat při nasazení či udržování CRM systému v praxi a v rámci skupinových projektů si vyzkouší vytvářet (konfigurovat a vyvíjet) části CRM systému na základě požadavků uživatelů či navrhnout plán inovace CRM projektu.
Osnova předmětu je koncipována zejména s ohledem na studijní povinnosti studentů bakalářského a magisterského programu. V podzimním semestru 2020 je osnova kurzu zkrácena na 12 týdnů kvůli výjimečným opatřením z důvodu pandemie. David Brandejs ale věří, že i tak si studenti odnesou plnohodnotné informace. V souvislosti se CRM se předpokládá, že se v dohledné době bude konat další pokračování k vybrané tématice v kooperaci s VŠE Praha.
Průkopníci digitální transformací, kteří od roku 2016 zefektivňují podnikání firem v oblasti prodeje, zákaznického servisu nebo marketingu, a to hlavně skrze implementaci a rozvoj platformy Salesforce. Mezi klienty Enehana patří největší značky u nás, v čele s velkými bankami, pojišťovnami nebo mobilními operátory. Pomáhá ale také menším a začínajícím firmám, které mají velké ambice vyrůst nebo expandovat do zahraničí. Kromě ČR má Enehano zkušenosti s prací pro klienty v USA, Německu, na Slovensku a také v Izraeli.
Masarykova univerzita a NejBusiness.cz
29. listopadu 2020
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...