Digital Promotion 4.0: Přihlaste svou technologii a přispějte k prezentaci českého průmyslu

Digital Promotion 4.0: Přihlaste svou technologii a přispějte k prezentaci českého průmyslu

Ministerstvo průmyslu a obchodu a agentura CzechInvest ve spolupráci s agenturou CzechTrade a s podporou Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků vyhlašují online soutěž návrhů řešení digitální prezentace firem Digital Promotion 4.0. Cílem soutěže je zmapovat a porovnat existující nástroje v oblasti digitální prezentace, které lze využít pro propagaci českých výrobců a exportérů.

Kvůli aktuální situaci má český průmysl velmi omezené možnosti účasti na tuzemských i zahraničních veletrzích a podnikatelských misích a hledání nových exportních příležitostí je velmi obtížné. Tradiční proexportní nástroje tak prakticky ze dne na den přestaly fungovat. V době, kdy se nelze spoléhat na osobní kontakt, je potřeba najít moderní informační technologie, které mohou prezentaci českých firem v zahraniční podpořit.

„Řada českých firem se ocitla v situaci, kdy nemají efektivní způsob, jak prezentovat své výrobky a služby a jak udržovat kvalitní B2B a B2C kontakt se zahraničím. Z pozice státu proto chceme našemu průmyslu pomoct a najít řešení, které nejen pokryje aktuální potřebu suplovat běžné exportní kanály, ale nabídne zcela nový rozměr propagace v duchu národního hospodářského motta Czech Republic: the Country for the Future,“ říká k soutěži náměstkyně ministra průmyslu a obchodu pro EU a zahraniční obchod Martina Tauberová.

Soutěž Digital Promotion 4.0 má ukázat, jaké inovativní technologie pro digitální prezentaci současný trh nabízí a nakolik tyto technologie naplňují reálné potřeby exportérů. Dalším očekávaným krokem je vytvoření platformy, která by do budoucna mohla sloužit jako komplexní nástroj pro představení celého českého průmyslu a podrobné nabídky jeho jednotlivých oborů.

Pro koho je soutěž určena a jak se zapojit

Zúčastnit soutěže se může každý, kdo vlastní a používá aplikaci, technologii či jinou inovaci, prostřednictvím které je možné digitálně prezentovat produkty a služby. „S ohledem na čas a reálnou použitelnost technologie nehledáme myšlenku či nápad, ale hotová a funkční řešení, u kterých budeme moci vyhodnotit potenciál a praktickou využitelnost,” vysvětluje generální ředitel CzechInvestu Patrik Reichl a dodává: „Výsledky soutěže Digital Promotion 4.0 nám pomohou zmapovat používané technologie, ukázat možnosti současných řešení a díky tomu zaměřit pozornost správným směrem s cílem podpořit tuzemské firmy v dnešní limitující době.”

Do soutěže je možné přihlásit své řešení digitální prezentace od 26. října do 18. listopadu 2020. V tomto termínu budou zároveň probíhat konzultace zadání. Po ukončení přihlašování soutěžních projektů odborná porota zhodnotí zaslané návrhy dle předem stanovených kritérií a provede výběr nejlepších řešení, která postoupí do finále soutěže. To proběhne virtuálně v první polovině prosince a vítěze zde pomohou vybrat zástupci předních exportních firem a asociací.

Jaké je zadání a co se bude hodnotit

Na všechny účastníky soutěže je připraveno jednoduché zadání – prostřednictvím svého řešení odprezentovat konkrétní produkt, inkubátor od firmy TSE, a tuto propagaci zahrnout jako součást digitálního rozhraní, do kterého bude možné doplnit další formy prezentace nejrůznějších produktů tuzemských firem, jako například videoprezentaci, diskuzní prostor či možnost přidání klientského a distribučního rozhraní.

A podle čeho bude odborná porota řešení posuzovat? „Na prvním místě je pro nás jednoduchost a uživatelská přívětivost, aby řešení bylo nasaditelné v každodenní byznysové praxi. Zároveň však počítáme s přesahem ke komplexnější celooborové, respektive celonárodní prezentaci. Ruku v ruce s tím jde inovativnost, technologická úroveň řešení a vizuální dojem. Hledané řešení by mělo být také škálovatelné, modifikovatelné a využitelné v různých geografických a technologických podmínkách, to vše dle individuálních potřeb. V neposlední řadě by mělo u cílové skupiny vyvolat wow efekt a potvrdit směřování České republiky v oblasti technologických inovací. Činíme tak v souladu s Inovační strategii ČR 2019–2030, kdy situace s koronavirem zavádění inovací a transfer technologií významně urychluje,“ říká náměstek ministra průmyslu a obchodu pro digitalizaci a inovace Petr Očko.

Hlavní výhrou je přístup k potenciálním zákazníkům, propagace i dobrý skutek

Na vítěze soutěže Digital Promotion 4.0 je připraveno hned několik atraktivních cen. V první řadě všichni finalisté získají unikátní příležitost předvést svůj produkt před potenciálními klienty – průmyslovými svazy, asociacemi, předními exportními firmami a partnery ze státní správy. Ti všichni teď hledají nástroje, jak podpořit obchod, export a prezentaci ČR v tuzemsku i zahraničí. Hlavní cenou pro vítěze je pak ultramoderní chytré lůžko Eleganza 2, které do soutěže věnuje společnost Linet. Vítěz ho následně bude moci svým jménem věnovat vybranému zdravotnickému zařízení.

Partnerem akce je Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků (AVDZP), jejíž členové vedle hlavní ceny poskytli i materiály a podklady pro vytvoření soutěžního zadání.

„Je nám velkým potěšením se na tomto společném projektu podílet. Naším cílem je najít partnery pro tvorbu virtuálního prostředí, které nám v budoucnu významně pomůže s prezentací komplexních řešení a produktů našich členů. Je velmi správné, že se státní správa pomocí tohoto projektu snaží najít nástroj, který bude použitelný napříč obory,” uzavírá člen představenstva AVDZP pro export a obchod Petr Foit.

CzechInvest

Agentura CzechInvest naplňuje klíčovou úlohu v oblasti podpory podnikání a investic v její komplexní podobě. Unikátní spojení regionálního, centrálního a mezinárodního působení zajišťuje integritu služeb a schopnost propojovat globální trendy s regionálními podmínkami v České republice. Jedním z hlavních cílů CzechInvestu je přeměna České republiky v inovačního lídra Evropy. CzechInvest je státní příspěvkovou organizací podřízenou Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR. Založen byl v roce 1992.

Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků (AVDZP)

AVDZP je největší českou asociací ve zdravotnickém průmyslu. Sdružuje více než sto českých výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků, technologií a služeb. Hlavní poslání představuje podpora jejích členů a vytváření co nejlepších podmínek pro jejich podnikání a růst. Asociace vznikla v roce 1992 a za více než čtvrtstoletí svého fungování se vypracovala v přední české profesní a stavovské sdružení, které zastupuje a hájí zájmy svých členů ve všech oblastech podnikání.

Zdroj informací

Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest a NejBusiness.cz

Datum

29. října 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.0258 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál