Společnost Peugeot Frères Aînés byla oficiálně založena 26. září 1810 vkladem v hotovosti a zápisem v rejstříku, o němž stále existuje záznam v archivu Terre-Blanche (francouzský departement Doubs). Za více než dvě století přešla rodina Peugeot od módní revoluce 19. století – ocelového drátu v krinolínových sukních – k revoluci mobility, s jízdními koly a automobily.
Značku Peugeot tvoří kreativci, inženýři a designéři, kteří již více než dvě století přeměňují normy a vytváří nové standardy mobility. A právě díky spojení talentů a píle těchto lidí se značka Peugeot nepřestala nikdy vyvíjet a posilovat, aby dokázala s jistotou a sebedůvěrou čelit budoucnosti.
Pro oslavy, které probíhají od 24. srpna do konce roku, bylo vytvořeno logo věnované 210. výročí značky. Samotné oslavy budou zahrnovat několik zásadních kampaní a událostí:
Designéři studia Peugeot Design Lab vytvořili k oslavě 210 let značky speciální logo, které se bude objevovat u všech událostí souvisejících s oslavami.
Lev jako velvyslanec značky je v logu zobrazen z profilu a pod ním je umístěná šipka. Jedná se o nejstarší existující logo Peugeot (registrované v roce 1858), které symbolizuje tři vlastnosti pilových listů, které značka Peugeot původně vyráběla: pružnost čepele, odolnost zubů a rychlost úderu. Rychlost má evokovat i šipka ve středu znaku. Nápis „210 ans“ (210 let) je odkazem na historii značky, ale také na jejích příštích 210 let. Černobílé barvy loga podtrhují střízlivost a elegantní jednoduchost.
Součástí oslav 210. výročí značky Peugeot jsou od 24. srpna do konce roku také akční nabídky zahrnující výkup ojetého vozu na protiúčet a nabídky financování určené zákazníkům nových vozů.
Slogan této mezinárodní kampaně zní „2.1.0. Let’s Go“. Jde o odkaz na 210 let trvalé a vyrovnané značky Peugeot, které byly provázeny celou řadou úspěchů. Sdělení „By your side to keep you going“ je určeno zákazníkům, které značka doprovází a podporuje v klíčových okamžicích jejich života.
Tato kampaň bude probíhat prostřednictvím „360°“ komunikace, na televizních kanálech, na internetu, na sociálních sítích, billboardech a v rádiu2. 26. září, v den 210. výročí, se na sociálních sítích objeví film věnovaný historii značky.
Na sociálních sítích Twitter, Instagram, Facebook a Linkedin bude probíhat celosvětová kampaň oslavující 210. výročí značky Peugeot. Obsah nabízený na těchto různých platformách a inspirovaný výročím značky se bude od 1. do 30. října řídit připraveným redakčním plánem. Doprovázet ho bude hashtag #210YEARSWITHPEUGEOT.
Od 1. do 26. září se bude moci veřejnost účastnit volby nejlegendárnějšího vozu značky Peugeot za poslední dvě století. Z hlasování veřejnosti vzejde pouze jeden vítězný vůz.
Mezitím budou týmy studia Peugeot Design, vedené novým ředitelem Matthiasem Hossannem, pracovat na překvapení, které bude představeno v říjnu a které bude bezpochyby dalším klenotem ve sbírce 210 let existence značky.
Vyvrcholením oslav budou dvě exkluzivní on-line akce, které proběhnou v září.
Peugeot a NejBusiness.cz
27. srpna 2020
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...