Během Mezinárodního dne call center se vybralo přes 60 tisíc Kč ve prospěch Linky bezpečí

Během Mezinárodního dne call center se vybralo přes 60 tisíc Kč ve prospěch Linky bezpečí

V pátek 24. 7. se historicky vůbec poprvé uskutečnil Mezinárodní den call center. Do jeho oslav se zapojila řada českých firem a nejvýznamnějších call center z České a Slovenské republiky. Součástí oslav byla mimo jiné i dobročinná aktivita, jejíž výtěžek poputuje na konto Linky bezpečí. Společnostem Conectart a Generali Česká pojišťovna se podařilo na podporu linky vybrat 61 590 korun.

Cílem Mezinárodního dne call center bylo upozornit na náročnou a často podceňovanou práci operátorů. Datum akce – 24. 7. odkazuje na skutečnost, že jsou operátoři zákaznických linek v pohotovosti 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. „Proto jsme se spolu s největším tuzemským call centrem Conectart rozhodli pro uspořádání dne, během nějž bude prostor také pro dostatečné poděkování operátorům za jejich práci,“ vysvětluje Tomáš Hájek, Executive Director z asociace ADMEZ.

„Počet společností, které se do akce zapojily, i vyjádření jejich podpory nás mile překvapila. Potvrdilo se tak, že snaha o ustanovení Mezinárodního dne call center měla smysl a že ředitelé velkých firem si práce operátorů opravdu váží. Jde o náročnou profesi, která si žádá velkou psychickou odolnost a výborné komunikační dovednosti, a přesto musí leckdy bojovat s nedůvěrou, předsudky i nadávkami. To chceme změnit,“ dodává Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

V rámci poděkování všem pracovníkům vzniklo kampaňové video pro sociální sít, do nějž se vedle pořadatelů společnosti Conectart a zmiňované Asociace ADMEZ zapojila i další významná česká call centra Comdata, Teleperformance, Go Digital! nebo slovenský CreditCall. Slova díků však připojili i zástupci společností jako Vodafone, Airbank, Generali Česká pojišťovna, MND, Samsung, Helvetia Direct Marketing či Telly. V tuto chvíli má video již přes 8 tisíc shlédnutí na sociálních sítích YouTube, Facebook a LinkedIn.

„Děkujeme všem, kteří se během Mezinárodního dne call center zapojili a přispěli tak k vybrané částce. Výtěžek poputuje na financování naší Linky bezpečí, protože náklady na její provoz neustále rostou a není vždy snadné získat potřebné finanční prostředky. Pro lepší představu, jeden den provozu Linky bezpečí stojí 65 000 korun,“ nastiňuje Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. je členem investiční skupiny KKCG. 

Zdroj informací

Conectart a NejBusiness.cz

Datum

7. srpna 2020



Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.3957 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál