HP představila nový globální partnerský program

HP představila nový globální partnerský program

Společnost HP Inc. představila svůj program HP Amplify. Jde o první globální* partnerský program svého druhu optimalizovaný tak, aby partnerům umožnil dynamicky růst a poskytoval koncovým zákazníkům dlouhodobě spolehlivé služby. Program HP Amplify je postaven na jednotné integrované struktuře a partneři díky němu získávají informace, dovednosti i nástroje potřebné pro spolupráci, která napomáhá růstu v prostředí probíhající digitální transformace, v němž prochází změnami také nákupní chování zákazníků. Pro komerční partnery vstoupí tento nový program v účinnost 1. listopadu 2020, přičemž retailoví partneři do něj budou převedeni v druhé polovině roku 2021.

Konsolidací nejlepších produktů, nástrojů a školících kurzů HP určených pro partnery do jediného intuitivního programu HP Amplify jsme celý systém zjednodušili, takže naši partneři mohou snadněji využít mnoha výhod, které program nabízí, a získat si větší přízeň zákazníků. Program HP Amplify nyní sestává pouze ze dvou hlavních linií – Synergy a Power, které jasně stanovují úroveň jednotlivých odměn, a poskytuje partnerům flexibilitu umožňující investovat do služeb a dovedností s přidanou hodnotou. Čím více partner do těchto dovedností investuje, tím vyšší jsou jeho odměny.

„Dnešní zákazníci očekávají efektivní, automatizované a personalizované služby. Chceme-li uspět v tomto měnícím se prostředí, v němž se novou měnou stávají data, musíme být schopni změnit svůj vztah k zákazníkům a přistupovat k nim individuálně, nikoli jen jako k tržnímu segmentu,“ uvedla Erika Lindauerová, ředitelka HP pro Českou republiku a Slovensko. „Program HP Amplify našim partnerům nejen usnadňuje podnikat ve spolupráci s HP, ale nabízí jim i jasnou cestu, jak svůj podnik připravit na úspěch v dnešním i v budoucím prostředí. K tomu jim napomůže schopnost podchytit nastupující trendy a sehrávat ústřední úlohu v rozvíjení celé cesty, jíž zákazník při nákupu prochází.“

Zkušenosti digitální rychlostí

Zákazníci zásadně změnili způsob, jakým vyhledávají a nakupují technologické produkty, a změnou prošel také jejich přístup ke značkám. Ve větší míře nakupují produkty i služby prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou partnerské weby, portály pro e-commerce či virtuální tržiště. Ohromujícím tempem se také rozvíjejí technologie a pokračuje digitální transformace, přičemž obchodní modely se proměňují z těch jednoduchých, zaměřených na transakce a prodej výrobků, na modely zaměřující se spíše na smluvní vztahy.

Pro celé IT odvětví a především pro prodej prostřednictvím kanálů to tedy znamená, že pokračování v zavedených obchodních postupech již není možné. Zavedením programu HP Amplify přijala společnost HP rozhodná opatření, jejichž cílem je zúročit probíhající změny, připravit své partnery na budoucí růst, a dosáhnout tak větší spokojenosti zákazníků.

„Společnost HP a její partneři mají obrovskou a jedinečnou příležitost nově definovat způsob našeho podnikání a naši cestu na trh,“ řekla Luciana Broggi, ředitelka globální divize Route--to-Market společnosti HP. „Podmínkou pro uchopení těchto příležitostí je však překonání systémových nedostatků, přežitých zvyků a přijetí nových obchodních modelů. Tento významný krok činíme společně. Stejně tak přistupujeme k důležitým změnám v našem ekosystému a investujeme do nich.“

Výkon, dovednosti a spolupráce**

Koncepce programu HP Amplify umožňuje realizovat progresivní strategie uvádění produktů a služeb na trh, využívající kombinaci transakčních, smluvních a hybridních modelů prodeje. Program se zaměřuje na tři základní pilíře: výkon, dovednosti a spolupráci.

Výkon

Spolu s razantní změnou tradičního prodejního modelu nastala změna i u tradičního modelu odměňování distribučních kanálů. Nový program HP Amplify bude sice i nadále odměňovat partnery na základě cílů a objemu, jeho součástí je ale také inovativní systém měření a odměňování, který zohlední různé typy strategických činností vyvíjených partnery v holistickém prodejním procesu, od počtu registrací až po průměrnou hodnotu tržeb a míru udržení stávajících zákazníků.

Dovednosti

Kromě výnosů z prodeje bude program HP Amplify stanovovat výši odměn také na základě rozvoje nových dovedností, včetně investic do rozvoje a zlepšování zaměstnanců v IT, nabídky služeb, zkušeností s elektronickým obchodem/vícekanálovou distribucí a spolupráce v oblasti zabezpečení dat.

Dovednosti budou úzce specializovány a uzpůsobeny odvětvím, v nichž zákazníci působí, což přispěje k individualizovanějším zákaznickým zkušenostem a přinese neocenitelné výsledky. Program HP Amplify odměňuje partnery, kteří ve světě, jemuž dominuje elektronické obchodování, nákupní cesta a zkušenost zákazníka postavená na digitálních technologiích, investují do konkurenceschopnosti – a schopnosti vítězit. Čím více schopností v oblasti bezpečného sběru dat, uvádění produktů na trh, služeb a specializací partneři mají, tím větší přístup a více výhod získají.

Spolupráce

Spolupráce mezi společností HP a jejími partnery znamená pro náš společný úspěch zásadní podmínku. Program HP Amplify je navržen tak, aby přetavil analytiku dat v hlubší poznatky, které se stanou inspirací pro nové strategie a budou udávat směr inovačnímu úsilí. Společnost HP bude úzce spolupracovat s partnery na prohlubování jejich digitálních dovedností, jako jsou automatické cenové nabídky a objednávky, aby zákazníkům zajistila konzistentnější zákaznickou zkušenost napříč distribučními kanály a vybavila partnery cennými výstupy z výzkumu oblastí, jež jsou z pohledu zákazníka nejproblematičtější.

Partneři, kteří budou vyzbrojeni těmito doplňkovými a volitelnými informacemi o zákaznících,*** získají konkurenční výhodu a budou schopni sami předvídat chování zákazníků, čímž u nich dosáhnou pozitivnějších výsledků. To partnerům umožní poskytovat zákazníkům plynulé služby na základě automaticky aktualizovaných informací o stavu zásob, vratkách produktů a na základě holistického zpracování dat. Tyto zkušenosti se budou i nadále opírat o dlouhodobé vazby mezi zákazníky, partnery a společností HP.

HP Amplify Impact

Úsilí společnosti HP zaměřené na dosažení udržitelného dopadu prostřednictvím technologií, které zlepšují životy všech lidí po celém světě, tvoří již dlouho nedílnou součást obchodní strategie a obchodních činností HP. HP může ve spolupráci se svými partnery dosáhnout trvalých změn, pokud budou obě strany postupovat jednotně a ve zmiňovaných oblastech se nadále zaměří na inovace a růst.

Z tohoto důvodu zavádí společnost HP jako rozšíření svého nového globálního programu iniciativu HP Amplify Impact a vyzývá všechny partnery, aby se připojili k závazku HP soustředit se na následující oblasti:

  • Planeta: Postupný přechod k oběhovému, nízkouhlíkovému hospodářství
  • Lidé: Při respektování lidských práv umožnit prosperitu lidí v celém hodnotovém řetězci a rozvíjet rozmanitou a inkluzivní kulturu
  • Komunita: Otevření příležitosti ke vzdělávání a ekonomické prosperitě při současném posilování životaschopnosti a odolnosti místních komunit

Partnerům, kteří se rozhodnou připojit k tomuto dobrovolnému závazku, poskytne společnost HP školení a podporu, pomůže jim identifikovat případné překážky na cestě k naplnění cílů, které si partneři chtějí stanovit, a poskytne jim poradenství při dosahování vytyčených cílů. Společnost HP poskytne další podrobnosti později před spuštěním programu HP Amplify, k němuž dojde 1. listopadu 2020.

HP

Společnost HP Inc. vytváří technologie, které usnadňují život lidem po celém světě. Prostřednictvím našeho portfolia osobních počítačů, tiskáren a řešení pro 3D tisk vytváříme zážitky, které ohromí.

* Globální program s výjimkou Velké Číny.

** Partneři, kteří se rozhodnou neinvestovat do pilířů, nebudou vyloučeni; mohou i nadále přijímat dodávky produktů prostřednictvím distribuce.

*** Sběr dat o zákaznících bude dobrovolný a bude splňovat přísné požadavky na ochranu osobních údajů a zabezpečení dat.

Zdroj informací

HP Inc. a NejBusiness.cz

Datum

17. července 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.3636 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál