Emco, rodinná firma a zároveň jedna z největších potravinářských společností v Česku, si na dlouhodobou spolupráci s influencery vybralo agenturu The Hive ze skupiny Konektor Place. Pro první kampaň k příležitosti oslav 30. výroční Emco na trhu The Hive zapojil například herečku Andreu Růžičkovou nebo moderátorku Gabrielu Laškovou. Spolupráce bude pokračovat letní kampaní, která podpoří zájem o letošní cestování po Česku.
Pro rodinnou firmu Emco je rok 2020 významný hned z několika důvodů. Kromě oslav 30 let na trhu letos proběhla i změna ve vedení – zakladatele Zdeňka Jahodu v něm vystřídal syn Martin, který v předchozích letech působil v Emcu jako ředitel marketingového a následně exportního oddělení.
„Emco urazilo od svého založení v roce 1990 obrovský kus cesty, stále je ale hrdou českou rodinnou firmou. Zároveň víme, že nad snídaněmi od nás se schází i nespočet dalších rodin. Právě tento aspekt, jak je důležité, abychom drželi pohromadě, jsme chtěli v kampani vyzdvihnout. Se samotnou realizací už nám pomohla agentura The Hive,“ řekla Štěpánka Borisovová z Emco.
Agentura pro první kampaň vybrala čtyři influencerky – Lucii Křížkovou, Andreu Růžičkovou, Jitku Boho a Gabrielu Laškovou. Ty následně sdílely rodinné fotky z dětství spolu s pokusem o věrnou kopii ze současnosti.
„Na produktech značky Emco spousta z nás vyrostla. Jejich cereálie nás provázejí od dětství, ke značce se proto váže značná nostalgie. I tyto pocity jsme chtěli v kampani zachytit,“ popsal koncept Patrik Rychlý z The Hive.
Emco se za 30 let od svého založení vypracovalo na lídra na tuzemském trhu, který zároveň vyváží do dalších 50 zemí světa. Prostřednictvím kampaně, jejíž součástí byla soutěž o balíčky produktů, děkuje zákazníkům za přízeň. Spolupráce s The Hive tak navazuje na dlouhodobou spolupráci Emco a PR.Konektor, další společnosti ze skupiny Konektor Place.
Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě, a hlavně spolupráci všech sesterských agentur. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.
Konektor Place a NejBusiness.cz
15. července 2020
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...