Recyklovatelnost automobilů je hlavní výzvou automobilového průmyslu pro příští roky. Skupina PSA a značka Peugeot se zavázaly optimalizovat využívání zdrojů a upřednostňovat při výrobě vozů ekologické nebo recyklované materiály, aby se trvale zajistilo fungování recyklačního řetězce a snížila se ekologická stopa vozů.
Do roku 2060 bude na Zemi žít deset miliard lidí. OECD odhaduje, že se zdvojnásobí množství používaných surovin, aby se udrželo tempo růstu, což způsobí dvakrát větší tlak na životní prostředí.
Vzhledem k tomu, že dopad automobilů na životní prostředí je dvojí –prostřednictvím využívání přírodních zdrojů a prostřednictvím způsobu jejich recyklace po ukončení životnosti (recyklace vyřazených vozidel), bere tuto otázku v úvahu mnoho výrobců. Aby mohli plnit svou společenskou odpovědnost, snižovat riziko závislosti a výrobní náklady, musí najít řešení pro:
Zohlednění dopadů na životní prostředí při koncipování nových vozů je hlavním tématem, na které konstruktéři v poslední době zaměřili největší pozornost. Všechny nové vozy musí již od fáze návrhu zahrnovat recyklované materiály, jež jsou posuzovány z hlediska vhodnosti pro výrobu a životnosti.
Dopad průmyslového odvětví na životní prostředí je pro značku Peugeot prioritou a při pohledu na její nejnovější modely je zřejmé, že se tato snaha promítá do konkrétních úspěchů, protože vozy Peugeot dnes dosahují rekordní úrovně využívání přírodních a recyklovaných materiálů.
Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.
Peugeot a NejBusiness.cz
17. června 2020
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...