Společnost BILLA pokračuje v podpoře zdravotníků v jejich maximálním nasazení zajišťováním základních potravin a zasílá ovoce bohaté na vitaminy do Nemocnice Mariánské Lázně.
Celé Chebsko, a hlavně Mariánské Lázně, patří mezi nejvíce zasažená místa v Karlovarském kraji virem COVID-19. Právě Karlovarský kraj je po Hlavním městě Praha nejnakaženějším v přepočtu na 100 000 obyvatel.
Z tohoto důvodu se BILLA rozhodla darovat zdravotníkům Nemocnice Mariánské Lázně 200 kilo jablek a 300 kilo pomerančů, tedy na 2 500 ks ovoce. Zásilku plnou vitaminů převzala ve čtvrtek ředitelka nemocnice Veronika Kropfreiterová z rukou Alice Parchavé, vedoucí prodeje společnosti BILLA. Mariánští zdravotníci si tak mohli doplnit během dlouhých víkendových služeb potřebnou energii a vitaminy.
„Tento druh pomoci nás velmi těší. Pomáhat těm, kteří jsou v přední linii je výrazem solidarity a gestem, jak můžeme poděkovat zdravotníkům, jejichž práce si vážíme. Doufáme, že zdravotníkům čerstvé ovoce pomůže dodat energii a tolik potřebné vitaminy,“ říká generální ředitel společnosti BILLA Jaroslaw Szczypka.
Nemocnice Mariánské Lázně je spolu s pražskými nemocnicemi Na Homolce a Fakultní nemocnicí Motol již třetím zdravotnickým zařízením, kterému BILLA v krátké době ovoce poskytla.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 233 prodejnami a více než 6 000 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 78 % jejího celkového sortimentu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i nedávné ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2019, ve které se na 1. místě umístilo hned 6 produktových novinek společnosti BILLA.
Více informací na: www.billa.cz.
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r.o. a NejBusiness.cz
6. května 2020
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...