Konica Minolta posiluje v segmentu automotive

Konica Minolta posiluje v segmentu automotive

Konica Minolta pomůže zákazníkům z oboru automotive s akvizicí nových klientů, zvýšením zákaznické spokojenosti a s komplexním řízením obchodních procesů. Vyvinula proto vlastní obchodní systém s názvem Automotive CRM, který je určen pro dealery všech značek automobilů. Díky certifikaci řešení společností Microsoft je Automotive CRM dostupný na všech světových trzích.

„Dlouhodobým cílem Konica Minolta je posílit pozici poskytovatele softwarových řešení také o vlastní produkty s přidanou hodnotou. Nové řešení proto vychází z našich dlouholetých zkušeností z oblasti řízení firemních procesů a z úzké spolupráce přímo s prodejci prémiových vozů. Díky tomu se nám podařilo vyvinout řešení, které odráží skutečné potřeby a reálnou činnost těchto společností,“ uvedl Tomáš Pavlíček, produktový ředitel společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech.

Systém Automotive CRM je určen zejména prodejcům vozů, kterým významně pomáhá v jejich efektivní práci se zákazníky, zlepšuje správu a především prodej i výkup vozidel. Celý obchodní systém je zároveň schopen zefektivnit řízení a automatizaci marketingových procesů. „Dnešní zákazníci jsou velmi nároční na kvalitu služeb a silná konkurence na trhu nutí dealery vozů znát požadavky svých klientů v předstihu, predikovat jejich potřeby a usilovat o nové zákazníky jinými komunikačními kanály, než jak tomu bylo ještě před několika lety. Řešení Automotive CRM je pro splnění těchto cílů výborným nástrojem,“ doplnil Pavel Vaněk, marketingový a obchodní ředitel Konica Minolta IT Solutions Czech.

Mezi klíčové funkce systému patří řízení leadů, správa příležitostí, plánování testovacích jízd, tzv. 360° pohled na zákazníka, výkup vozidel, či správa smluv. Aplikace umožňuje přístup pomocí Microsoft Outlook nebo webového, případně i mobilního klienta. Automotive CRM nabízí rovněž přehledné a jednoduché ovládání vycházející z produktů Microsoft Office. Nadstavbovým modulem je reporting využívající technologie Power BI. Systém umožňuje také přímé napojení na další vnitropodnikové aplikace, jako je například ERP systém či Dealer Management System.

Zejména tyto funkcionality byly důvodem k certifikaci systému společností Microsoft na mezinárodní úrovni a jeho zařazení mezi nabízené produkty online obchodu AppSource. Tato certifikace potvrzuje nejvyšší technologickou úroveň partnerského řešení postaveného na platformě Microsoft Dynamics 365. Prodejcům vozů umožňuje výhodnější a flexibilní pořízení aplikace, rychlé nasazení standardních funkcí i následnou podporu a rozvoj na míru.

Více informací o celém řešení, funkcionalitách a jeho využití je k dispozici na produktových stránkách automotivecrm nebo na stránkách obchodu AppSource.

O společnost Konica Minolta IT Solutions Czech

Konica Minolta IT Solutions Czech byla založena roku 1998 pod názvem WEBCOM, má 180 pracovníků a je českým dodavatelem komplexních podnikových informačních systémů a řešení na platformách společnosti Microsoft. Své zastoupení má také v Polsku, kde pečuje o zákazníky zejména z oblasti automotive.

V roce 2015 proběhlo v rámci akvizice začlenění dřívějšího WEBCOMu do skupiny Konica Minolta. Jako součást ukončení akvizičního procesu následně společnost do začátku roku 2019 vstoupila pod novým jménem Konica Minolta IT Solutions Czech. Firma i nadále zůstává na trhu samostatným subjektem fungujícím pod vlastní značkou. Svým zákazníkům poskytuje ucelené služby v oblasti IT technologií a díky zázemí skupiny Konica Minolta může nabídnout jednotné řešení rozšířené o produkty Konica Minolta.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2018 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 63,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,5 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (31,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb.

Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na www.konicaminolta.cz.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.

Zdroj informací

Konica Minolta a NejBusiness.cz

Datum

29. dubna 2020



Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.3627 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál