V posledních týdnech to na mnoha místech vypadá, jako kdyby se zeměkoule přestala otáčet. Nemoc si nevybírá a stejně tak dopady vládních opatření. Vážně postižena jsou mnohá odvětví napříč průmyslovým i obchodním sektorem. Proč mají virtuální asistenti i v těchto bouřlivých časech navrch? Disponují totiž jedinečnými přenositelnými schopnostmi: pracovat s jakýmkoli druhem podnikání, na jakémkoli místě na světě.
V lepším případě vás právě probíhající pandemie a opatření zavedená pro její zmírnění vůbec nepostihly. Tím lépe, máme za vás radost. Možná se teď ale právě nacházíte v nepříjemné situaci a potřebujete urgentní praktickou pomoc. I přes veškerý chaos je důležité zachovat si „obchodní mozek“, efektivně využívat svůj čas, a hlavně se přizpůsobit momentální nepřívětivé situaci.
Virtuální asistenti z týmu myTimi se zaměřují na malé a střední podniky, které byly pod tíhou událostí posledních týdnů nuceny rychle se aklimatizovat v novém obchodním prostředí a přehodnotit pilíře svého podnikání. Prostřednictvím chytrého marketingu jim přivádí nové klienty, a navíc nahrazují jejich zaměstnance a dostávají je tak do režimu variabilních nákladů místo fixních. To jim nechává větší manévrovací prostor v nejisté situaci.
„V současnosti je prostředí marketingových agentur nastaveno spíše pro velké korporace. My však věříme, že i malé a střední podniky si zaslouží mít přístup ke kvalitním marketingovým službám, a tak jsme se rozhodli jim nabídnout tuto možnost finančně dostupných služeb, které přináší výsledky,” říká o nabídce služeb Jan Skovajsa, spolumajitel a CEO z myTimi.
A z jakých důvodů jsou virtuální asistenti v současné situaci tak silnými hráči?
Jedním z nich je bezesporu poměrně velká diverzita oborů, ve kterých se svými klienty spolupracují. V případě, že koronavirová krize postihla jedno odvětví, je velká pravděpodobnost, že klientská základna z jiného odvětví zůstala nedotčena a bude potřebovat jejich dovednosti.
Další silnou stránkou virtuální asistence je flexibilní obchodní model, který se na rozdíl od jiných průmyslových a technologických odvětví dokáže velmi rychle přizpůsobit aktuální situaci. Virtuální asistent vám může pomoci, aniž byste vyšli z domu. To, že od začátku nabízí svoji službu online, je výhoda, která mu přináší mnoho benefitů a upevňuje pozici. Ve své podstatě se pro něj totiž nic nemění.
A nezapomeňme zmínit to nejdůležitější na závěr – klienti udělají vše, co je v jejich silách, aby své podnikání zachránili. A virtuální asistenti vědí, jak jim mají pomoci.
myTimi a NejBusiness.cz
21. dubna 2020
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...