ŠKODA připravila zvýšená hygienická opatření v autorizovaných servisech

ŠKODA připravila zvýšená hygienická opatření v autorizovaných servisech

V návaznosti na nařízení vlády ČR a aktuální situaci se stále postupující pandemií koronaviru, přijaly autorizované servisy ŠKODA zvýšená hygienická opatření. Jejich cílem je minimalizovat zdravotní riziko pro zákazníky i zaměstnance a nadále poskytovat plnohodnotný, kvalitní servis s využitím ŠKODA Originálních dílů a předepsaných servisních i opravárenských postupů. Většina autorizovaných dealerství nabízí zákazníkům dezinfekci interiéru ozonem.

„Naší snahou je zajistit mobilitu v České republice, to znamená stále dodávat zákazníkům plnohodnotný servis. Proto jsme přijali sérii kroků, které mají za cíl minimalizovat osobní kontakt a zachovat plnou škálu servisních služeb,“ říká Karel Starý, vedoucí Servisních služeb ŠKODA AUTO Česká republika. „Chtěl bych tímto poděkovat všem partnerům za podporu a jejich nasazení v této mimořádné situaci,“ doplňuje Karel Starý.

Pro zákazníky jsou na webových stránkách jednotlivých servisních partnerů přehledně k dispozici telefonní čísla a e-mailové kontakty, přes které je možno se do servisu objednat. Pracovníci příjmu po dohodě se zákazníkem naplánují návštěvu servisu tak, aby byl na nezbytné minimum omezen kontakt s dalšími zákazníky v prostorách servisu. Klientské zóny servisů ŠKODA jsou v současné situaci upraveny tak, aby bylo možné při příjmu vozu v maximální míře dodržovat nařízení vlády a doporučení hygieniků k omezení přímého kontaktu a dodržování doporučených odstupů.

Bezpečí zákazníků i pracovníků servisu má absolutní prioritu, proto jsou k dispozici služby, jejichž cílem je minimalizovat případné ohrožení. Patří mezi ně dezinfekce vozu před a po servisním úkonu a další kroky, které chrání zákazníky i zaměstnance autorizovaných servisů. ŠKODA AUTO také vydala doporučení, která směřují k nejvyšší možné úrovni hygienických standardů, včetně průběžného čištění a dezinfekce kontaktních ploch i dílenského vybavení.

„Jsme si plně vědomi závažnosti situace a děláme vše proto, abychom zákazníkům v maximální možné míře bezpečně zpřístupnili veškeré služby autorizované servisní sítě ŠKODA. Jakkoli se některé jednotlivé kroky zpracování zakázek v této době liší od standardních procesů, jsou naši autorizovaní partneři připraveni za zvýšených hygienických opatření poskytovat služby v plném rozsahu, včetně například pneuservisu a sezonního uskladnění pneumatik,“ říká Karel Starý.

Dočasné procesní změny samozřejmě zahrnují, stejně jako při příjmu vozu, omezení přímého kontaktu i při předání automobilů zpět zákazníkům. Pokud to je možné, preferují autorizované servisy ŠKODA bezhotovostních formy platby. Pro maximální komfort a bezpečí nabízejí autorizované servisy ŠKODA rozšířené služby dezinfekce klimatizace. Dezinfekci výparníku a vedení okruhu ventilace lze provést dezinfekčním sprejem, nebo lze realizovat hloubkovou dezinfekci celého systému i interiéru vozu specializovaným plynným dezinfekčním přípravkem či ozonem, k čemuž autorizované servisy ŠKODA využívají účelové vysokovýkonné vyvíječe.

Ozonové čištění likviduje veškeré viry, bakterie, či plísně a pomáhá i odstranit nepříjemné pachy v interiéru. Jeho použití je schválené i pro astmatiky a alergiky. Celá řada servisních partnerů nabízí i službu „Pick-up & delivery“, tzn. vyzvednutí vozidla u zákazníka a zpětné doručení po opravě. O dostupnosti rozšířených služeb se zákazníci mohou informovat telefonicky či e-mailem u jednotlivých servisních partnerů ŠKODA.

„V plném rozsahu zůstávají v platnosti programy výhod pro majitele vozů starších čtyř let. Dostupnost cenově výhodných dílů Economy není nijak omezena, zákazníci mohou samozřejmě nadále využívat i program Šeková knížka,“ upřesňuje Karel Starý. Například na předsezonní výměnu brzdového obložení, tlumičů pérování či spojky tak lze uplatnit 20% slevu na díly i práci k jejich výměně. Více informací zde.

Zdroj informací

ŠKODA AUTO a.s. a NejBusiness.cz

Datum

14. dubna 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.3039 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál