Dobročinná kampaň platformy Breakfaststory

Dobročinná kampaň platformy Breakfaststory

Platforma BREAKFASTSTORY, která podporuje české sociální podnikání, od 18. března realizuje na území Prahy benefiční kampaň „Kup si oběd domů a my za tebe nasytíme babi, dědu a mámu samoživitelku“. Za necelé dva týdny rozvezli stovky bezplatných obědů spolu s potravinami, ovocem a rouškami. Všechny získané finance jsou použity ve prospěch zaměstnanců a zaměstnankyň sociálních podniků a na přípravu bezplatných jídel pro ohrožené seniory a mámy.

Zpěvačka Monkey Business Tereza Černochová podpoří benefiční kampaň platformy Breakfaststory a ve středu 1. dubna bude vařit po boku sociálně ohrožených žen v Jídelně Kuchařek bez domova na pražském Smíchově. Její oběd bude veganský, diváci se mohou těšit na ukrajinský boršč, tagliatelle s omáčkou z pečených paprik a Terezin karanténa-speciál salát. Toto jídlo si bude moci po zveřejnění videa objednat každý v Praze za 160 Kč online.

Video bude publikováno na fb a IG @breakfaststorycz ve středu 1. dubna ve 12:00. Diváci u svých laptopů si pak z pohodlí domova mohou skrze odkaz ve videu tento obědzakoupit domů za 160 Kč. Link zde.

Za každý prodaný oběd se uvaří jedna další porce zcela zdarma pro seniora nebo maminku samoživitelku (lidé si mohou jednu z možností zvolit v online objednávkovém formuláři).

Karanténa-speciál oběd od Terezy Černochové se bude po Praze rozvážet v pátek, diváci si ho mohou objednat již ve středu od 12:00 na odkazu – viz výše.

Zdroj informací

Breakfaststory a NejBusiness.cz

Datum

30. března 2020

Fotogalerie

COVID - Firmy a OSVČ


Hledáme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.566 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál