Unilever pomáhá chránit životy i živobytí před pandemií Covid-19

Unilever pomáhá chránit životy i živobytí před pandemií Covid-19

Společnost Unilever tento týden oznámila širokou škálu opatření, kterými podpoří boj proti pandemii koronaviru (Covid-19). Veškeré kroky společnosti jsou navrženy takovým způsobem, aby pomáhaly chránit životy i živobytí všech lidí, kteří jsou se společností jakkoliv spjati – od spotřebitelů a komunit přes obchodní partnery a dodavatele až po samotné zaměstnance. Aktivně pomáhají všechny divize společnosti také v České a Slovenské republice.

Spotřebitelé a lokální komunity

Unilever přispěje 100 miliony euro na pomoc v boji proti pandemii darováním mýdel, dezinfekčních prostředků i potravin. To zahrnuje:

  • Dary ve formě mýdel a dezinfekčních prostředků ve výši nejméně 50 milionů euro pro tzv. akční platformu Světového ekonomického fóra (WHO). Ta podporuje mezinárodní zdravotnické organizace, jež v současné situaci významně pomáhají.
  • Unilever přizpůsobí své stávající výrobní linky tak, aby produkovaly více dezinfekčních prostředků, které budou vhodné pro využití v nemocnicích, školách a v dalších institucích.
  • V České a Slovenské republice Unilever také aktivně pomáhá. Dezinfekčními produkty značek Savo, Domestos a Cif jsme prozatím podpořili řadu větších i menších organizací v místech, kde působíme, zejména domovy pro seniory. Mezi podpořenými je také několik nemocnic (FN Motol, Nemocnice Na Bulovce, Nemocnice Na Homolce, Thomayerova nemocnice, Vinohradská nemocnice). Dezinfekční prostředky putovaly také do Potravinové banky Olomouckého kraje.
  • Velkými objemy potravin značek Hellmann’s, Knorr a Lipton český a slovenský Unilever obdaruje Českou federaci potravinových bank a Potravinovou banku Slovensko, jež potraviny dále distribuují charitativním organizacím nebo přímo lidem v nouzi, včetně seniorů.
  • Divize Unilever Food Solutions a tým, stojící za značkami Hellmann‘s a Knorr, potravinami obdarovaly projekt Breakfaststory, jenž spolu s Jídelnou Kuchařek bez domova nabízí „obědový karanténa-speciál“, tedy obědy a jejich rozvoz po Praze. Cena z prodejů putuje na obědy pro seniory nebo nově také pro maminky samoživitelky.
  • Značka Urban Monkey rozdá 6 000 vzorků těm, kteří nonstop bojují za zlepšení aktuální situace. Balíčky zamíří k doktorům a zdravotním sestrám, k designérům a švadlenám, které šijí roušky, k pracovníkům v IT sektoru, kteří přispívají k boji proti koronaviru, pracovníkům MPO ČR nebo k dobrovolníkům, pomáhajícím seniorům.
  • Divize péče o tělo podpoří Český červený kříž sprchovými gely Radox a další kosmetikou do balíčků, včetně značek Dove, Dove Men+Care, AXE či Zendium.
  • Zmrzliny naší společnosti, například Míša či Algida, vykouzlí úsměvy na tvářích dětí z Klokánka – Fondu ohrožených dětí.
  • Značka přírodní kosmetiky Schmidt’s podpoří mýdly neziskovou organizaci Dobré víly dětem, která aktuálně poskytuje roušky dětem z dětských domovů.
  • B2B divize Unilever Food Solutions vytvořila iniciativu #KuchařiSobě na svém profilu na Facebooku, kde komunita kuchařů navzájem sdílí rady a tipy, jak tuto situaci přečkat.

Zaměstnanci

Unilever udělá maximum proto, aby ochránil své zaměstnance, jejichž příjmy by mohly být ohroženy v důsledku současné situace na trhu. Veškerá opatření se budou vztahovat jak na naše zaměstnance, třetí strany, tak i další osoby, pracující ve všech našich lokacích. Podpora Unileveru bude poskytnuta ohroženým zaměstnancům nebo spolupracovníkům v případě, že se na ně nevztahují již platná nařízení a podpora občanů jednotlivých vlád. Toto platí také pro zaměstnance v České i Slovenské republice.

Alan Jope, generální ředitel společnosti Unilever, k tomuto kroku dodává: „Jsme hluboce zarmouceni dopadem, který má koronavirus na lidské životy po celém světě. Svět čelí největší zkoušce za celá desetiletí. Naše týmy, především ti lidé, kteří jsou nyní v první linii ve výrobních závodech, distribučních centrech i v obchodech, odvádějí úžasnou práci. Stále tvrdě pracují na tom, abychom mohli vyrábět co nejvíce hygienických a potravinových produktů, které jsou nyní nejvíce žádané.

Věříme, že darování mýdel, dezinfekčních prostředků a potravin ve výši 100 milionů euro významně přispěje k ochraně životů mnoha lidí a že díky zabezpečení příjmů a pracovních míst našich zaměstnanců dodáváme alespoň nějakou jistotu během těchto těžkých časů. Naše stabilita na trhu a vysoký obrat znamenají, že můžeme, a především bychom měli tuto pomoc a podporu poskytovat, co nejvíce to půjde.“

Zdroj informací

UNILEVER ČR, spol. s r.o. a NejBusiness.cz

Datum

28. března 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

Reklama

Page generated in 1.3678 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál